Supervuoro Verkkolehti »

Jyväskylän Kirittäret 2022

Joo, ei mennyt kovin kauan tähän! Varmaan vielä mietittiin josko sittenkin vois jatkaa🙈
Jossain oli seuralta nolo kommentti, että Kaijansinkko irtisanoutui itse. Tätä oikein korostettiin eli haluttiin sanoa, että ei tässä mitään väärää ollut, me emme olisi irtisanoneet ellei henkilö itse olisi päättänyt irtisanoutua. Luottamus seuraan on varmasti tämän jälkeen joka osapuolella ja kaikilla sidosryhmillä ihan sata.

Harkkapeli Kirittäret - JoMa 1-0 tai 2-0, matsi keskeytettiin erikoisesta syystä... Viereisen teollisuusalueen varsin sankka savu uhkasi kääntyä pelikentälle. Joensuulta ihan ookoo ulkopeliä ensimmäisen vuoroparin jälkeen, Kirittäret kuitenkin selvästi edellä. Jaksot 4-0 ja 1-0 keskeytyshetkellä.

Jyväskylän kaupunginhallitus hyväksyi Hippoksen pesäpallostadionin lisärahoituksen.

Kirittäret taipui Mailattarille eka jaksolla 2-4. Oli outoa, että Ojaniemi pelasi numerolla yksi. Jakson viimeisessä vuoroparissa Korpela vaihdettu ykköseksi. Mailattarilla hyvää peliä.

Kirittäret taipui Mailattarille eka jaksolla 2-4. Oli outoa, että Ojaniemi pelasi numerolla yksi. Jakson viimeisessä vuoroparissa Korpela vaihdettu ykköseksi. Mailattarilla hyvää peliä.
Ojaniemi tänäänkin numerolla 1. Mun mielestä kans outo numero.

Katselin jo Areenasta ennakkoon Tervo/Halme mainiot 2 pesäpallojaksoa, jotka tulevat myös yleykköseltä. "Kirittäremme" eli rouva Körkkö pääsi laukomaan sen keskipalkkatotuuden/vuosi: naiset 4000 ja miehet 17 000.

Katselin jo Areenasta ennakkoon Tervo/Halme mainiot 2 pesäpallojaksoa, jotka tulevat myös yleykköseltä. "Kirittäremme" eli rouva Körkkö pääsi laukomaan sen keskipalkkatotuuden/vuosi: naiset 4000 ja miehet 17 000.
Onhan se totta, että miehille maksetaan aivan liikaa.

Mari Mantsisen lukkarointia jos jotakin on arvosteltu. Muistan joskus kymmenisen vuotta sitten olin katsomassa peliä Sotkamossa jossa Vinkku vastassa. Siellä joku ukkeli huuteli koko ajan, että Marin syöttö Vinkussa lähti lautasen ulkopuolelta ja kaikki syötöt olivat vääriä.
Nyt kun katson Marin syöttöä hänellä on jokin ihmeellinen oikean käden ylös nosto ennen syöttöä. Onkohan tuo jokin Jyskylässä opetettu juttu?

Mari Mantsisen lukkarointia jos jotakin on arvosteltu. Muistan joskus kymmenisen vuotta sitten olin katsomassa peliä Sotkamossa jossa Vinkku vastassa. Siellä joku ukkeli huuteli koko ajan, että Marin syöttö Vinkussa lähti lautasen ulkopuolelta ja kaikki syötöt olivat vääriä.
Nyt kun katson Marin syöttöä hänellä on jokin ihmeellinen oikean käden ylös nosto ennen syöttöä. Onkohan tuo jokin Jyskylässä opetettu juttu?
No eipä taida kuulua Kirittärien ryhmään näin vanha turha provo. Sanotaan, että tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. Mari Mantsinen on vaikea Lukkari monelle lyöjälle. Syöttöliike kuitenkin kunnossa.

Kaupunki suuressa viisaudessaan sulki Hipposhallin (palloilijoilta). Kirittärien ja Lohen kotiutuslöynnit olleet onnettomia räpellyksiä, koska niitä on pitänyt harjoitella pienessä kallionkolossa.

Kaupunki suuressa viisaudessaan sulki Hipposhallin (palloilijoilta). Kirittärien ja Lohen kotiutuslöynnit olleet onnettomia räpellyksiä, koska niitä on pitänyt harjoitella pienessä kallionkolossa.
Joopa - ja Mansen molemmat joukkueet ovat evakossa 2.7. asti. Eikä siis ainoatakaan kotimatsia ennen sitä !

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.