Supervuoro Verkkolehti »

Kausi 2023 - Yleistä keskustelua (Naisten Superpesis)

Kummasti Kittolan esiintyminen ulkopelissä vaimeni pelin kuluessa. Täytyy laittaa nuoruuden piikkiin tuo pelleily. Mun mielestä osoitti viime vuonna hyvät pj-taidot, ettei tarvitsisi tuollaista pellenä esiintymistä. Kunhan ne korvantaustat kuivaa, niin on hyvä pelinjohtaja.
Kuka ihmeen Kittola?

Kitola se on kova poika ainakin häsläämään.
Todelliset pelinjohtajan kyvyt nähdään tänä vuonna, kun joutuu 1. kertaa tulemaan toimeen ilman Nallen apua.

Ainakaan itse en ole vakuuttunut hänen pelinjohtajan kyvyistään ja taidoista kehittää nuoria pelaajia.

Mä luulin sitä pari kautta bussikuskiksi! Oli sellainen tosi hienot 80 aurinkolasit päässä. Heilui ja huojui siellä taustalla kokoajan. Ajattelin että treenaa bussin ajoa....

Menihän tuo loppupään taisto taas kiharaiseksi, kun Roihu haki potin Tahkolta. Kovin näyttää siltä että yksi Mattila Porista tuli jälleen pelastamaan stadilaiset. Tuo Kekin pelikin näyttää ihan muulta kuin ykkössarjalaiselta, mutta kuinkahan käy, kun sille yhdelle käy kumminkin ns. kylmät.

Kitola se on kova poika ainakin häsläämään.
Todelliset pelinjohtajan kyvyt nähdään tänä vuonna, kun joutuu 1. kertaa tulemaan toimeen ilman Nallen apua.

Ainakaan itse en ole vakuuttunut hänen pelinjohtajan kyvyistään ja taidoista kehittää nuoria pela
Toivottavasti Kitola alkaa keskittymään enemmän peliin, kuin oma egon esiintuomiseen. Ei ole pelissä aikaa tuommoiseen pelleilyyn. Ei pelaajat kaipaa pelinjohtajan esiintymistä.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Kuntopuntarin kärjessä jyllää Manse PP. Jos siis miehissä Vedon ylivoiman myötä heinäkuu on ollut yhtä pesisfestivaalia, naisissa taas käynnissä ovat olleet Kaupin karnevaalit koko kuun.

Heinäkuussa toiseen suuntaan taas ovat näyttäneet erinomaisen startin kauteen ottaneiden Seinäjoen Maila-Jussien ja Rauman Feran nuolet. Jussittaret ovat Feran tavoin neljä sijaa heikommalla sijoituksella kuntopuntarissa kuin tämän hetken sarjataulukossa.

Ja kukaan ei putoa suoraan. Kaksi viimeistä ratkovat suoran putoajan ja jatkokarsinnan Ykkösen kakkoseksi sijoittunutta vastaan.

Virkiästä on yllättäen tullut viime kierroksilla pisteautomaatti. Kuudesta viime pelistä vain yksi voitto ja viisi tappiota.

Kun katsoo jäljellä olevia pelejä, niin on minusta selvää, että Virkiä on viides. Kirittäret ja SMJ jakavat keskenään sijat 3-4.

Saattapi olla, että Pekka Mäntymaa puhelin alkaa soida kauden päätyttyä, pesäkarhut ainakin etsii pelinjohtajaa. Vai jääkö Mailattariin.

Liikalalle kaikki kunnia vanhoista meriiteistä, mutta alkaako olla liian hidas? Isä Lepistöllä puhelin taitaa soida...

Naisten Superin paras pelinjohtaja on Pekka Mäntymaa. Olisi ansainnut Lännen pj. paikan.
Jonkun haastattelun kuulin joskus, ihan järkeviä puheli. Mailattarien meininki kertoo kyllä myös osaamista olevan. Mikä hänen taustansa on?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.