Huudella saa nimimerkin takaa vaikka mitä, mutta kyllähän tuo huuto rangaistuksista sinne ja tänne on vähän kuin vanha ukko heristäisi nyrkkiä pilville, tyhjyyttään se kumisee. Antaa huutaa vaan.
Sinänsä hassua, että minua vaatii nimellä tilille mielipiteistäni nimimerkki, joka vain kaksi viikkoa sitten huuteli täällä että naisten paikka ei ole työyhteisöissä miesten ilmapiiriä pilaamassa. Nyrkin ja hellan väliin vaan. Ehkä se kertoo kaiken oleellisen. Tuntuukin, että tämä taitaa nyt olla enempi henkilökohtainen antipatia, kun uskalsin sanoa vastaan, kuin mitään muuta.
Muussa tapauksessa, näyttäkää minulle, missä olen muka esittänyt mitään, mikä ei ole ollut pari viikkoa julkisesti tiedossa olevaa asiaa? Epäiltynähän tämä ihminen on, vakavasta rikoksesta, sen olen sanonut ja se on ainoa mitä olen sanonut. Ja sen, etten tunne myötätuntoa tuolaisia rikoksia tehneitä, tai edes sellaisista epäiltyjä kohtaan.
Onhan tämä tavallaan aika symppistä, että täällä katsotaan, että suomalainen, vuosisatoja kehitteillä ollut oikeusvaltioperiaate on uhattuna sillä perusteella, mitä Janski kirjoittaa Supervuoroon. Taidan siis olla melko vaikutusvaltainen ihminen. Ehkä pitäisi laittaa tämä cv:hen. Tai vaihtoehtoisesti, jotkut ovat pahasti todellisuudesta vieraantuneita.
Jos täällä moderaattorit katsovat, että siinä on jotain vikaa, että puolustan periaatteellisesti naisten ja lasten oikeuksia olla tulematta kohdelluksi häirityksi setämiesten toimesta lähinnä seksiobjekteina (toki sukupuolesta riippumatta), niin laittakaa jäähyä vaan. Otan jäähyn vaikka jokaisesta Internetin keskusteluryhmästä. Lyhyen sellaisen taidan olla kerran täällä saanut, olisiko ollut henkilöllisyyksien arvailemisesta, vuosia sitten. Muutoin maineeni on täällä, sanoisinko melko hyvä, ja seison (istun) aika lailla jokaisen viestini takana.
Nimeni on muuten omani, toki pelkkä etunimi, mutta minut voi kyllä siitä tunnistaa ja minut voi löytää reaalimaailmassa, jos haluaa, hyvin helposti, vaikken mikään tunnettu ihminen olekaan. Sanoisin, että tämä vaatii hieman erilaista rohkeutta kuin mitä tietyn ikäryhmän sosiaalityöntekijöillä näyttäisi olevan.
Asia on puolestani loppuunkäsitelty.