Supervuoro Verkkolehti »

JoMa Naiset 2025

En ajatellut, että Nupposta tulisi näin nopeasti ikävä, mutta nyt kun Liimataisen ruoskaa katsonut muutaman pelin taitaa olla ikävä jo.
Iltaa, olen tässä sinun kanssa samaa mieltä, kun tuota peliä on seurannut. Ei mitäön järkeä ole peluuttaa Liimataista mielummin pelattaisiin vaikka 8 pelaajalla.

Iltaa, olen tässä sinun kanssa samaa mieltä, kun tuota peliä on seurannut. Ei mitäön järkeä ole peluuttaa Liimataista mielummin pelattaisiin vaikka 8 pelaajalla.
Mietin tässä, että onko Viinijärven divarissa ketään potenttiaalista varavarapelaajaa? Joku fiksumpi voisi kertoa vai pitääkö omista junnuista, joku nostaa haastamaan.

Noh täytyyhän siinä edessä nyt jonkun seistä ennen kuin Värri pääsee astelemaan kentille. Tänään kyllä Liimatainen oli aivan jäässä, ei ollut hyödyksi omalle joukkueelle ei sisällä eikä ulkona, mutta hän on nyt näytönpaikkansa antanut/antaa Talvisuperissa. Toivotaan että pelinjohto ei ole sokea ja tajuaa vaihtaa mahdollisuuksien mukaan Värrin eteen

Aika raju näkemys sikäli, että kyse on kuitenkin pelaajasta joka on tahkonnut liki 170 peliä Superin tasolla. Luulisi että on kuitenkin yhdeksäntenä pelaajana parempi kuin tyhjä paikka. Toki en tämän päivän peliä katsellut ja on se tietty niinkin ettei historia kerro totuutta tämän päivän tasosta

Aika raju näkemys sikäli, että kyse on kuitenkin pelaajasta joka on tahkonnut liki 170 peliä Superin tasolla. Luulisi että on kuitenkin yhdeksäntenä pelaajana parempi kuin tyhjä paikka. Toki en tämän päivän peliä katsellut ja on se tietty niinkin ettei historia kerro totuutta tämän päivän tasosta
Kyllä ulkopelin ongelmat näyttivät olleen aivan muualla kuin Liimataisen tontilla

Harjoituskausi vasta puolivälissä ja osalla porukkaa kokovartalopaniikki! Hei haloo, pesis on isossa kuvassa ihmisten keksimä leikki, eli ei kovin vakava asia. Ja aikaa kauden alkuun on neljännesvuosi, harjoitella vaikka pallon kiinniottoa ja heittämistä!

Lauantain Lapuan pelissä oli paljon hyvää, mutta SMJ kyllä onnistui sunnuntaina raottamaan todellisuutta ekalla jaksolla... No, olihan siinä tasonnosto toiselle jaksolle JoMa:lta, ja ois tuo voinu päättyä toisinkin, ei se lopulta paljosta ollu edes kiinni.
Jos peli ois mennykkin 1-1 ja kotareihin niin tälläkin palstalla olis erilainen sävy. Vaan onhan tämä maailman helpoin laji, jossittelu meinaan.

Sitä minä vaan tässä mietin, että kovasti on porukka lynkkaamassa Liimataisen, ei tuo SMJ peli kyllä hänen tekemiseen kaatunut. Ei voi kaataa nyt yhden pelaajan niskaan. Ja kuka sen takuun antaa, että Värristä se "pelastus" tulee... ei tämä ole nyt yhden pelaajan tekemisestä kiinni.

Aiemmin tuolla joku mainitsi kärjen ongelmista, valitettavan tutun näköistä viime syksyltä, siinä on mielestäni JoMa:n isoin ongelma kesän pelejä ajatellen, jos tahti tämmöisenä jatkuu. Sisäpeliä kun ei saada auki kuin ajoittain ja välillä vain tuurilla, niin ei ole lupa odottaa kovin paljoa. Kärkeen tarvittas tehoja.

Ja olen osittain samaa mieltä 2-kopparin tontista, mielenkiintoista on nähdän miten kovia ratkaisuja Luostarinen lopulta uskaltaa tehdä. En kuitenkaan lähde nuoria pelaajia lyttäämään tässä kohtaa, kasvua ja kehitystä varmasti tapahtuu.

Ja lukkaroinnista: minun mielestä "Ama":lle ihan kelpo debyytti NSU tasolla.

Voisi kysymyksen sillä tavalla muotoilla, että missä Jomalla ei ole ongelmaa itse keksin 2-4 pelipaikkaa ulkopelissä.
Pitää olla samaa mieltä tästä asiasta. Ehkä vielä pessimistisemmin. Ei edes Pasin (3k) ja Myllyniemen (s) pelit kestä täysin vertailua jos ajatellaan välierätasoa. Myllyniemi ottaa kovat lyönnit loistavasti kiinni mutta ei hänkään pysty lyhyistä näpeistä polttamaan kun lukkari ei auta. Pasi heittää hurjan kovaa mutta pallo putoaa liian usein kädestä. Huotari on kehittynyt vuosi vuodelta ja alkaa olla räpylässäkin joukkueen ykköspelaajia.

Tänään olikin sitten voitokas päivä! Hyvinkää selvästi perässä niin ulkopelissä kuin sisäpelissä. Hyviä iskuja Joma jakoi ympäri kenttää ja laittoi ulkopelaajat suorittamaan ja useasti hyvin tuloksin

Tänään olikin sitten voitokas päivä! Hyvinkää selvästi perässä niin ulkopelissä kuin sisäpelissä. Hyviä iskuja Joma jakoi ympäri kenttää ja laittoi ulkopelaajat suorittamaan ja useasti hyvin tuloksin

Miltä Hyvinkään peli näytti? Oliko valopilkkuja?

Toikka oli kyllä tosi hyvä. Oli siellä monta muutakin, Pasi, Myllyniemi, Huotari, Kaakinen, Toivanen. En malta olla mainitsematta (kiitos heille) Jyväskylän kahta kommentaattoria, jotka vetivät lähetyksen tasapuolisesti. Mitenhän mahtaa olla kesällä, kun ja jos viime kesän naiskuuluttaja pääsee vauhtiin?

Toikka oli kyllä tosi hyvä. Oli siellä monta muutakin, Pasi, Myllyniemi, Huotari, Kaakinen, Toivanen. En malta olla mainitsematta (kiitos heille) Jyväskylän kahta kommentaattoria, jotka vetivät lähetyksen tasapuolisesti. Mitenhän mahtaa olla kesällä, kun ja jos viime kesän naiskuuluttaja pääsee vauhtiin?
Jännä juttu, miten jonkun pesäpalloseuran kotiotteluiden kuuluttaja voi mennä ulkopaikkakuntalaisten tunteisiin 🙄

No lauantain pelihän oli jo ihan eri toista kuin aiemmin, eteenpäin on menty , peli-ilme oli ihan toista luokkaa, hyvä JoMa!!
Kirittärillä sattui aika paljon ulkopelivirheitä, se toki helpotti JoMan sisäpeliä hetkittäin, mutta mitään en siitä pois ottaisi. Kyllä siellä hyviä lyöntejä oli paljon.

Ja mitä sipari999 tuossa sanoo selostaja/asiantuntijakombinaatiosta, niin olen samaa mieltä; siihen ihan erikseen kiinnitti huomiota miten positiiviseen ja tasapuoliseen sävyyn he ottelun selostuksen hoitivat, tuota oli paitsi ilo katsella, myös ilo kuunnella. Läheskään joka kerta se ei näissä Ruudun lähetyksissä näin ole, tämä oli hienoa. Pisteet siitä.

En ole valitettavasti Hippoksella käynyt pelejä katsomassa hetkeen niin en heidän kenttäkuuluttajaa tiedä, mutta tottakai kotikentän kuuluttaja on nimenomaan kotikentän kuuluttaja, kyllä siinä omaan yleisöön ja kotijoukkueeseen saa ja pitääkin uskoa valaa ja tsempata. Ja toisaalta, kyllä asiansa osaava kuuluttaja huomioi myös vastustajan hienot suoritukset.

Hieno uusi halli oli jossa pelasivat, mutta enpä hetkeen muista että noin selvästi kenttä hidastaa, ihan silminnähden hidas alusta... no, se on kaikille sama ja siihen pitää sopeutua ja reagoida. Sitä välillä ihmettelen, että edes Jyväskylän tasoisessa Pesiskaupungissa ei ole viritelty hallia Hiekkatekonurmella ? Ei taida kuin yksi sellainen löytyä tästä maasta, Alajärveltä. Jos käyttöastetta miettii, niin eikö jalkapallolijat pysty/suostu hiekkatekonurmella pelaamaan..?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.