Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2021

Pieni sivuhuomio; suurin osa tämän ketjun kirjoittajista ovat todella pihalla. Ei ymmärretä juuri mitään itse pelistä, joukkueen toiminnasta ja siihen liittyvistä yksityiskohdista.
Sitten mutuillaan menemään ja puhutaan täyttä sontaa faktana.
Vaatii huumorintajua näiden kirjoitusten lukeminen.
Internetiä tai ylipäätänsä mitään ei kannata lukea kuin piru raamattua. Kaikki kuitenkin saavat kertoa täälläkin mielipiteensä vaikka eivät olisikaan mitään pelivelhoja.

Internetiä tai ylipäätänsä mitään ei kannata lukea kuin piru raamattua. Kaikki kuitenkin saavat kertoa täälläkin mielipiteensä vaikka eivät olisikaan mitään pelivelhoja.
Tottakai saavat, sitähän ei tässä kukaan ole kieltänyt. Tosiaan läpi paistaa tietämättömyys itse lajiin ja seurojen toimintaan liittyvistä asioista. Ja se jos mikä on oikein hauskaa sekä päivien piristys.

LBC

Älä @Vuoropallisti heti masenna meitä amatööreja ja faneja.

Mutta hieno homma jos saadaan lisää syväkurkkuja joukkoon. Yritän oppia, oikeasti olen aika huono tietämään huippuseurojen asioista ja yleensä huippupesäpallosta. Opin takia täällä on tullut roikuttuakin.

Mutta hieno homma jos saadaan lisää syväkurkkuja joukkoon. Yritän oppia, oikeasti olen aika huono tietämään huippuseurojen asioista ja yleensä huippupesäpallosta. Opin takia täällä on tullut roikuttuakin.

Halu oppia on aina hyväksi. Syväkurkusta en tiedä, ehkä sulla on siitä enemmän kokemusta?

Täytyy vielä lisätä se, että Kitee ei ole viime vuosina "huippupesäpalloa" nähnytkään. Ja mikäli meno ja toiminta jatkuu samanmoisena niin eivät tule tulevinakaan vuosina näkemään. Koko organisaatiossa täytyisi tapahtua muutos, jotta "huippupesäpallo" Kiteellä olisi mahdollista. Todella surullista, mutta totta.

Eiks KiPa:lla ole seurassa vanhoja uusia nimiä vetämässä vankkureita, olen luullut Pekka A:n juttujen perusteella, että asioita olisi muutettu. Mutta näin ei ole? Vai muutokset eivät ole menneet oikeaan suuntaan?

Eiks KiPa:lla ole seurassa vanhoja uusia nimiä vetämässä vankkureita, olen luulun Pekka A:n juttujen perusteella, että asioita olisi muutettu. Mutta näin ei ole? Vai muutokset eivät ole menneet oikeaan suuntaan?

Kyllä on asioita muutettu ja muutokset ovat myös menneet oikeaan suuntaan. Seurassa on parempi ilme ja tekemisen meininki kuin 15 edelliseen vuoteen.

Eiks KiPa:lla ole seurassa vanhoja uusia nimiä vetämässä vankkureita, olen luulun Pekka A:n juttujen perusteella, että asioita olisi muutettu. Mutta näin ei ole? Vai muutokset eivät ole menneet oikeaan suuntaan?
Jos olet yhtään mm. tätä kautta seurannut niin tiedät, että oikea suunta ei ole lähelläkään. Ja niinkun totesin aiemmin koko organisaatiossa täytyisi tapahtua iso muutos, jotta menestys tulevaisuudessa olisi mahdollista. Tällä hetkellä vesittävät itse omat mahdollisuutensa sekä vievät jo alunperin heikkoa vetovoimaa pois.

Pelkkä viime kauden yllätyksellinen menestys ei kerro mitään. Niinkun olemme kaikki nyt tämän kesän aikana huomanneet.

Samalla logiikalla tämän kauden heikompi suorittaminen ei voi kertoa mitään tehtyjen muutosten oikeellisuudesta. Pienillä resursseilla tehdyt muutokset vaikuttavat usein hitaasti.

Samalla logiikalla tämän kauden heikompi suorittaminen ei voi kertoa mitään tehtyjen muutosten oikeellisuudesta. Pienillä resursseilla tehdyt muutokset vaikuttavat usein hitaasti.
Sinänsä tällä asialla ei ole logiikan kanssa mitään tekemistä. Viime vuoden menestys oli kaikille yllätys, ja niinkun nyt nähdään niin sepä ei kovin pitkälle kanna. Yhden vuoden näennäinen menestys ei tarkoita mitään. Työtä pitäisi tehdä rakentavasti ja pitkäjänteisesti. Lisäksi seurajohdon pitäisi tehdä järkeviä ja joukkueelle edullisia ratkaisuja. Vaan eivätpä tee.

Nimimerkkien henkilöllisyyden arvailu on kiellettyä.
Tämän päivän KiPan somekommentteja katsomalla ei ole vaikea arvata Vuoropallistin henkilöllisyyttä 😂

Tämän päivän KiPan somekommentteja katsomalla ei ole vaikea arvata Vuoropallistin henkilöllisyyttä 😂
Viittaat mihin? Kerro ihan rohkeasti vaan tämä ns. henkilöllisyys.
Älä lähde kuitenkaan syyttömiä syyttelemään. Tässä näemme jälleen kerran tämän "puhutaan paskaa faktana"- mentaliteetin.

Ja mitä väliä sillä luulemmallasi henkilöllisyydellä on?
Eikö jokainen täällä kommentoi ja keskustele anonyymisti?
Ja voin sinulle Kipan kannattaja Sherlock Holmes kertoa, että ei, sulla ei valitettavasti ole minkäänlaista käryä kenenkään henkilöllisyydestä. Jatka spekulointia, osut aina väärään 🙂

Kerro Vuoropallisti ihmeessä lisää, mikä siellä Kiteen taustoissa on pielessä? Ja tämä ei ole piruilua, etäfanina kiinnostaa.

Sinänsä tällä asialla ei ole logiikan kanssa mitään tekemistä. Viime vuoden menestys oli kaikille yllätys, ja niinkun nyt nähdään niin sepä ei kovin pitkälle kanna. Yhden vuoden näennäinen menestys ei tarkoita mitään. Työtä pitäisi tehdä rakentavasti ja pitkäjänteisesti. Lisäksi seurajohdon pitäisi tehdä järkeviä ja joukkueelle edullisia ratkaisuja. Vaan eivätpä tee.

Jokainen osaa nilkasta puremisen jalon taidon ja epäkohtien luettelemisen. Asiantuntijaksi tällä osaamisella ei pääse. Kerro nyt ne järkevät ja joukkueelle edulliset ratkaisut. Mikäli sinulla ei ole mitään ratkaisuja esittää, niin asiantuntijuus valuu lähemmäs jotain ihan muuta.

Ja sitten arvailua.

Liitteet

• 702DACED-DD8E-4386-A67B-E39CF81D65B2.jpeg
    702DACED-DD8E-4386-A67B-E39CF81D65B2.jpeg
    362 KB · kertaa luettu: 468
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.