Supervuoro Verkkolehti »

JoMa Naiset 2025

Haluaisin nähdä tällaisen kokoonpanon kesällä:
1. Varonen
2. Pasi
3. Myllyniemi
4. Huotari
5. Ronkainen
6. Värri
7. Vuoti
8. Riissanen
9. Toikka
10. Kaakinen
11. Toivanen
12. Viitala

Luulen että tällä paletilla joma saisi sisäpeliään aukeamaan ja ulkona pelaajat suoriutuvat oikein mallikaasti!
Varonen olisi ykkösenä sarjan hitaimpia jos hän ei ole ottanut talvikaudella valtaisaa loikkaa eteenpäin. Etenijän hitaus syö reilusti Pasin tehoja, jolloin riski ykköskärjen sakkaamiselle on iso. Kakkoskärjestä ei löydy huippujalkoja eikä ykköskärjen tasoisia vaihtajia, joten sen varaan ei voi rakentaa kestävää menestystä kovia joukkueita vastaan. Laittaisin Veikanmaan keulaan ja kaikki panokset yhdellä kärjellä pelaamiseen siinä uskossa, että Veikanmaa parantaa kokemuksen kartuttua ja Viitala avittaa jokerina. Myös Viitalasta olisi keulaksi mutta räpylä ei ole ainakaan aikaisemmin riittänyt välieriin hamuavaan ulkokenttään. Värristä ei ole keulana sen enempää apua kuin Varosesta olettaen juoksukunnon olevan samaa tasoa kuin ennen loukkaantumista.

Loppuun todettava Vuodin ja Riissasen olevan minulle täysin tuntemattomia pelaajia, joten he voisivat kääntää kakkoskärkeä parempaan suuntaan kuin mitä kuvittelen sen olevan.

Onko toi Ilosaari Rock tosiaan vain tuossa stadionilla?
Taitaa olla vain yhteistyökumppanuudesta toi nimi tuolle kentälle. Ilosaarirock järjestetään Joensuun Laulurinteellä

Tulisiko peli mahdollisesti striimattuna jostain? En pääse itse paikalle, mutta kiinnostaa kyllä kovasti nähdä Joman otteita ulkona

Kylmää keliä pukkaa, joten harjoitusottelu peruttu. Ensi viikolla ilmeisesti peli Jyväskylässä. Yksi treenipeli ennen kauden alotusta, eiköhän se sitten riitä. Vielä ei kyllä mielestäni sitä parasta kokoonpanoa ole saatu pelaamaan, joten eiköhän se sitten ensi viikolla ole lauteilla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.