Voittoa tarjottiin kaksin käsin, mut ei kelvannu.
3A käsittämätön junnuheitto 2-pesän ohi käänsi ottelun
3A käsittämätön junnuheitto 2-pesän ohi käänsi ottelun
Pahin huuteluhan ei toki tuosta katsomon osasta edes tullut. Ikävä, että pilataan asiattomilla / peliin liittymättömillä kommenteilla pelitapahtumia, jotka toisenlaisella kannustuksella voisi ollakin ihan viihdyttäviä tapahtumia.katso liitettä 3816
Välikohtaus Koskenharjulla. Pelituomari on määrännyt järjestyksenvalvojan katsomon osaan, josta kuuluu huutelua.
Tunnetta pitää olla! Eihän tää ole mitään joihinkin divarilätkän lehdistötilaisuuksiin verrattuna...Sauli olikin sit lehdistötilaisuudessa, oikein juttu tuulella. Sivistyssanoja ihan liukuhihnalta. Kyl Tyvi , ei voi käsittää. No kala on kala.
Tunnetta = v..tu s.....na v..tu v..tu.Tunnetta pitää olla! Eihän tää ole mitään joihinkin divarilätkän lehdistötilaisuuksiin verrattuna...
Olisi ollut edes hauska, mutta ei. Vaikutti lähinnä sellaisen ihmisen lausunnolta, joka halusi olla viimeistä iltaa töissä. Aika surullista, itse asiassa.Tunnetta = v..tu s.....na v..tu v..tu.
Moi! Miten meni vuodenvaihde sulla? Olikin jo ikäväSauli olikin sit lehdistötilaisuudessa, oikein juttu tuulella. Sivistyssanoja ihan liukuhihnalta. Kyl Tyvi , ei voi käsittää. No kala on kala.
Mulla ois hyvä sarkasmitutka tässä. Tulee myös tilannetajuajuri kaupan päälle. Kysyntä nyt on kova mutta tehdään nyt jukoliste jotain kauppoja 🫱🏻🫲🏼Olisi ollut edes hauska, mutta ei. Vaikutti lähinnä sellaisen ihmisen lausunnolta, joka halusi olla viimeistä iltaa töissä. Aika surullista, itse asiassa.
Runopoika saapunut taas Lohi topikkiin oireilemaan 😁Tonnin kala siis mitä ihmettä. Kasvaminen mitä se on, vai onko sitä?. Onko sun mielestä mölyäminen tai vitun hokeminen lehdistötilaisuudessa nykypäivää. Metsämiehet ovat jo muinaisjäännöksiä. Ja vuosi on vaihtunut ihan jees. Mites sulla joko tukka sekä parta kasvaa
Turhautuneen PJn purkaus. Mielummin näin kun PJ jota ei kiinnostaisi tappioputki millään tavalla.Olisi ollut edes hauska, mutta ei. Vaikutti lähinnä sellaisen ihmisen lausunnolta, joka halusi olla viimeistä iltaa töissä. Aika surullista, itse asiassa.
Veikkaan, että tuohon pestiin ei ihan jonoksi asti ole halukkaita..Todennäköisesti ihan eri ukko pitelee viuhkaa viimeistään Juhannuksen jälkeen...
Oon sanonu tän aikaisemminkin...eli ei olis edes yllätys, jos isi Karttunen olis joku päivä viuhkassaVeikkaan, että tuohon pestiin ei ihan jonoksi asti ole halukkaita..