Samburgerin aita
Rapu Raunio on kyllä melko värikäs tapaus.
Olisiko mies kuin ”10”Joku omista jonka sopimus päättyy tähän kauteen. Tuskin kukaan muualta tuleva tässä vaiheessa kautta sopimusta tekisi. Kyseessä voi toki olla jotain muutakin kuin pelaajasopimus.
Luulen että lähipäivinä asia selviää.
Pari huomiota halli- ja harjoituspelien pohjalta:Ottelu lähestyy. Hyvin on jo videoitakin paikan päältä tarjolla. Siis Fuengirolasta.
Mutta veikataanpa (tai sanotaanko ihanne sellainen) kokoonpano JoMaa vastaan.
1. Raunio
2. Myllyniemi
3. Marjamäki
4. Puputti
5. Anttila
6. Tyynelä
7. Lieto
8. Kontio
9. Itävalo
---------------------
10. Vainionopää
11. Viita
12. ???
Perustelut. Jalkoja olisi kärkeen ja viimeistään Puputti hoitaisi Jukkikselle ja Anttilalle ajolähdön.
Kakkoskärjestä Tyynelä lähtisi ja Viita olisi jokerina käytettävissä ja Kontio/Itävalo kotiuttaisi. Jepjep. Olispa jo sunnuntai!
Myös talven lukkaritreenit eivät ole menneet hukkaan.Vahvaa ulkopeliä Jusseilla, ei ole talven treenit menny hukkaan
Myös talven lukkaritreenit eivät ole menneet hukkaan.
Kauden ensimmäisessä pelissä esiin tuleva järkyttävä lautaskammo vie Seinäjoen menestysmahdollisuudet aika pitkälti.
Itävalo on antanut jo neljä vapaata kotiin.
Mistä Seinäjoelle uusi lukkari?
Siinä ei kyllä uskokaan auta, kun"lautaskammo" iskee. Itselleni iski aikoinaan "lautaskammo"niin pahasti, että piti syödä puurokin suoraan kattilasta....Harmi sinänsä jos Itävalolla ei pysy pallo lautasella. Olen aina pitänyt miehen lukkarityöskentelystä. Ehkä mies vielä kuitenkin parantaa. Itse en usko termiin lautaskammo
Viime kausihan alkoi rimanalituksella Kiteellä, missä valitettavasti itsekin olin paikan päällä kärsimässä. Tämän kauden avaus ei ollut sentään yhtä kehno.