Hyvässä seurassa kyllä. Euroopan pääsarjoista on varmaan vuosia puhuttu, että ne eivät ole taloudeltaan terveitä. Tosin itse olin kuvitellut, että Bundesliigat kontrolloivat seurojen taloutta tarkiten. Ja jos niin on ollut niin saa nähdä mitä käy vaikka La Ligassa tai Serie A:ssa. Se, että muualla asiat hoidetaan isolla riskillä ei välttämättä tarkoita, että itse pitää tai kannattaa niin tehdä. Selvää tietty on että kenenkään kassan ei voi olettaa kestävän pelaamatonta kautta.
Mitä tulee ratkaisuhakuisuuteen niin minulla ei ole valitettavasti sellaisia ratkaisuideoita, jotka olisivat seurojen omissa käsissä. Ei oma luovuus riitä siksi olenkin palkkatöissä.
Jos yhteiskunta auttaa niin ei se kait oikeasti ole seuran ansiota vaan yhteiskunnan vastuullisuutta? Joten avun vaatiminen yhteiskunnalta ei liene ratkaisuhakuisuutta? Toki tilanne pitää tehdä selväksi yhteisölleen. Ja kyllä se yhteiskuntakin tulee mahdollisuuksien mukaan vielä, Ainakin
Kotka valmistelee jotain omille seuroilleen, mutta mitä jää nähtäväksi.
SuperJymy taitaa olla ainut joka on ulospäin indikoinut olevan ratkaisuhakuinen, kun eikö ne kertoneet etsivänsä pelaajille muita töitä? Osoittaa ainakin jonkinlaista vastuuta myös työntekijöidensä toimeentulosta vaikkakaan ei taida kauheasti auttaa seurayhtiön tilannetta.
Joukkueet marjatiloille tekemään istutuksia kun marjatilat ei saa kausityöläisiä ulkomailta? Metsää istuttamaan touko- kesäkuussa?