... sattuneesta syystä!Ei varmaan Petenkään ole ollut kovin helppoa tulla Raumalle peliin pelinjohtajaksi.
... sattuneesta syystä!Ei varmaan Petenkään ole ollut kovin helppoa tulla Raumalle peliin pelinjohtajaksi.
?... sattuneesta syystä!
Varmistavan kopparin täysi tyrä! - Koko eka jakso oli yhtä sohroamista ja vika vuorossa Feran kopparilta lahja.Poron kunnari tyhjään kenttään oli koko ottelun käännekohta
Tso tso @Tohtoori . Voisit lopettaa tuon Kirittärien turhanpäiväisen arvostelemisen - joukkue on tällä hetkellä maailman ylivoimaisesti paras naispesäpallojoukkue. Pilaat kommenteillasi koko Mansen kannattajaryhmän maineen.Varmistavan kopparin täysi tyrä! - Koko eka jakso oli yhtä sohroamista ja vika vuorossa Feran kopparilta lahja.
Tarkoittanet Feran joukkuetta. Parempi voitti tänäänkin.Ei kyllä kulje! Voisko sanoa die mannschaft lähestulkoon, on vähän tukossa.
Taisin kirjuutella, että tilanne oli Feran kopparin tyrä. - Minkäs Kirittäret sille mahtoi! Eikös näitä hyviäkin suorituksia ole Jyskälän tytöillä ole ollut riittämiin, joten eipä siihen kannata hetkuttaa enään toisten pölhöilyjä. Esiinnyt suotta suuren kannattajajoukon noukkamiehenä ja viestin tuojana. Eiköhän manselaisilla ole myös oma näkemys pelistä. - Katsos, jos tämä mailman ylivertaisuus notkahtaa pariksi viikoksi, niin huiskamies joutuu keksimään aivan uudet selitykset tapahtuneesta.Tso tso @Tohtoori . Voisit lopettaa tuon Kirittärien turhanpäiväisen arvostelemisen - joukkue on tällä hetkellä maailman ylivoimaisesti paras naispesäpallojoukkue. Pilaat kommenteillasi koko Mansen kannattajaryhmän maineen.
En esiinny Mansen kannattajien puolesta - olen Mansen kannattaja- , mutta tunnen suurta myötähäpeää tuollaisesta turhanpäiväisestä trollaamisesta. Kirjoitan vain omasta puolestani, ja olen sitä mieltä, että trollauksesi ovat pääosin täysin turhanpäiväisiä.Esiinnyt suotta suuren kannattajajoukon noukkamiehenä ja viestin tuojana.
Vertasin kirittäriä tähän!Tarkoittanet Feran joukkuetta. Parempi voitti tänäänkin.
Varmaan väärä osio tästä keskustella. On se kurja kun mielesi pahoitit! Ihan mielenkiinnosta tässä kirittärien tilannetta puntaroin.Tso tso @Tohtoori . Voisit lopettaa tuon Kirittärien turhanpäiväisen arvostelemisen - joukkue on tällä hetkellä maailman ylivoimaisesti paras naispesäpallojoukkue. Pilaat kommenteillasi koko Mansen kannattajaryhmän maineen.
Edit: Sama koskee käyttäjää @Emmäämitääntierä . Turhanpäiväinen suunpiksäminen (kirjoittelu) kilpailjan sivustolla pilaa kaikkien Mansen kannattajien maineen.
Tohtoori ei trollaa. Ex-kiriläisenä, jossa ovat myös Kirittärien juurekset, seuraan mielenkiinnolla entisten kotikulmain kisailua pesiksessä.- Ikimanselainen olen vasta vuodesta -78.En esiinny Mansen kannattajien puolesta - olen Mansen kannattaja- , mutta tunnen suurta myötähäpeää tuollaisesta turhanpäiväisestä trollaamisesta. Kirjoitan vain omasta puolestani, ja olen sitä mieltä, että trollauksesi ovat pääosin täysin turhanpäiväisiä.
Tso tso @Tohtoori . Voisit lopettaa tuon Kirittärien turhanpäiväisen arvostelemisen - joukkue on tällä hetkellä maailman ylivoimaisesti paras naispesäpallojoukkue. Pilaat kommenteillasi koko Mansen kannattajaryhmän maineen.
Tämä palstapoliisina läpi eri ketjujen liikkuminen saisi jo riittää. Ihan tuore kirjoituskieltokin alla @Viuhkamies . Jos on Kirittäristä jotain asiallista keskusteltavaa, se on tervetullutta - muuten ehkä kannattaa jättää ketjussa käymättä.En esiinny Mansen kannattajien puolesta - olen Mansen kannattaja- , mutta tunnen suurta myötähäpeää tuollaisesta turhanpäiväisestä trollaamisesta. Kirjoitan vain omasta puolestani, ja olen sitä mieltä, että trollauksesi ovat pääosin täysin turhanpäiväisiä.
5-vuotiaan tasolle on tosiaan tämän ketjun jutustelu/kommentointi mennyt patologisten Kirittäret-vihaajien takia. Johtuuko tämä siitä, että Manse on nyt hävinnyt 15 peliä putkeen jyväskyläläisille, johtuuko tämä pettymyksestä oman joukkueen nykysuorituksiin vai mistä tämä onneton ja ponneton keskustelu sikiää? Vaikea on sanoa.Kävin kurkkaamassa keskustelun tasoa. Tämähän on kuin peruskoulun rehtorin puheilla: "tuo löi ensin takaisin". Palailen syyskuulla josko oltaisiin takaisin pesäpallossa.
Katsos Gunnar. Tein tämän liikkeen toisinpäin kuin sinä. Kiriläinen siirtyi Tampereelle ja perusti Mansen. Koska itse pelasin, valmensin, olin porukan kapteeni ja viuhka heilui n 20 vee, niin siitä jää aivan toiset muistot ja mielipiteet kuin nyt kirjoittelet testamentissä. - Kirjailussasi puuttuu kokemus kaikesta tästä. - Olet vain Gunnar. Kaikkeen mölöttämiseen pitää olla myös tekoja.5-vuotiaan tasolle on tosiaan tämän ketjun jutustelu/kommentointi mennyt patologisten Kirittäret-vihaajien takia. Johtuuko tämä siitä, että Manse on nyt hävinnyt 15 peliä putkeen jyväskyläläisille, johtuuko tämä pettymyksestä oman joukkueen nykysuorituksiin vai mistä tämä onneton ja ponneton keskustelu sikiää? Vaikea on sanoa.
Tämä on harmi, sillä vuosien mittaan täällä on myös puhuttu paljon asiaa, vaihdettu mielipiteitä, tuotu lajikeskusteluun uusia virikkeitä ja oltu joskus eri mieltäkin, mutta tästä ei olla pahoitettu mieltä. Tilanne on muuttunut viime vuosina ja kärjistynyt entisestään tänä vuonna, kun - ja tietysti se väärä - joukkue johtaa sarjaa. Ymmärrän sen, että moni haluaisi vaihtuvuutta sarjakärkeen, mutta se miten asia yleensä tuodaan ilmi, on todella ala-arvoista, tavoitteena kun on vain loukata seuraa tai sen kannattajia.
Onneksi en enää asu synnyinkaupungissani Tampereella - tämän kaltaiseen faniporukkaan en mistään hinnasta haluaisi kuulua. Itse en ole koskaan ymmärtänyt saati hyväksynyt fanitusta, joka ei osaa arvostaa yksittäisiä pelaajia myös muista joukkueista tai muita seuraorganisaatiota. Kyllä varmaan kaikissa tehdään töitä suht tosissaan. Kritiikki on some-keskustelun suola, silloin kun se on perusteltua. Mutta tämmöisessä pikkusieluisten ihmisten virtuaalisessa vittuilussa on erittäin vastenmielistä olla mukana. Jätän tämän hiekkalaatikon nyt lopullisesti katkeroituneille mansen kannattajille, joille tähän ketjuun osallistumisen pontimena näyttää olevan vain ja ainoastaan yhteen joukkueeseen kohdistuva, yleensä täysin faktoja vailla oleva morkkaaminen.
Mansea kannatan edelleen, fanien kirjoittelu ei onneksi sitä iloa ole vienyt. Kiitos monille nimimerkeille rakentavasta keskustelusta vuosien aikana, kivaahan tämä oli lähes tähän asti. Se on nyt kansi kiinni ja kuulemiin.
Ja tällainen parantaa keskustelun tasoa millä tavalla?5-vuotiaan tasolle on tosiaan tämän ketjun jutustelu/kommentointi mennyt patologisten Kirittäret-vihaajien takia. Johtuuko tämä siitä, että Manse on nyt hävinnyt 15 peliä putkeen jyväskyläläisille, johtuuko tämä pettymyksestä oman joukkueen nykysuorituksiin vai mistä tämä onneton ja ponneton keskustelu sikiää? Vaikea on sanoa.
Mutta sinä olet siihen nyt kykenemätön, ja olet pahoittanut mielesi siitä, kun joku on uskaltanut kirjoittaa jotain eriävää?Tämä on harmi, sillä vuosien mittaan täällä on myös puhuttu paljon asiaa, vaihdettu mielipiteitä, tuotu lajikeskusteluun uusia virikkeitä ja oltu joskus eri mieltäkin, mutta tästä ei olla pahoitettu mieltä.