Sami Joukainen kertoi Koplacastissa tarinaa miten oli lähellä että pelasi Helsingin Jokerien pesäpallojoukkueessa, ja paidatkin oli jo bussissa mukana mutta niitä ei sitten koskaan puettukaan päälle.
Taisi olla Riihimäen Pallonlyöjät tai joku muu pieni seura mitä Harkimo oli ostamassa mutta se kariutui viime metreillä.
aiheen sivusta, mutta lyhyesti
Joo taisi se noin olla. Jokerit sitten pelasi jalkapalloa pari vuotta ja kai se Finnair-stadionkin (silloinen) Jokereiden ja Harkimon myötävaikuttamana syntyi. Sitä en tiedä, kuinka pitkäaikainen se Harkimon viritys olisi voinut olla, ehkä parempi että ei toteutunut.
Tuota pääaihetta olen seurannut etupäässä sivusta ja myös ihmetellyt molempia päävaihtoehtoja.
JoMan täytyisi minun mielestä vahvistua muutenkin, jotta Puhtimäen mukana ollessa se olisi vahva mestariehdokas. Toki, jos Rättö ja Toivola äityvät entisestään, niin sisäpeli alkaisi riittää, mutta se ulkopeli ei ihan hirveän paljon vahvemmalta näytä. Ja luulisin, että se nyt lienee ainoa varteenotettava vaikutin Joensuuhun päin, ellei siellä heiluva rahatukko ole jäätävän iso. Puhtimäki on 5 vuotta vanhempi, kuin 2020, ja silloinkaan ei mielestäni vahvempi JoMa yltänyt finaaleihin.
Puna-Mustat tässä vaiheessa kävisi mulle, mutta olisi kyllä pieni yllätys sekin. Katsomo-olosuhteethan kai alkavat asteittain joka tapauksessa parantua, joten mahdollista tuo sen suhteen on, että Ykköspesiksestä ylös vaikka heti. Mutta siinäkin: ei Putte sitä yksin tee. ei 2025 eikä 2026
Mutta se, että minne
No, kohta tuo tiedetään.