Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo 2022

Tämä alkaa jotenkin muistuttaa tuskailua SiiPen ketjussa viime kesinä. SiiPelläkin jos olisi omat kasvatit eli Vainikaiset, Litmaset, Kinnunen, Keinänen yms. yhä remmissä, olisi jo ihan hyvä runko mistä rakentaa. Jos olisi niin olisi, vaan ei ole. Suomarissa taaplataan.

Näin joensuulaisena on sanottava, että ei ole JoMan suhteen hirveästi röyhisteltävää KiPan yli, sillä ihan samassa keskikastissa superpesiksessä ovat molemmat joukkueet. Muutoin en oikein itse jaksa keskustelua siitä, kuka teki mitä ja milloin. Perinteitä on syytä kunnioittaa, mutta niitä voi luoda myös uusia. Pohjois-karjalaiseen pesäpallon tilaan ja sen toimintamahdollisuuksiiin voi olla tyytyväinen. Etenkin, kun vertaa Pohjois-Savon tilanteeseen. Toki toivoisin sekä JoMalle että KiPalle parempaa menestystä. Pesiksessä toivoisi myös, että pienempien paikkakuntien seurat voisivat hyvin, sillä kyseessä ei ole samalla tavalla kaupunkilaisurheilusta mitä esim jääkiekossa. Toisaalta esim Vimpeli ja Sotkamo porskuttavat mainiosti, vaikka ko. paikkakunnat eivät kovin suuria ole.

tänäänkin JoMalla viisi omaa kasvattia pelissä. Yksi kyllä Kiteeltä mutta toisaalta kipalla myös kokoonpanossa jomakasvatti. Minusta viittä enempää ei tarvitse eikä pidä olla menestysjoukkueessa.
epäoleellinen asia superpesiksessä.
Joo kättä ylös täällä. Olin siinä käsityksessä, että olis ollut ainoastaan kolme. Niemeläinen, Piironen ja Tirkkonen tuli ulkomuistista. Kettusen muistin jonkun takia tulleen Siilinjärveltä. Samaa mieltä, että se vitonen aivan passeli määrä.

Eikun sori. Kyllähän tässä voi olla perää. Kuosan tyttöystävä haluaa päästä Kitteelle shoppailemaan ja eläintarhaan useammin. Sinkkolan kotieläinpiha ei riitä enää. Litille sen sijaan on tarjottu Tolosenmäen nesteeltä tarjoilijan virkaa jonka työsuhde-etuihin kuuluu mm sähköpotkulaudan käyttö Kitteen metropolikeskustassa
No nyt.Marducan onkin ihan " huumorimies"
Partanen muuten on Saaren Urheilijoiden kasvatti, mistä tuli suoraan Kiteelle. Vai olenko väärässä.
Nimenomaan,Sami Partanen on Saaren Urheilijoiden kasvatti.Kyllä huomaa,että osalla kommentoijista on taustat tutkimatta.

No mutta, huomenna peli ja 3p taas jaossa. Toivottavasti olisi KiPan miehet pelipäällä 👍
Kolme pinnaa tuosta pitäisi saada. Pudotuspelipaikka näyttää tällä hetkellä melko varmalta, mutta ei sekään kestä pistemenetyksiä saati tappioita sarjataulukon hännillä olevia joukkueita vastaan kun lukkariongelmansa selvittäneellä Kossulla vielä saumat helpomman loppuohjelmansa siivittämänä.

On se vaikeaa pohjoiskarjalaiselle ei siis Pohjois-Karjalaiselle tuo kielioppi.
Pitäisiköhän tulla pitämään preppauskurssi?
Ilmeisesti viitataan mun kommenttiin. Aika pikkumaista, kun kuitenkin asia tulee selväksi. Itse en foorumeilla jaksa stressata siitä, jos tulee pieniä virheitä tai puhelimen autocorrect korjaa sanamuotoja miten sattuu. Mutta oppi ei ojaan kaada ja toki voit tulla opettamaan kielioppia, jos siinä sivussa jutellaan myös pesiksestä 😄

Itse en jaksa ees lähteä tuohon Kipa joma vastakkain asetteluun omasta mielestä lapsellista touhua. Voisimme myös kipalaisina kasvaa myös hieman ”aikuisiksi”” ja lopettaa turhan päiväiset piikittelyt Joensuun suuntaan. Koitetaan löytää ne omat jutut ja keskitytään siihen. Itse olen aidosti iloinen siitä että joma voitti pari mestaruutta tekee hyvää lajille auttoi myös saamaan Pekkisen ja Lehikoisen nopeammin takaisin kiteelle kun ei tarvinnu jäädä menestystä hakemaan pidempään.

Joku mainitsi että kuosa pitäisi saada kiteelle noh ei tuu tapahtuu kuten 99% tiesikin jo. Palaa takaisin tahkoon ja kotikonnuille ilmoittanut tästä jo 2v sitten että viimeinen sopimus joman kanssa.

Itse en jaksa ees lähteä tuohon Kipa joma vastakkain asetteluun omasta mielestä lapsellista touhua. Voisimme myös kipalaisina kasvaa myös hieman ”aikuisiksi”” ja lopettaa turhan päiväiset piikittelyt Joensuun suuntaan. Koitetaan löytää ne omat jutut ja keskitytään siihen. Itse olen aidosti iloinen siitä että joma voitti pari mestaruutta tekee hyvää lajille auttoi myös saamaan Pekkisen ja Lehikoisen nopeammin takaisin kiteelle kun ei tarvinnu jäädä menestystä hakemaan pidempään.

Joku mainitsi että kuosa pitäisi saada kiteelle noh ei tuu tapahtuu kuten 99% tiesikin jo. Palaa takaisin tahkoon ja kotikonnuille ilmoittanut tästä jo 2v sitten että viimeinen sopimus joman kanssa.
Viisaita sanoja, viisaita.

Ei varsinaisesti kuulu KiPan ketjuun, mutta jos Kuosa lähtee Tahkoon, se on heille kova vahvistus, eikä tämäkään kausi heiltä huonolta näytä. Toki laulukuorossa todennäköisesti ovat JoMan, KiPan ja Kekin kanssa, kun pudotuspeleissä tulee neljä kovaa vastaan.

Ei varsinaisesti kuulu KiPan ketjuun, mutta jos Kuosa lähtee Tahkoon, se on heille kova vahvistus, eikä tämäkään kausi heiltä huonolta näytä. Toki laulukuorossa todennäköisesti ovat JoMan, KiPan ja Kekin kanssa, kun pudotuspeleissä tulee neljä kovaa vastaan.

Ei kuulu ei, mutta joku sanoi täällä aiemmin että pitäisi Pekkisen tilalle hommata etukentälle niin siihen vastasin vaan.

Eikun sori. Kyllähän tässä voi olla perää. Kuosan tyttöystävä haluaa päästä Kitteelle shoppailemaan ja eläintarhaan useammin. Sinkkolan kotieläinpiha ei riitä enää. Litille sen sijaan on tarjottu Tolosenmäen nesteeltä tarjoilijan virkaa jonka työsuhde-etuihin kuuluu mm sähköpotkulaudan käyttö Kitteen metropolikeskustassa
Mitä tuossa olen pelejä seuraillut, niin ei siellä Pohjois-Karjalan keskustaajamassakaan kannata kovin ylimieliseksi ruveta.

Jos Pippola lähtee JoMaan ja Wahlsten JoMasta Kouvolaan, niin verkot vesille Ossi Meriläisen suuntaan. Ilman lyöjäjokeria on erittäin hankala pärjätä ja ei taida parempiakaan olla tällä hetkellä vapailla markkinoilla.

Ei taida olla Ossi Meriläinen olla vapailla markkinoilla, vaikka sopimusta ei ole julkaistu.

Joo, ei olisi ehkä esim. Sotkamon ulkokenttään ihan kaikki lyönnit samalla tavalla uponneet mutta otetaan vastaan kaikki 😁.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.