Vs: KPL 2017
nastafiilis sanoi:
Juu en ole missään sisäpiirissä ;D no nyt oli ihan analyyttistä mutta kyllä Appaz on aina huonon päivän tullen ensimmäisenä "seivästämässä" (milloin ketäkin)..
Myönnän, että katson peliä kriittisesti. Usein siitä lähtökohdasta missä on kehitettävää. Kyseessä on kuitenkin sarja, jossa ei enää harrasteta, vaan kyse on kilpaurheilusta, jossa katsojat maksavat "tuotteesta". Kyllä nuo kriittiset postaukset ovat mielestäni olleet myös perusteltuja, toki asioista voi aina olla erilaisia näkemyksiä, siitähän ne oikeat keskustelut syntyvät. Ohessa muutama "seivästys" jotka olen postannut.....
"Samaa mieltä Koplan sisäpelistä ja Lammilasta (jäätävä suoritus). Olen tällä palstalla vähätellyt Lammilan kykyjä kakkosena ilman pomppua. Olen ollut väärässä."
"Totta, Korhonen oli hyvä hallissa. Ja saattaa olla sitä myös pleijareissa
"
"Enemmän lasken tuon Koplan ulkopelin ansioksi. Roopen ensimmäinen pussari oli kyllä erittäin hyvä lyönti ja vaati Koplan ulkokentältä todella kovaa suoritusta."
"Näin Koplan kannattajanakin olen täysin samaa mieltä. Mutta eilinen oli merkki paremmasta, Kopla kasasi rivinsä hienosti ensimmäisen jakson jäätymisen jälkeen. Toisaalta Kopla on neljästä kärkijoukkueesta vähiten herkkä luokkaantumisille, toisin kuin Sotkamo. Jos esim. Sotkamolta otetaan pois Roope tai Kohonen, niin joukkue on todella isossa pulassa. Koplassa taas on heittää kovan tason korvaaja rooliin kuin rooliin, myös lukkarin tontille. "
"Tsemppiä ja rentoutta Hakille myös koviin peleihin."
"Jep, Lammilalta hyvä peli sisällä. Totesi itsekin, että onnistui ensimmäistä kertaa ilman pomppua. Tämä pitäisi saada siirrettyä myös kovempiin peleihin. Hyvää oli myös se, että Laakso pelasi numerolla 3."
"On pelkästään positiivista, että Koplan osalta käydään keskustelua numeroilla 2 ja 3 pelaavien asemasta tilanteessa, jossa nykyiset pelaajat luovat tilannetta solkenaan kelien ollessa suotuisat. Suurimmalla osalla joukkueita ei ole sellaista materiaalia käytettävissä, että keskustelulle olisi mitään tarvetta. Koplalla on tällä hetkellä laaja materiaali,ja mikä parasta, useita potentíaalisia tulevien kausien huippupelaajia. Noiden pelaajien kehittyminen ja pitäminen Koplassa on äärimmäisen tärkeää niin seuran menestyksen kuin uskottavúudenkin kannalta. Ja nuo tavoitteet saavutetaan ainoastaan vastuuta antamalla."
"Eilen saatiin näyte Nurmion tasosta. Multipelaaja, josta Koplan on pidettävä kiinni."
"Pekka Arffmanin kysymys: "Ehkä jostain Niilo Piiponniemestä voitaisiin kasvattaa multipelaaja, joka pystyisi Kanalan tavoin etenemään, vaihtamaan, kotiuttamaan ja olemaan isossa roolissa myös ulkona. Mutta kenestä muusta?" Vastaus: Nurmio ja Hyötyläinen."
"Täältäkin hatunnosto Pitkäselle. Hienoa, että nuoret saavat mahdollisuuksia näyttää. Koplan junnuissa on paljon potentiaalia, ja toivottavasti joku heistä murtautuu jo tällä kaudella pelaavaan kokoonpanoon."