Kyllä Samppi on pelimies. Tuo tason ailahtelu vaan ainut rasite.Näin JoMa kannattaja olen ylpeä KiPan otteista tänään. Mutta kyllähän tuo täälläkin paljon parjattu Samu-Kalle Varonen kelpaa minulle ensivuoden JoMaa
Kyllä Samppi on pelimies. Tuo tason ailahtelu vaan ainut rasite.
Olen valmis ottamaan kaikki pahat sanani varosesta takaisin, hieno kiinniotto täydelliseen paikkaan 👌Aika näyttävän syöksykopin otti Samu-Kalle Varonen
Nyt ei jäänyt Puten varjoon. Jatkosopimusta odottamaan.Lehtinenkin pelasi ihan kelpo pelin, näyttää siltä, että heittoihin on jostakin kaivettu lisää voimaa.
Paljon parjattu, mutta myös paljon kehuttukin. Hyvät syntymäpäivät Sampille.Näin JoMa kannattaja olen ylpeä KiPan otteista tänään. Mutta kyllähän tuo täälläkin paljon parjattu Samu-Kalle Varonen kelpaa minulle ensivuoden JoMaa
Paljon parjattu, mutta myös paljon kehuttukin. Hyvät syntymäpäivät Sampille.
Kopoarin pelipaikka on armoton, yks moka niin olet hylkiö, yks pelastus, olet sankari.Tietysti. Tunteellahan täällä kuitenkin eletään Se on hyvä, että Pesäpallo herättää tunteita.
Kopoarin pelipaikka on armoton, yks moka niin olet hylkiö, yks pelastus, olet sankari.
Lehdistötilaisuus hymyilytti, jäi vaikutelma et Komulaisella asiaa bussimatkalla 😂Kyllä pistää aina vähän hymyilyttämään, kun KiPa ottaa voiton kärkijoukkueesta (kunhan se ei ole Jymy ) . Ruudun kautta KiPa näytti päättäväisemmältä joukkueelta ja pelaajat tuuletti onnistuneita suorituksia mainiosti. KiPalla näytti olevan parempi henki päällä kuin Mansella. Ansaittu voitto - onnittelut!
Innolla odotan Puhtimäki-Eronen liveä 😂😂Lehdistötilaisuus hymyilytti, jäi vaikutelma et Komulaisella asiaa bussimatkalla 😂
" tirsk"
Ei kai vaan SK erehtynyt lukemaan tätä palstaa ....
... ja röyhtäisi tänään oikein kunnolla takaisin .. 😁😆