Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo 2022

Toistn itseäni, mutta itse en ainakaan vielä hihku intoa näistä siirroista. Kuulostaa nimittäin liiankin hyvältä ollakseen totta. Toivotaan, että olen väärässä, mutta vähän epäilyttää. Äkkiä ajateltuna nuo kaikki toteutuessaan vaatisivat myös melko isoa korotusta pelaajabudjettiin. Voihan siellä taustalla joku rahamies olla päättänyt, että nyt satsataan, mutta laittaisin vähän jäitä hattuun.
Viime syksynä näiden palstojen "asiantuntijat" olivat varmoja ettei Samu Vainikainen lähde pelaamaan muualle Savosta varsinkaan Kiteelle....

Viime syksynä näiden palstojen "asiantuntijat" olivat varmoja ettei Samu Vainikainen lähde pelaamaan muualle Savosta varsinkaan Kiteelle....

En ole missään vaiheessa sanonut etteivät pidä paikkaansa. Sanoin vaan, että kannattaa ehkä kuitenkin muistaa, että Elmo ei ole AINA ihan absoluuttinen totuus. Ja olen siis viimeiseen hengenvetoon asti kipalainen, joten toivon todellakin, että pitävät paikkansa.

olihansepalo

Joskus jopa kolmoskorin hankinnat ovat osoittautuneet silkaksi timantiksi 😉
Toivotaan että osuu hankinnat kohdalleen. Wikström on kova haku. Nostetaan se ykköskoriin 😀
Näyttäisi tosiaan joukkue kallistuvan joko kolkutellaan Kiteellä tosissaan pohjois-karjalan kaapin paikkaa ensi kaudella.

Näyttäisi tosiaan joukkue kallistuvan joko kolkutellaan Kiteellä tosissaan pohjois-karjalan kaapin paikkaa ensi kaudella.
Meinaatko että jämäpelaaja Hurskaisen ja Vikströmin hankinta nostais Kiteen lähellekkään kaapin paikkaa? No ei. Kyllä siellä Jomassakin hankintoja tehrään

Tarjottiin jaksoa ja vähän sitä päätettiin myös maistaa, mutta ei sitten. Lukemat olivat maltilliset hyvän ulkopelin siivittämänä. Sisällä on edelleen niin tervasta ettei mitään rajaa.

Ainakaan liikaa et pelistä ymmärrä
Arvoin vähän, viitsinkö edes vastata...
Aavistelen, että nyt ei tarkalleen ottaen puhuta ihan samasta asiasta.

Mutta antaa olla; toivotaan että KiPa vielä joskus mestaruuden voittaa...!

[edit: tai asia on sama mutta näkökulma eri]

Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.