Ei vakavasti mestaruutta hamuavassa joukkueessa voi pelata noin huonosti ykkösenäToki. 71/129 = 55%, tuotuja 31.
Viimeksi muokattu:
Ei vakavasti mestaruutta hamuavassa joukkueessa voi pelata noin huonosti ykkösenäToki. 71/129 = 55%, tuotuja 31.
Ei vakavasti mestaruutta hamuavalla joukkueessa voi pelata noin huonosti ykkösenä
No ketkä pelaa edessä?Voi jeesus mitä höpinää. Minulla ei ole ketään vastaan mitään, peli puhuu puolestaan. Näyttää itselläsi menevän henkilökohtaisuuksien puolelle. Kulje siellä sontaläjässäsi, minä puhun pelistä ja pelaajien tekemisistä.
Viimeiseen kierrokseen jää kyllä paljon panosta.
Kouvola, kun voittaa Sotkamon ja Joensuu Vimpelin, niin viimeisellä kierroksella panosta on tasan nollan verran.Niin, lähinnä kärkijoukkueita tarkoitan, johon JoMakin kuuluu, että panosta riittää joukkueilla viimeisellä kierroksella.
Kouvola, kun voittaa Sotkamon ja Joensuu Vimpelin, niin viimeisellä kierroksella panosta on tasan nollan verran.
Neljä kärkijoukkuetta voivat peluuttaa halutessaan vaikka pelkkiä C-junnuja tuolloin.
Miksi pitää hakea riskillä koppia 4 aloittavalla, vaikka lyönti on laiton? Ei vaan mene minun jakeluun. Mutta muuten peli oli suorastaan dominointia ulkopelin osalta. 9 vuoroon 1 juoksu sarjan kärkijoukkuetta vastaan. Vastaavasti sisällä edelleen nihkeää. Kärki toimi, mutta vaihdot sakkasi. Ja kotiutuksissa oli pitkään vaikeaa. Toki haastolyöntejä muutama, jotka Kouvola napsi varmasti. Hieno ja omasta mielestäni aika odotettu voitto. Kovat pelit lähenevät ja Joma oli askeleen edellä lähes koko pelin.
Ei missään. Näkemättä Jomalta kauhean montaa peliä, niin voisin kuvitella että myös etukenttä pelaa aika hyvin yhteen? Ainakin Kuosa ja Puhtimäki Tahkossa pelatessaan olivat hyvä etukenttä ja pelasivat yhteen hienosti. Tarkoitan siis sitä että heillä on vastuualueet selvillä ja homma toimii.Joma on nyt päästänyt 0.4 juoksua enemmän per peli kun viime vuonna. Joma on päästänyt yhden pelin enemmän pelanneena 41 juoksua vähemmän kun seuraava joukkue. Missä kohtaa se Puhtimäki nyt on downgrade ?