Ai niin unohdin hänet. No joo varmaa se. Kiitos Vaari.Oisko se Kauppinen jos tulee
Ai niin unohdin hänet. No joo varmaa se. Kiitos Vaari.Oisko se Kauppinen jos tulee
Itse epäilen eniten tuota Vikströmin siirtoa. Kauppinen varmaan tuleekin Purmosen tilalle.Toistn itseäni, mutta itse en ainakaan vielä hihku intoa näistä siirroista. Kuulostaa nimittäin liiankin hyvältä ollakseen totta. Toivotaan, että olen väärässä, mutta vähän epäilyttää. Äkkiä ajateltuna nuo kaikki toteutuessaan vaatisivat myös melko isoa korotusta pelaajabudjettiin. Voihan siellä taustalla joku rahamies olla päättänyt, että nyt satsataan, mutta laittaisin vähän jäitä hattuun.
Jos Vikström, Lehtinen, Hurskainen (Kauppinen tämä on jo varma) saapuvat niin kyllä johtokunta on hyvin onnistunut paikkamaan Partasen, Eskelisen Pekkisen ja Purmosen lähdöt/lopettamiset. Omissa papereissa aika selkeästi menee plussan puolelle. Mielenkiintoista Mielenkiinoista.
Olishan tämä toteutuessaan kaikkien aikojen, ehkä kovin nippu Kiteellä.
Ei nyt sentään ruveta liioittelemaan, vaikka miten tässä Kiteen kannattajia oltaisiinkin..
Tällä [ensi kauden] porukalla ei ole vielä mitään näyttöä. Ei mennä asioiden edelle. Kun näkis vain; toivossahan on autuasta elää.Niin no 90-luvun lopun mestaruusporukka, mutta ei tämä nyt kovin kauas jää.
Tällä [ensi kauden] porukalla ei ole vielä mitään näyttöä. Ei mennä asioiden edelle. Kun näkis vain; toivossahan on autuasta elää.
Kiteelle joku... Vikström...!
Kuka tämä Vikström oikein on? Sopiiko edes KiPan "profiiliin" - niin kuin ei M.Huotarikaan JoMaan...?
Ovatkohan valitsijat taas tekemässä suuren luokan virhettä? Näitähän on nähty aikaisemminkin...
+Huikea lajitietämys. Jos oli baitti, niin yritä nyt edes. Tais olla samoja asiantuntijoita kuin viime vuonna. Ei sitä Pippolaa kannata ottaa, Mikkolanaho se olla pitää öyh! Ei ne ruutu sopimukset tuota mitään ja nyt paljastuu, liitto vie 100t vuodessa. Pesäpallon ylilauta, Hyvinkää ja supervuoro 😂
Anteeksi, jos olin ilonpilaaja; se ei ollenkaan ollut tarkoitukseni...Saa kai sitä kuitenkin olla hieman innoissaan kipalaisena. Ei nämä mitään helppoja vuosia ole olleet. Sori, kun innostuin.
Ainakaan minä en jäänyt Mikkistä kaipaamaan. Ja jos on seurannut Mikkolanahon otteita KaMan paidassa, niin täysin oikea ratkaisu; sääli vain KaMan kannalta ostaa kakkoslaatua, vai onko sitäkään.Ei sitä Pippolaa kannata ottaa, Mikkolanaho se olla pitää öyh!
Kova kaappaus tuo Vikström ilman muuta, jos pitää paikkansa. Se vähän herättää mietteitä, että nyt KiPalla tulisi olemaan kaksi huippuluokan 1-2 välin vaihtajaa. Pystytäänkö molemmat pitämään tyytyväisinä vai pystyisikö Vikström 2-3 välin vaihteluun lyöntivalikoimaltaan? Lattu on puhdas 1.tilanteenvaihtaja eli häntä ei pitäisi edes kokeilla siihen rooliin, mutta tuskin tämän hetkinen tilannekaan heselle ihan täysin maistuu, että tulee vasta Eskelisen jälkeen lyömään, jos ylipäätään saa sitä lyöntivuoroa Jessen onnistuttua samassa sisävuorossa. Mielenkiintoinen tulee KiPan tulevasta kaudesta ja saumat välieriin tulevat olemaan kohtalaiset kun tällä hetkellä ne kaikilla muilla paitsi sijoilla 1-4 ovat välieriin käytännössä olemattomat.