Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2024

Viestejä
458
Aivan sama vaikka olisi kuinka paljon kautta jäljellä kun tuo peli on toista kuukautta ihan täyttä kuraa eikä suunnan muutoksesta ole tietoakaan. Tekisi mieli uskoa omaan suosikkijoukkueeseensa mutta nyt ei vain pysty. VMP.

Okei. Kitee voitti myös ensimmäisen jakson, joten aika tärkeistä pisteistä pelataan.
 
Viestejä
37
Keki on tällä hetkellä haluton, väritön ja mauton. Usko on loppu itseltäni mutta jospa joukkueen sisällä joku saa pojat pelaamaan. Taitoa joukkueesta löytyy kun se saadaan vain irti.
 
Viestejä
224
Kun toisella jaksolla tuntui jo homma olevan näpeissä, niin Lassila ilmoittautui Joman MVP-palkinnon saajien listalle. On tämä kyllä perseestä. Nyt kyllä koetellaan tosifanejakin.
 
Viestejä
61
Eihän tuo materiaali vaan riitä, turha siitä on Doksaa syyttää.
Ei kyllä minun mielestä ole materiaalista kiinni. Samalla materiaallilla haastettiin vuosi sitten täysin uskottavasti tuleva mestarijoukkue, ja siitä tähän kauteen on muutamat pelaajat ottanut isojakin kehitysharppauksia. Erona viime kauteen on nyt kenties joukkueen sisäinen ilmapiiri, nimittäin viime vuonna Tuuvan alaisuudessa hyvä joukkuehenki ja pelistä nauttiminen välittyi katsomoon asti. Tuuvahan onkin tunnettu nimenomaan hyvänä ilmapiirin ja joukkuehengen luojana. Nyt nämä ominaisuudet ovat täysin kadoksissa, ja peli näyttää todella haluttomalta, pakotetulta ja jopa pelokkaalta. En osaa sanoa meneekö se (ainakaan kokonaan) Doksan piikkiin, näihin asioihinhan vaikuttaa monet asiat. Mutta muutosta on tultava jos mitalista tänä vuonna halutaan taistella.
 
Viestejä
3,346
Ei kyllä minun mielestä ole materiaalista kiinni. Samalla materiaallilla haastettiin vuosi sitten täysin uskottavasti tuleva mestarijoukkue, ja siitä tähän kauteen on muutamat pelaajat ottanut isojakin kehitysharppauksia. Erona viime kauteen on nyt kenties joukkueen sisäinen ilmapiiri, nimittäin viime vuonna Tuuvan alaisuudessa hyvä joukkuehenki ja pelistä nauttiminen välittyi katsomoon asti. Tuuvahan onkin tunnettu nimenomaan hyvänä ilmapiirin ja joukkuehengen luojana. Nyt nämä ominaisuudet ovat täysin kadoksissa, ja peli näyttää todella haluttomalta, pakotetulta ja jopa pelokkaalta. En osaa sanoa meneekö se (ainakaan kokonaan) Doksan piikkiin, näihin asioihinhan vaikuttaa monet asiat. Mutta muutosta on tultava jos mitalista tänä vuonna halutaan taistella.
No, kuten itse totesit. Tuuva on joukkueen hengen nostattaja, se oli viime kausi ja nyt on nyt. Ja sähän periaatteessa vastasit omaan kysymykseen, missä on vika tai mättää. No, pelinjohtajassa joka ei saa joukkueesta revittyä parasta mahdollista irti. Ku muilla alkaa tuloskunto nousta playoffien aikaan kekillä se on laskeva. Pelinjohtaja kuitenkin pitäis saada noin kokeneesta joukkuuesta revittyä irti potentiaalia minkä Tuuva sai. Vois kuvitella, että Jussila ei tällä hetkellä kovin tyytyväinen ole.
 
Viestejä
61
@kolmosrajakova Oletko ottanut huomioon sitä, että muutkin joukkueet ovat parempia kuin viine kaudella? Pitääkö sinulle oikeasti kertoa, millä osa-alueilla Kempele häviää kärkiporukoille?
Eihän se ole kenellekään mysteeri että millä osa-alueilla hävitään tällä hetkellä, olenhan minä siitä itsekin joskus kirjoitellut. Mutta fakta on se että tällä materiaalilla olisi mahdollisuudet pelata selkeästi paremmin, ja jos joukkue saataisiin pelaamaan omalla tasollaan, niin ketä tahansa vastaan pystyttäisiin taistelemaan voitosta. Se on toki helpommin sanottu kuin tehty, mutta mielestäni siinä onnistuttiin viime kaudella aika hyvin. Siitä sitten voi olla näkemyseroja että mikä tämä joukkueen ”oma taso” on, mutta itse ainakin näen että viime peleissä siihen ei ole päästy.
 
Viestejä
548
Kyllä yksi iso syy konttaamiselle on, että joukkueen runkopelaajat alkavat olla vanhoja ja väsyneitä. Kokemus on tietenkin hyvä asia, mutta kun oikeastaan Onni Määttää (Määttäkin lähellä) lukuunottamatta, muut avainpelaajat ovat jo yli 30 vuotta, niin pakkohan se on näkyä.
 
Viestejä
458
Kyllä yksi iso syy konttaamiselle on, että joukkueen runkopelaajat alkavat olla vanhoja ja väsyneitä. Kokemus on tietenkin hyvä asia, mutta kun oikeastaan Onni Määttää (Määttäkin lähellä) lukuunottamatta, muut avainpelaajat ovat jo yli 30 vuotta, niin pakkohan se on näkyä.

Elähän nyt. Itse olen 43 ja tunnen itseni ikinuoreksi :)

Mutta asiaan. Kyllähän sinä oikeassa olet. Vuosi vuodelta KeKi on vanhempi ja "hitaampi". Mutta en vieläkään löisi päätä pensaaseen KeKin kannattajana. Onhan teillä kokemusta, kuitenkin. (Haapakoski ja Jussila). Taitaa olla x7 mestaruutta, mutta Jussilakin valitettavasti vaan vanhentuu, kun ikää tulee lisää. On silti edelleenkin eliittiä polttolinjassa ja ottaisin JoMaan takaisin vaikka heti. Mutta Jussilankin kädestäkin alkaa juoksuja tulemaan. Mutta näin ne vaan vuodet kuluu :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös