Ei oo mitään tietoa Piken opiskelupaikasta ainakaan minulla tässä vaiheessa. Mutta en pitäisi lähtöä täysin varmana vaikka saisikin paikan, itse sanoi että matkapelaajana oleminen ei olisi mitenkään poissuljettu asia.Mitenkähän mahtoi käydä Pirskasen opiskelupaikan kanssa? Saiko paikan Jyväskylästä, Oulusta vai Kuopiosta? Valintapäätöksethän on jo tehty.
Eikös Huotari ole vielä lukiossa? Tuskin lähtee kesken koulun minnekään. Hän on kyllä hyvä voimalyöjä ja JoMan ulkokentän kovin heittäjä. Vertailu Körkköön ei ole ihan tuulesta temmattu.
JoMalla on hyvä nippu, jos saisivat Pirskasen pidettyä. Numerolle 3 pitäisi löytää joku Minttu Reunasen tasoinen vaihtaja, niin a vot.
Huotarin tilanteesta taas en osaa muuta sanoa kuin että optio muistaakseni on ensi kaudesta. Heitto on Huotarilla melkein muuten verrattavissa esim Mäki-Maukolaan, mutta lähtee vielä todella paljon hitaammin. Toivottavasti on Joman riveissä vielä ensi kaudellakin.
Alustavien huhujen mukaan ykköskärkeen olisi tulossa ensi kaudeksi ihan kelpo vaihtaja. Mutta tosiaan täysin huhu-asteella tämä niin en viitsi vielä lähteä edes nimeä tuomaan esiin. Myöhemmin sitten kun tilanne johonkin suuntaan kirkastuu.
Luulen että Joman loppukauden kokonaisuudella on paljonkin vaikutusta siihen ketä täällä ensi kaudella pelaa.