Usko jo, että minulle on ihan sama mitä JoMa kertoo tai jättää kertomatta. Kuluttajalla on lainmukainen oikeus vaatia JoMalta rahallista korvausta niistä peleistä, jotka kausikorttia myytäessä on luvattu ja nyt niitä ei tarjota. Yritä jo päästä ymmärryksessä eteenpäin!
Noniin alkaa lämpö ilmeisesti nousta.
Sovitaanko herrasmiehinä niin että sinä jätät sitten myös vouhottamatta miten JoMa hoitaa asiat paremmin ja faneja kunnioittavammin kuin muut "perseaukiset seurat", jos ei edes kuluttajansuojalakia tiedotuksessaan noudata?
Vähän muiden käyttäjien ja seurojen kunnioitusta peliin niin ei tarvitse myöhemmin syödä omia sanoja, eikös niin.
Kuluttajan on vaan itse tehtävä reklamaatio ja oltava rahallista hyvitystä vailla. Ei kai mikään instanssi ensimmäisenä mainosta julkisesti kaikelle kansalle, että tulkaapas tekemään reklamaatioita ja vaatimaan rahallista hyvitystä. Reklamaation jälkeen JoMalla ei ole laillisia vaihtoehtoja muuhun kuin rahalliseen hyvitykseen, jos sitä kuluttaja vaatii.
KKV:n mukaan kyllä tarvitsee kertoa kausikorttien tapauksessa, ehdit jo kai unohtaa sen jutun jonka itse linkkasit vasta hetki sitten.