Supervuoro Verkkolehti »

Jyväskylän Kirittäret 2021

Pallo muuntajalle

Toinen on sitten tuo "tulevat vain katsomaan perseitämme"-lausunto. Itselläni syyt ovat nämä. Ei kauhean sympaattista jälkeä jättänyt. Emman melkein ottaisin vieläkin takaisin.

edit. Perseen katselut
Siis ymmärsinkö nyt oikein, että kirjoittaja suhtautuu negatiivisesti seuran entiseen tähtipelaajaan, koska hän on ottanut esille naisten seksualisoinnin huippu-urheilussa? Siis että tämä on huono asia ja siitä pitää Hukkaa syyttämän, jostakin, eikä niin että häntä pitäisi kiitellä, kun on sarjan uskaliain pelaaja?

Huh, kauas on vielä pitkä matka tasa-arvon kanssa tässäkin maassa.
 
Viestejä
713
.

PS. Kyllähän se myös hieman naurattaa kun selasin vanhoja viestejäsi 8.7. asti niin 18 viestiä tähän ketjuun, ja 16 Manse PP:n. Olisin kyllä katsonut pitemmällekkin mutta kun en nähnyt onko agendasi nyt kannattaa Mansea, vai räksyttää kaikesta mitä Kirittäret ja Kirittärien pelaajat tekee. En toki lukenut kaikkia, mutta mitä nyt olen lukenut nuo 18 viestiä + aikaisemmat mitkä eivät profiilin kautta näy niin on asia hieman vielä epäselvää. Trololollolooo vai keskustella asiallisesti pesäpallosta, ja tuottaa asiaa.

Kappas. Tämmöinen oli tullut tänne vielä. Hienoa että jaksat ylläpitää tilastoja mun kirjoituksista. Avaatko vielä hieman miten kannattaminen ja eri ketjuihin kirjoittaminen aiheuttavat sulle noin paljon päänvaivaa? Pitäisikö mun Mansen kannattajana kirjoittaa vain Mansen ketjuihin? Haukkua siellä vaikka muiden joukkueiden kannattajia. Rinkirunkata samanmielisten kanssa? Vai riittäiskö että kirjoitan vain silloin kun on jotain asiaa? Sellaista asiaa joka aiheuttaa keskustelua myös muissakin kuin oman seuran kannattajissa? Ymmärrän, tämä voi olla kirittärien kannattajan vaikeaa ymmärtää mutta täältä pesee: Maailmassa on myös muita seuroja ja muita toimintatapoja kuin omasi. Jos pystyy näkemään siinä omassa seurassaan epäkohtia samoin kuin muissa seuroissa, voi käydä keskusteluja ja jopa ymmärtää oman seuransa toiminnassa epäkohtia.
 
Viestejä
40
Siis ymmärsinkö nyt oikein, että kirjoittaja suhtautuu negatiivisesti seuran entiseen tähtipelaajaan, koska hän on ottanut esille naisten seksualisoinnin huippu-urheilussa? Siis että tämä on huono asia ja siitä pitää Hukkaa syyttämän, jostakin, eikä niin että häntä pitäisi kiitellä, kun on sarjan uskaliain pelaaja?

Huh, kauas on vielä pitkä matka tasa-arvon kanssa tässäkin maassa.

En kyllä ajatellut tuota noin. Minä kun käyn itse vain käyn katsomassa pelejä. Kai joku sitten käy katsomassa niitä takamuksiakin. Tuntuu vaan vähän kaukaiselta idealta maksaa se 10-15€ pelistä että käy katsomassa peleissä takapuolia.


Kappas. Tämmöinen oli tullut tänne vielä. Hienoa että jaksat ylläpitää tilastoja mun kirjoituksista. Avaatko vielä hieman miten kannattaminen ja eri ketjuihin kirjoittaminen aiheuttavat sulle noin paljon päänvaivaa? Pitäisikö mun Mansen kannattajana kirjoittaa vain Mansen ketjuihin? Haukkua siellä vaikka muiden joukkueiden kannattajia. Rinkirunkata samanmielisten kanssa? Vai riittäiskö että kirjoitan vain silloin kun on jotain asiaa? Sellaista asiaa joka aiheuttaa keskustelua myös muissakin kuin oman seuran kannattajissa? Ymmärrän, tämä voi olla kirittärien kannattajan vaikeaa ymmärtää mutta täältä pesee: Maailmassa on myös muita seuroja ja muita toimintatapoja kuin omasi. Jos pystyy näkemään siinä omassa seurassaan epäkohtia samoin kuin muissa seuroissa, voi käydä keskusteluja ja jopa ymmärtää oman seuransa toiminnassa epäkohtia.

Niin kunhan vain katsoin että mitä olet kirjoitellut. Tilastostoista en ole pitänyt kirjaa. Vähän mua vaan jänskätti että miten kirjoittelet kaiken näköisestä tähän ketjuun enemmän tänne kuin kannattamasi seuran ketjuun.

Edelleenkään en näe Kirittäriä mitenkään ylivoimaisena seurana läpi iäisyyden. Paljon parannettavaa. Ihmettelin vain sitä että näet Kirittärien toiminnassa sitä paljon enemmän kuin kannattamasi Mansen, ja kun se oli vain Kirittärien. Lapuan ketjuun on viimeeksi taidettu kirjoittaa joskus melkein 2 viikkoa sitten. Over and Out.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,187
Mä taidan keskittyä nyt vaikka naisten ja miesten pudotuspeleihin, jatkakaa te hyvässä hengessä tuota hyväksi havaitsemaanne rinkirunkkausta Nallen jalanjäljillä. Älkääkä antako katkeroituneiden vieraslajien häiritä. Tsemppiä ja onnittelut jo nyt tulevasta mestaruudesta. Joukkueenne pelaajat ovat sen ansainneet.
Tästä ketjusta kolmen viikon vanha varoitus alla ja samanlainen myös vuotta aiemmin, joten tästä ringistä joutuu @KeisariKatsomon Eturivi nyt sivuun viikoksi - ja seuraavalla kerralla huilista tulee pidempi varmasti.
 
Viestejä
289
En kyllä ajatellut tuota noin. Minä kun käyn itse vain käyn katsomassa pelejä. Kai joku sitten käy katsomassa niitä takamuksiakin. Tuntuu vaan vähän kaukaiselta idealta maksaa se 10-15€ pelistä että käy katsomassa peleissä takapuolia.
Oletkohan nyt edes lukenut mitä Hukka on aiheesta sanonut, vai vain tuon klikkiotsikon tai jonkun muun sanomisten perusteella vetänyt herneen nenään väärästä syystä.

"Välillä kuulee, että jotkut tulevat peleihin katsomaan vain perseitämme! Se on epäkunnioittavaa, tuollaiset kommentit voisi pitää omana tietonaan."
Hukka siis kritisoi naispesäpallon vähättelyä ja ajatusta ettei se muka kiinnostaisi ketään, vaan peleihin tullaan vain katsomaan pelaajien perseitä.

Vaikea ymmärtää miksi pelin ja pelaajien puolustaminen olisi ongelma.
 
Viestejä
147
Körkkö poissa kokoonpanosta… Feraa vastaan voidaan todennäköisesti pärjätä ilman sitä mutta jos välieriin päästään niin sitten alkaa jo tulla ongelmia vastaan.
 
Viestejä
697
Näissä märissä olosuhteissa tuskin otetaan pienintäkään riskiä tässä vaiheessa. Toivottavasti kyseessä on pieni loukku ja saadaan maan paras naispesäpalloilija takaisin kokoonpanoon viimeistään välieriin.
 
Viestejä
309
Kirittärien seurahistorian huonoin yleisömäärä kotiottelussa tänään: 170 katsojaa. Edellinen ennätys 189 Kirittäret - Tyrnävä -ottelussa 27.6.2007. Onneksi saadaan uusi stadion, jossa on katto pään päällä ensi kaudeksi.
 
Viestejä
697
Fera löi hyvin. Ja kun sisäpeli on nihkeää ja kotiutukset heikkoja, tuossa tulos. Ans kattoo joko 2. jaksolla herätään...
 
Viestejä
697
Pikkuhiljaa olisi sisäpelin syytä avautua, jos kannua meinataan nostaa. Tämänpäiväisellä ei mennä päätyyn asti. Niin se vaan on.
Koko kaudella sisäpeli ei ole yltänyt ulkopelin tasolle. Rosterista asian ei pitäisi kiinni olla. No, ehkä ketsuppipullo aukeaa viimein...
 
Viestejä
147
Pikkuhiljaa olisi sisäpelin syytä avautua, jos kannua meinataan nostaa. Tämänpäiväisellä ei mennä päätyyn asti. Niin se vaan on.
Koko kaudella sisäpeli ei ole yltänyt ulkopelin tasolle. Rosterista asian ei pitäisi kiinni olla. No, ehkä ketsuppipullo aukeaa viimein...
Toisaalta ei tuo (tilastoista katsoen) Pesäkarhujenkaan eikä Lapuan sisäpeli mitään kovin ihmeellistä ole ollut. Tänäänkin Pesäkarhut tekivät vain kaksi juoksua. Ja Lapua hävisi tehden kolme juoksua. Eiköhän se sisäpeli siitä parane, kun Körkkö saadaan takaisin kokoonpanoon.
 
Viestejä
309
Tekee ihan hyvää joutua jo tässä vaiheessa pudotuspelejä hiukan ahtaalle. Aika harvoin Kirittäret "joutuu" pelaamaan supervuoroja, puhumattakaan kotiutuslyöntikisaa. Niistäkin on hyvä saada kokemusta. Ulkopeli toimii kyllä hyvin, mutta sisäpeli on ailahdellut jo pitemmän aikaa. Jos nyt tällä hetkellä pitäisi mestaria veikata, kallistuu veikkaus Pesäkarhujen puoleen.
 
Viestejä
697
Toisaalta ei tuo (tilastoista katsoen) Pesäkarhujenkaan eikä Lapuan sisäpeli mitään kovin ihmeellistä ole ollut. Tänäänkin Pesäkarhut tekivät vain kaksi juoksua. Ja Lapua hävisi tehden kolme juoksua. Eiköhän se sisäpeli siitä parane, kun Körkkö saadaan takaisin kokoonpanoon.
Totta! Peliesitys kaipaa kyllä Emman panosta kovin.
Ja sekin pitää paikkansa, ettei Porikaan tänään kummoisia esittänyt. Ehkä ohipelejä tulee väkisinkin jokaiselle joukkueelle.
Mutta isossa kuvassa tällä kaudella sisäpeli ei ole noussut ulkopelin tasolle Kirittärillä. Onko se iso ongelma? Tähän asti ei ainakaan, mutta tästä eteenpäin pelit vaan tiukkenevat ja jokaisen lyödyn juoksun arvo on melkoinen...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös