Supervuoro Verkkolehti »

Keskustelua uudesta tulospalvelusta

Viestejä
36
Nykytulospalvelussa saat valita. Paina sitä LIVE nappulaa sieltä ylhäältä
Oho! Kiitos. Tämä tulee otettua käyttöön heti huomenna.

Tämä voisi kyllä olla esillä oletuksena vähintäänkin ottelun ollessa käynnissä, miksei koko ajan. Tai sitten voisi olla molemmat: kai siihen mahtuisi sekä tulos että vuoroparikohtainen erittely niin että ottelun kohdalla olisi ns. otsikkona esim. 0-2 (0-2, 1-5) ja sen alla sitten ruudukot.
 
Viestejä
4,740
Tämä voisi kyllä olla esillä oletuksena vähintäänkin ottelun ollessa käynnissä, miksei koko ajan. Tai sitten voisi olla molemmat: kai siihen mahtuisi sekä tulos että vuoroparikohtainen erittely niin että ottelun kohdalla olisi ns. otsikkona esim. 0-2 (0-2, 1-5) ja sen alla sitten ruudukot.

Niin varmaan voisikin, mutta taidetaan mennä kännykän käyttäjät edellä. Mistä tulikin mieleen, että mulla puhelimessa näkyy vielä se vanha versio tästä uudesta palvelusta.
 
Viestejä
1,424
Ottelunäkymä meni visuaalisesti sekavammaksi, siis huonompaan suuntaan. Pelipaikkakunta on aika turhaa tietoa. Logot ovat mobiilikäytössä niin minimaalisen kokoisia, että niistä on vain haittaa. Visuaalisuutta visuaalisuuden vuoksi?

1720033036586.png
 
Viestejä
1,424
Sarjataulukoihin voisi tehdä sellaisen muutoksen, että taulukon yläpäässä sijoitukset numeroitaisiin vain niille, joilla on oikeus päästä pudotuspeleihin. Varsinkin näin runkosarjojen kääntyessä kohti loppuhuipennusta on tympeää katsoa sijoituksia, kun joutuu laskemaan pois näitä kakkosjoukkueita. Myös jonkinlainen visuaalinen ero voitaisiin tehdä.

1721588838860.png
 
Viestejä
4,740
Miksi tätä ei saada korjattua.

1724771747400.png


Jakso on päättynyt jo ajat sitten.

1724771779128.png


Myöskin tämä on toimimaton ja monesti tässäkin laahaa tuo jakson päättymisen ilmoittaminen. Nythän tuo näyttää että neljännen lopettava on vieläkin kesken.
 
Viestejä
455
Uusi tulospalvelu on sekava ja ruma.
Niin sekava, että olen kikkailemalla seuranut pelejä edelleen vanhasta versiosta, jossa esimerkiksi "karttanäkymä" on paljon miellyttävämpi. Lisäksi kyseisessä näkymässä voi nähdä molempien joukkueiden tilastot livenä koko ajan, kun uudessa, ainakin viimeeksi kun käytin, joutui vaihtamaan joukkuetta jos halusi verrata pelin tilastoja kesken vuoroparin.
Varmasti uudessa on paljon hyvääkin, mutta minun silmääni pelin liveseuranta on heikentynyt huomattavasti.
Minä en osaa lukea pelin pöytäkirjaa, joten minulle tekstiseuranta on tärkeää. Lisäksi kentän karttanäkymä on yksinkertaisesti hauska. Uudessa versiossa se on aneeminen, ainakin tietokoneella jolla yleensä pelejä seuraan.

Selkeys on uhrattu kaikenmaailman sälän ja uutisten eteen.
Ottelunäkymästä minulla ei ole kuvakaappausta, mutta jotain kuitenkin esimerkiksi...
 

Liitteet

  • tulospalvelu vanha 01.JPG
    tulospalvelu vanha 01.JPG
    85 KB · kertaa luettu: 58
  • tulospalvelu uusi 01.JPG
    tulospalvelu uusi 01.JPG
    117.1 KB · kertaa luettu: 58
Viestejä
2,017
Komppaan tässä TimoR:ää. Uusi tulospalvelu on edeltäjäänsä sekavampi, oikeastaan askel taaksepäin, ei eteenpäin.
 
Viestejä
81
Täysin samaa mieltä. Ainut mihin käytän uutta tulospalvelua on yksittäisten pelaajien historian/tilastojen katsominen. Kaikki muu vanhasta
 
Viestejä
4,740
Täysin samaa mieltä. Ainut mihin käytän uutta tulospalvelua on yksittäisten pelaajien historian/tilastojen katsominen. Kaikki muu vanhasta

Mites tuon nyt saikaan vaihdettua vanhaksi. Tämä siis on uuden osoite:

zzzz-https://www.pesistulokset.fi/etusivu-zzzz
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös