Vs: Kempeleen Kiri 2016
Moilasen ja Lukkarin lisäksi vielä Onni Määttä pukee Kirin paidan päälle. 100 000€ on iso summa ja vaikea uskoa, että kyseinen kolmikko ihan tuon verran maksaa. 50 000€ lienee lähempänä totuutta, joskin sekin vaikuttaa turhan paljolta miehistä jotka pääasiassa ykköstä ovat pelanneet. Ilmeisesti asia on noin, että Mäkelän ratkaisua odotellaan vielä tai niin olen ainakin kuullut. Jarkko Hyry myös vielä miettii jatkoaan. Mäkelä ja Hyry tuohon vielä mukaan niin uskoisin, että 11 sija on saavutettavissa.
joku sanoi:Mutta tekeehän KeKi:kin niin. Tai jos ei KeKi niin KeKi:n sponsori. Vuosi sitten KossU oli ennen kauden alkua ilman lukkaria ja kyseli Jani Lassilaa mutta Lassila saatiin jäämään Kempeleeseen kun Kaleva hommasi kummipelaajalleen sähkömiehen töitä. Tarkemmin asiasta en tiedä mutta näin asioita tunteva henkilö minulle viime kesänä kertoili jonkin KeKi:n kotiottelun aikana.jjjjussi sanoi:Tarkoitan siis sitä, että Lippo hommasi työpaikan, ja seura pääsee täten halvalla, kun hommasi sen työpaikan.
Tossa joku laskeskeli edellä että KeKi:n pelaajabudjetti tulee kasvamaan 100.000 €:lla. En perehtynyt laskelmaan mutta jos tuo on totta niin miksi näin tehdään? Joukkuehan ei käytännössä vahvistu juuri lainkaan viime kaudesta (Hannu Ikosen ja Samuli Rannan tilalle Jani Moilanen ja Kimmo Lukkari). Mikäli pelaajabudjettia kasvatetaan niin tarkoittaako se sitä että käytännössä samat / samantasoiset pelaajat sitoutuu työhön joukkueensa puolesta entistä enemmän, käytännössä jäämällä pois / pitämällä vapaata siviilityöstään? Itse olen luullut että suurin syy KeKi:n budjetin kasvattamiselle on uusi palkattu työntekijä, Mika Takalahti. Vai onko budjetissa varauduttu siihen että vielä hankittaisiin joku pelaaja lisää, käytännössä kai Pertti Mäkelä?
Moilasen ja Lukkarin lisäksi vielä Onni Määttä pukee Kirin paidan päälle. 100 000€ on iso summa ja vaikea uskoa, että kyseinen kolmikko ihan tuon verran maksaa. 50 000€ lienee lähempänä totuutta, joskin sekin vaikuttaa turhan paljolta miehistä jotka pääasiassa ykköstä ovat pelanneet. Ilmeisesti asia on noin, että Mäkelän ratkaisua odotellaan vielä tai niin olen ainakin kuullut. Jarkko Hyry myös vielä miettii jatkoaan. Mäkelä ja Hyry tuohon vielä mukaan niin uskoisin, että 11 sija on saavutettavissa.