Minä ainakaan en omista lähteistäni ole kuullut moisesta menettelystä.
Minä tiedän vain sen, että vajaa kaksi viikkoa sitten siirto oli varma. Tai mahdollisesti aiemmin. Ja siirtoa/sopimusta on tunnusteltu vuosi. Tämä siis minun tietolähteistä.
Arffmanin kirjoittelut pääsääntöisesti eivät ole faktaa, joten tuon "muuta kuin" voi jättää kommentista pois.Liekkö tuosta välimiesmenettelystä kenelläkään muuta faktaa olemassa, kuin Arffmannin kirjoittelut?
Aika tärkeä siirtohuhu tuo Konsta Kurikan siirtyminen on, joten sallittakoon keskustelu aiheesta.Perustakaa oma keskusteluketju tälle Kurikan Konstalle niin saatte siellä käsitellä näitä asioita.
Sotkamolta todella epäammattimainen liike, koska ovat koko ajan olleet tietoisia tilanteesta. Asia on otettu välimieskäsittelyyn, toinen osapuoli on hoitanut materiaalit ajallaan, toinen ei. Jotta tämä pysyy huhuna, päätelkää kumpi
Mikä oikeusprosessi? Mistä tää tieto on, saisko lähteen!Sotkamo toimii törkeästi ilmoittamalla kyseenalaisen sopimuksen vaikka oikeusprosessi kesken.
Ai Konsta ei laittanut ig-päivitykseen, että sopimus oli Imatralle ja nyt Sotkamoonkin. Ok, hajaantukaa.Mikä hemmetin oikeusprosessi? Ei tuo Kurikan ig-päivitys vaikuttanut siltä, että olisi kiistakapula.
Sopimuksia on vasta silloin kun nimet on paperissa (liiton paperissa), joten kannattaa nyt rauhoittua vähän ja olla morkkaamatta täällä ketään. Asioilla tapaa olla vähintään kaksi puolta ja asianosaiset tietää missä mennään. Nyt ollaan ns. laukalla.Ai Konsta ei laittanut ig-päivitykseen, että sopimus oli Imatralle ja nyt Sotkamoonkin. Ok, hajaantukaa.
Kyllä keväällä nähdään kuka kenenkin rivissä kiilassa seisooSopimuksia on vasta silloin kun nimet on paperissa (liiton paperissa), joten kannattaa nyt rauhoittua vähän ja olla morkkaamatta täällä ketään. Asioilla tapaa olla vähintään kaksi puolta ja asianosaiset tietää missä mennään. Nyt ollaan ns. laukalla.
Sopimuksia on vasta silloin kun nimet on paperissa (liiton paperissa), joten kannattaa nyt rauhoittua vähän ja olla morkkaamatta täällä ketään. Asioilla tapaa olla vähintään kaksi puolta ja asianosaiset tietää missä mennään. Nyt ollaan ns. laukalla.
Tuskin se Kurikka ja Sotkamo olisi tehnyt sopimusta jos joku oikeusprosessi olisi kesken.Laita faktaa tiskiin jos kirjoittelet tälläistä.Sotkamo toimii törkeästi ilmoittamalla kyseenalaisen sopimuksen vaikka oikeusprosessi kesken.