On, mutta ei Kempeleelle.Joko Vainionpäälle paperit kirjoitettu?
On, mutta ei Kempeleelle.Joko Vainionpäälle paperit kirjoitettu?
Mikä on seuraava osoite?On, mutta ei Kempeleelle.
Ja koko illan tulee pelkkään keskimailaan osumaa. Hozaaa#pesis#vittu#mulkkuSiellähän tuo Matti Korhonen on kokoonpanossa taas.
hm. Alkaa olla jo kulunut vitsi tää. Kertakäyttöiseksi menee vieläHozaaa#pesis#vittu#mulkku
hm. Alkaa olla jo kulunut vitsi tää. Kertakäyttöiseksi menee vielä
Kelpaisi enemmän yleisöäkin, 667 katsojaa... nuilla määrillä ei superPesis joukkuetta pyöritetäSe on siinä, kaksi pistettä kelpaa.
Itse näin nuo kommentit sarkastisena huumorina. Se minun näkemys, ja voi olla vääräkin, toivottavasti ei. Mutta kunnioitus Ylläpitoa kohtaan.@Ylihankkija lähtee viikon huilille tästä hölmöilystään.
@jjjjussi juuri maanantaina palasi foorumille edellisestä bännistään. Silloin saatesanat olivat, että seuraavaksi napsahtaa pidempi tauko. Korostetaan niitä nyt vielä painokkaammin: ei näitä henkilökohtaisuuksia ja asiattomuuksia, jos on ylipäänsä halu tunnuksensa säilyttää.
Mikäs siinä meiningissä nyt niin omituista on?Itse näin nuo kommentit sarkastisena huumorina. Se minun näkemys, ja voi olla vääräkin, toivottavasti ei. Mutta kunnioitus Ylläpitoa kohtaan.
Mutta kunnioitus Kempelettä kohtaan alkaa vähän hiipumaan. Omituista meininkiä.
Sori nyt, mutta tuntuu olevan vähän ylimielinen asenne managerilla ja näköjään pelinjohtajalla ja osalla pelaajistakin nykyään.Mikäs siinä meiningissä nyt niin omituista on?
Tämä Kekin palsta oli aiemmin Lippo-miesten pahan olon purkamispalsta, mutta jostain syystä tänne tulee nykyään kaikki muutkin itkemään millon mistäkin asiasta.
Ennen keskustelua syntyi parhaiten kun kekillä meni oikein huonosti. Nyt ei tarvi hävitä kuin yksi piste ja märisijöitä on jonoksi asti.
Manageri on oma lukunsa, ylimieliseksi en osaisi sanoa, mutta muuten käytöksessä on parannettavaa.Sori nyt, mutta tuntuu olevan vähän ylimielinen asenne managerilla ja näköjään pelinjohtajalla ja osalla pelaajistakin nykyään.
Manageri on oma lukunsa.Sori nyt, mutta tuntuu olevan vähän ylimielinen asenne managerilla ja näköjään pelinjohtajalla ja osalla pelaajistakin nykyään.
Katsoitko tänään ottelun lopun? Mutta ei siitä sen enempää. Tsemppiä sinnekin!Manageri on oma lukunsa.
Pelinjohtajalla on ollut sama tyyli junnuvuosista lähtien.
Mutta kenellä pelaajista muka on ylimielinen asenne? Siihen ei oo varaa kun yhdellä, ja siitä ei ylimielistä saa vääntämälläkään.
Mutta ehkä sä näet paremmin 🤔
Ai näkyikö siinä joku ylimielisyys?Katsoitko tänään ottelun lopun?
Ei tässä mitään tsemppejä kaivattu, vaan perusteluja nuihin sinun väitteisiin pelaajien ja pelinjohdon ylimielisyydestä. Tuleeko niitä perusteluja, vai tuliko puhuttua löysiä ja nyt tajusit sen itekin kun piti perusteluja alkaa keksimään?Katsoitko tänään ottelun lopun? Mutta ei siitä sen enempää. Tsemppiä sinnekin!![]()
No kyllä mun silmiin tuon pelin ratkaisun jälkeinen tilanne vaikutti aika röyhkeältä. Ruudusta sen voi katsoa.Ei tässä mitään tsemppejä kaivattu, vaan perusteluja nuihin sinun väitteisiin pelaajien ja pelinjohdon ylimielisyydestä. Tuleeko niitä perusteluja, vai tuliko puhuttua löysiä ja nyt tajusit sen itekin kun piti perusteluja alkaa keksimään?