Viimeinen sarjapeli käsillä ja 3. Sija haarukassa. Vaatii voiton Kiteestä ja se tarkoittaa samalla sitä, että Kiteen pelaa alempaa loppusarjaa elokuun alussa. Jomalla on tekemistä, että pääsisi asetettuun tavoitteeseen eli loppuottelusarjan ja mestaruuteen. Vaatii tason nostoa pelinjohdolta, koppareilta, sisäpeliltä ja jokereilta. Ulkopeli on ollut kohtalaista koko kauden, poislukien kopparipeli, jota on aina jännittävä katsoa. Myös joitakin kakkospuolen puhkaisuja olen ihmetellyt. Tasoaan kauden aikana on nostanut Jussila, Litmanen on ollut hyvä mailan varressa viime peleissä, pelin rakentelu on myös onnistunut kohtalaisesti mutta pelinjohdolla on taipumus yrittää ratkaisua ”yllätysotoilla” ja ne ovat vieneet sisäpelistä tehoja. Jokeri Niemi ei ole vakuuttanut ratkaisijana vaikka plakkarissa on yli 80 lyötyä. Jokeri rautainen on myös ollut kohtalaisen epävarma. Nuoret ovat olleet valmiita kantamaan vastuuta. Koppari Kemppainen voisi siirtyä Joman toimitusjohtajaksi (tosin, jos johtaa yhtä hyvin mitä pelaa niin...hukka perii ). Nykyinen tj ilmoitti Itä-Lännessä, että paikka on auki.
Posti on ollut huono ulkokentällä ja sisällä meno näyttää olevan hidasta ja kankeaa.
Paljon pitää tapahtua, että mestaruudesta voidaan pelata mutta... toivottavasti olen väärässä niin kuin usein olen.
Posti on ollut huono ulkokentällä ja sisällä meno näyttää olevan hidasta ja kankeaa.
Paljon pitää tapahtua, että mestaruudesta voidaan pelata mutta... toivottavasti olen väärässä niin kuin usein olen.