Supervuoro Verkkolehti »

JoMa Naiset 2023

Ai jaa-a. Eikö Jomalla ole yhtään paineita katkaista sarja? Kyllähän tää on vaaka kupissa selvästi kääntynyt joman suuntaan, että he on ennakko suosikkeja ja heillä paineet tänään yrittää katkaista sarja.
Sitten kannattaa laittaa isosti rahat JoMan puolesta, kun Veikkaus tarjoaa ottelun voittajan kertoimet SMJ 1,32 / JoMa 3,15. Jos siis JoMa voittaisi >50 %, olisi tuo 3,15 varmaan koko kauden hurjin ylikerroin.

Sitten kannattaa laittaa isosti rahat JoMan puolesta, kun Veikkaus tarjoaa ottelun voittajan kertoimet SMJ 1,32 / JoMa 3,15. Jos siis JoMa voittaisi >50 %, olisi tuo 3,15 varmaan koko kauden hurjin ylikerroin.
Toi mun kommentti oli yleisellä tasolla kirjoitettu kommentti, ei veikkauksen kertoimia kuikuillen. Tiesin kyllä mitä kyseinen käyttäjä tarkoitti, mutta siksi sen kuvan otin pois, kun en tarkoittanut kertoimia. Vaan ottelusarjaa yleisellä tasolla.

Ja itselläni ei ole veikkauksen tiliä, koska en halua käyttää rahaani tuollaiseen.

Mitä se sitten tarkoittaa, että JoMa on "yleisellä tasolla" suosikki voittamaan tän päivän peli?
Suosikki voittamaan pelin edellisten otteluiden perusteella. He lähtevät tähän peliin selkeänä ennakko suosikki ja mahdollisuus katkaista sarja. Kyllä minä näen edellisten otteluiden perusteella heidät ennakko suosikkina tähän peliin. Smj pakko ottaa voitto, enkä edellisten pelien perusteella pitäisi heitä suosikkina. Mutta jokainen tietysti näkee asiat toisin.

Smj sikäli tiukka paikka, että pitkä matka Joensuusta seinäjoelle. Vuorokausi aikaa muuttaa pelissä jotain. No, vuorokaudessa ei kerkeä mitään muuttaa olennaisesti kun pelaamalla paremmin ja olemalla itse hyvä ku kaveri. Kaikkihan lähtee sieltä korvien välistä, miten käsittelet ne pudotuspelien tuomat paineet ja miten fokuksen saa pidettyä itse pelissä, ajattelematta liikaa että pääsee jatkoon. Joma sen sijaan pelaa kuten altavastaajan kuuluu pelata yllätyksellisesti ja rohkeasti ja luottaa omaan tekemiseen. Antaa vähemmän juoksuja smj lyöjien lyödä heidän kentästä.

Vahvelaisesta sen verran, että mitä olen kuullut niin pelaa jatkossa joko Tahkossa tai lopettaa. Ei siis minun tietojen mukaan olisi tulossa Joensuuhun.
Se on varmaan näin. Tahkon pelithän on jo päättyneet, joten mikään ei olisi estänyt julkistamasta sopimusta, jos tulisi JoMaan.

Ai jaa-a. Eikö Jomalla ole yhtään paineita katkaista sarja? Kyllähän tää on vaaka kupissa selvästi kääntynyt joman suuntaan, että he on ennakko suosikkeja ja heillä paineet tänään yrittää katkaista sarja. Ja olisihan se melkoinen sensaatio ja tietenkin Hieno asia jos menevät jatkoon tosta.
Suosikki voittamaan pelin edellisten otteluiden perusteella. He lähtevät tähän peliin selkeänä ennakko suosikki ja mahdollisuus katkaista sarja. Kyllä minä näen edellisten otteluiden perusteella heidät ennakko suosikkina tähän peliin. Smj pakko ottaa voitto, enkä edellisten pelien perusteella pitäisi heitä suosikkina. Mutta jokainen tietysti näkee asiat toisin.
Oot kyllä melkonen selvittäjä…

Aika huima nousu jomalta 6-0 tappio asemasta 6-7 jakso voittoon. Ei näyttänyt selkäranka katkeavan alun jälkeen. Jakso voiton päässä välierä paikasta joma.

Aika huima nousu jomalta 6-0 tappio asemasta 6-7 jakso voittoon. Ei näyttänyt selkäranka katkeavan alun jälkeen. Jakso voiton päässä välierä paikasta joma.
Hienosti katsottu paikka, ja onnistunut lyönti Pasilta avasi mahdollisuudet. 👍 Erinomaisesti pelattu loppuun asti, joskin Jussittaret pelasi pöljästi johtoaseman huomioiden...

Joma välierä vastus on Manse pp. Eli aika kova vastus tulee välierissä vastaan, varsinkin kun Manse on takonut aikamoisenmäärän juoksuja mailattaria vastaan.

Siinä kyllä koko joukkue punnitaan tuossa sarjassa, onko haastamaan voitosta voittoon kulkenutta Mansea vastaan.

Joma välierä vastus on Manse pp. Eli aika kova vastus tulee välierissä vastaan, varsinkin kun Manse on takonut aikamoisenmäärän juoksuja mailattaria vastaan.

Siinä kyllä koko joukkue punnitaan tuossa sarjassa, onko haastamaan voitosta voittoon kulkenutta Mansea vastaan.
Huvittavaa ennakointia. Sarja on vielä kesken.

Toivottavasti olen väärässä, mutta mahdollisuus välieräpaikkaan taisi nyt kyllä mennä ohi.

Edelleen joukkueen peli oli pääosin hyvää ja pirun sitkeitä ovat. Yllätys oli jo yksi voitto, saati sitten kaksi peräjälkeen. Mahdollisuudet jatkoon ovat edelleen ja seuraava peli on kotona. Toivottavasti kannustusta löytyy Mehtimäellä!

Huvittavaa ennakointia. Sarja on vielä kesken.
Nii on. Mutta olin ihan varma, että ekan jakson sulamisen jälkeen jussittaret ei voittais. Mutta olin väärässä ja sarja jatkuu. Mutta jakso kerrallaan jatkossa.

Virheitä sattuu, varovaa ettei omalle kohalle satu, nii siten ei naurata ja pelkkää kitinää ja ulinaa.

No nyt voidaan lopettaa se vänkääminen siltä, onko Pirskanen lähdössä Ouluun opiskelemaan. Ruudun haastattelussa kertoi, että on.
Voiko siitä sitten päätellä mitään ensi kauden joukkueesta, on eri asia.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.