Supervuoro Verkkolehti »

Jyväskylän Kirittäret 2021

Kumpi on tärkeämpää , osallistua Itä Länteen pelailemaan ilman panosta vai yrittää voittaa Suomen Mestaruus parhaassa mahdollisessa huippukunnossa joukkueelleen , kumpi on tärkeämpi saavutus tai tavoite yksittäisen pelaajan kohdalla nykyisessä otteluruuhkassa ?
Sopimuksessa lukee että velvollisuus IL ei tietenkään jos on kipeä ni eriasia, se nähdään tulevalla viikolla

Miten Susanne Ojaniemi(Kohonen) on pelannut kirittäirissä. Ja miksei ole yhdeksikössä vaan jokeri.

Viimeksi muokattu:
Miten Susanne Ojaniemi(Kohonen) on pelannut kirittäirissä. Ja miksei ole yhdeksikössä vaan jokeri.
Susanne Kohonen on mielestäni pelannut ihan hyvin. Pieniä vaivoja on ollut, mutta pystyy yhä pelaamaan monipuolisesti eri rooleissa niin sisä- kuin ulkopelissä. Rooli ei ehkä ole niin iso kuin Pesäkarhuissa. Varmaan parantaa vielä syksyä kohti.

Seinäjoki pelasi erittäin hyvin ja voitti ansaitusti. Kirittäriltä kauden heikoin esitys. Joukkue oli täysin yössä pelinjohtoa myöten.
Mutta ei voi kuin ihailla SMJ:n kehitystä ja raikasta peliesitystä.

Seinäjoki pelasi erittäin hyvin ja voitti ansaitusti. Kirittäriltä kauden heikoin esitys. Joukkue oli täysin yössä pelinjohtoa myöten.
Mutta ei voi kuin ihailla SMJ:n kehitystä ja raikasta peliesitystä.
Tämä Smj on sellainen joukkue että välillä pelaa oikein hyvin mutta välillä tulee ohipelejä. No on nuoria täynnä joten tulevaisuuden joukkue? Hyvä näin.

Vähän olen huolestunut, kun kahdessa edellisessä pelissä sisäpeli on ollut suorastaan surkeaa. Tokikin viime keskiviikkona oli sarjakakkonen vastassa. Toivottavasti sisäpelaaminen paranee Feraa ja Mynämäkeä vastaan.

Sisäpeli on ollut nihkeää jo mm. Joma-pelissä. Lyöntiratkaisut olivat tänään kesyjä, tosi paljon 1. lyönnin laittomia ja jopa ainakin yksi kopinnostopalo. Fanikameran perusteella en ainakaan minä osaa sanoa, mikä oli Karjanlahden hyvyyttä ja mikä lyöjien heikkoutta.

SMJ sai hyvin katkottua läpäriyrityksiä. Pelasivat ulkona viisaasti, ihan niin kuin pori viime viikolla.

Nyman löi hyvin vähät vuoronsa!

Ulkopelihän oli varsin hyvää. 8 kolmostilannnetta SMJ:lle on vähän.

Sisäpeli on ollut nihkeää jo mm. Joma-pelissä. Lyöntiratkaisut olivat tänään kesyjä, tosi paljon 1. lyönnin laittomia ja jopa ainakin yksi kopinnostopalo. Fanikameran perusteella en ainakaan minä osaa sanoa, mikä oli Karjanlahden hyvyyttä ja mikä lyöjien heikkoutta.

SMJ sai hyvin katkottua läpäriyrityksiä. Pelasivat ulkona viisaasti, ihan niin kuin pori viime viikolla.

Nyman löi hyvin vähät vuoronsa!

Ulkopelihän oli varsin hyvää. 8 kolmostilannnetta SMJ:lle on vähän.
Sitä minä vaan vieläkin ihmettelen, että miten Nalle voi pitää yhden sisävuoron aikana kaksi aikalisää? Ensin vaihdossa ja sitten keskellä vuoroa. Tosin eihän tuosta paljoa hyötyä ollut, mutta silti. Käsittämätöntä. Ja jatkuvaa urputusta tuomareille koko kauden ajan.

Sitä minä vaan vieläkin ihmettelen, että miten Nalle voi pitää yhden sisävuoron aikana kaksi aikalisää? Ensin vaihdossa ja sitten keskellä vuoroa. Tosin eihän tuosta paljoa hyötyä ollut, mutta silti. Käsittämätöntä. Ja jatkuvaa urputusta tuomareille koko kauden ajan.
Tuomareiden huonoutta korttia vaan heti,samoin se kettinkin pätkä mitä näyttelee syöttöliikkeeksi,pitäisi heti sanoa että ketju kassiin

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.