Supervuoro Verkkolehti »

JoMa 2017

Djbobo

Vs: JoMa 2017

starimasi sanoi:
Menestymisen (sen edellytykset) voi ostaa, arvostusta ei. Valitettavasti linjamuutoksen edellytyksiä ei ole näköpiirissäkään, etenkin jos Joma soveltaisi kirjastoapulaisen oivallista strategiaa omiin junnuihinsakin, eli mammanpojiksi leimaantumisen välttämiseksi Piiroinen ja Kettunen muihin seuroihin oppia hakemaan ja sitä kautta Itä-Länsi-tason pelureiksi? :)

Kannattaa laittaa korkki kiinni, ihan oman ittes takia...aamullakin on taas paha olla. Mainitsemasi pelimannethan on jo tällä kaudella käyneet sivistämässä itseään Kipan poikien peleissä. Siellä sitä on varmaan näihin miehiin tullut sitä voittamisen kulttuuria, kun niin pelaavat kuin vanhat tekijät.

kirjastoapulaine sanoi:
Hetkinen ... mikäs Joman strategi minä muka olen?
Et varmaan olekaan, enkä sellaista ole kirjoituksessani väittänytkään. Mutta olen pannut merkille asiantuntemuksesi, joten eiköhän sekin homma siulta onnistuis. Mutta itse asiassa ehdotin vain, että josko Joma voisi testata Pekkiseen kohdistettuja ja varmaan ihan hyvää tarkkoittavia ohjeitasi myös Joman vastaaviin omiin pelureihin?

Djbobo

starimasi sanoi:
kirjastoapulaine sanoi:
Et varmaan olekaan, enkä sellaista ole kirjoituksessani väittänytkään. Mutta olen pannut merkille asiantuntemuksesi, joten eiköhän sekin homma siulta onnistuis. Mutta itse asiassa ehdotin vain, että josko Joma voisi testata Pekkiseen kohdistettuja ja varmaan ihan hyvää tarkkoittavia ohjeitasi myös Joman vastaaviin omiin pelureihin?

Masi yrittää olla piilovittuilun edelläkävijä, vai ootko käyny ihan jollaki standuppi kurssilla. Enemmän oisin sinuna huolissani kannattamasi seuran viidestä kolmostilanteesta Vimpulaa vastaan, kuin Joman tilanteesta. Taitaa kuherruskuukausi Ramin kanssa olla ohi.

james

starimasi sanoi:
Menestymisen (sen edellytykset) voi ostaa, arvostusta ei. Valitettavasti linjamuutoksen edellytyksiä ei ole näköpiirissäkään, etenkin jos Joma soveltaisi kirjastoapulaisen oivallista strategiaa omiin junnuihinsakin, eli mammanpojiksi leimaantumisen välttämiseksi Piiroinen ja Kettunen muihin seuroihin oppia hakemaan ja sitä kautta Itä-Länsi-tason pelureiksi? :)
Kysyn vaan että jos jokaisella superin joukkueella olisi samat resurssit ja yhtä paljon fygeä ja kuvitteellisesti samat pelaajat saatavilla, niin luuletko hetkeäkään ettei joka ikinen joukkue käyttäisi sitä fyffeä ja hommaisi ne pelaajat joilla mennään mahd pitkälle. Vai onko näin jos alajärven ankkureille annetaan 2 miltsiä massia niin he sanovat että kiitos mut laitetaan tää jonnekki muualle kun pelaajahankintoihin

james

Tässä siis siitä arvostuksesta, että eikö sitte arvostettas ketään joukkuetta jos kaikilla ois fygeä

Djbobo sanoi:
starimasi sanoi:
kirjastoapulaine sanoi:

Masi yrittää olla piilovittuilun edelläkävijä, vai ootko käyny ihan jollaki standuppi kurssilla. Enemmän oisin sinuna huolissani kannattamasi seuran viidestä kolmostilanteesta Vimpulaa vastaan, kuin Joman tilanteesta. Taitaa kuherruskuukausi Ramin kanssa olla ohi.
Dzah, Joman ja joukuueen kannattajien arvostus eivät välttämättä kulje käsi kädessä ja minulla ei todellkaan ole varaa esittää mitään henkilökohtaisuuksiin menevää negatiivista krittiikkiä kenestäkään näillä palstoilla kirjoittelevista, joten se siitä tulkinnastasi. Mielipiteitä voi(n) toki kommentoida. Kipa varmaan panostaa erityisesti niihin otteluihin, joissa se olettaa olevan mahdollisuuksia saada pisteitä. Jomalta olisi piste kotona kaivattu, mutta nyt vain veikkoset saivat tyydytystä Kiteen kurmuttamisesta oikein kunnolla.

Joman eka jakson rautainen ulkopeli nollasi täysin hermostuneen ja jännittyneen oloisen Vedon.
Sisäpeliin jäi parannettavaa, mutta tarvittavat juoksut tehtiin väkisin.
Toisella jaksolla saman tyyppinen meno - pari kertaa nousu tappioasemasta tasoihin ja kolmannella sisävuorolla ohi!

Iso käsi jälleen Jomalle! Hyvä näin, hyvä!

Katsomossa istuessa, kun ei näe tv:n uusintoja, tuli sellainen tuntuma, että lähes kaikki Joman tilanteet ja juoksut syntyivät vimpeliläisten räpylästä. Jomalla räpylä piti hienosti. Kettusta aluksi koeteltiin, mutta hyvin poika selvisi. Ruuskan läpäri oli M. Kemppaisella otettavissa, mutta ei tällä kertaa tarttunut. Onneksi aidan tolppa varmisti. Nyt näyttää kyllä Joman kasetti kestävän, jokohan tänä syksynä loppuun asti?

hellu

Teeveestä katottuna,Kaikki juoksut Jomalle räpylästä!Ettei yhtään huippulyöntiä jomaltakaan!Ruuskan läpäri kans räpylän alta.

Karjalaisen kolumnissaan Petri Siitonen kirjoittaa, että hänen ja monen katsojan mielestä Vimpeli ei halunnutkaan voittaa illan ottelua. Syy olisi se, että runkosarjan voittajalle saattaisi tulla vastaan välierissä "kivikova Sotkamo". Siitosen haastattelema Kivimäki kiistää väitteen mm. kotiedun tuomiin katsojatuloihin vedoten. Ovatkohan Siitonen ja muut hajulla vai koko ajatus huuhata?

Maenhmik

On siinä meillä kyllä maakunnan ykköslehti, jos tuollaista kirjoittaa, kiva että ollaan maakunnan ykkösjoukkueen puolella, taitaa olla kyseinen toimittaja Kipan fani, no Karjalaistahan kiinnostaa vain Kataja ja sen menestys, tuskinpa se Vive kuitenkaan tahallaan hävisi, kumma juttu, että Joman menestystä pitää vähätellä. Onneksi en tilaa kyseistä ylihinnoiteltua lehteä, enkä tule jatkossakaan tilaamaan.

Arvostan

Arvostan tuollaista journalismia, jossa katsotaan ottelua myös kulissien taakse. Olisi epäammattimaista tehdä lappusilmäisten fanien mieliksi jotain ylenpalttista hehkutusjuttua JoMan ylivoimaisesta voitosta. Ihan aiheellinen kysymys, oliko ViVellä 100% pelissä tällä kertaa vai tultiinko paikalle enemmänkin tekemään havaintoja JoMasta tietyissä tilanteissa.

Ainakin sitä Vimpeli kokeili, miten häpeilemätöntä maskintekoa tuomaristo sallii.

No enkö kertonut tämän asian jo ennen jatkosarjan alkua??

Vimpeli ja Sotkamo seuraavat tilannetta siten etteivät ole välierissä vastakkain totesin.

Mikä tässä nyt niin yllättää??

On se Sotkamo tai Vimpeli kaadettava niin välierissä kuin finaalissakin mieli kultaa voittaa. ( olettamalla että menevät semmareista jatkoon )
Ja toisekseen sanansa on Jomalla sekä Koplallakin välierissä jos lähdetään asetelmia laskemaan.
Aika syvälle on Sotkamopeikko juurtunut jos tässä vaiheessa lähdetään sitä nyt jo väistelemään.
Ja finaalin kotietu menee jos suosiolla jäädään toiseksi.

Ainahan näillä asioilla voidaan spekuloida suuntaan ja toiseen.

snap-back

mr Madizine sanoi:
On se Sotkamo tai Vimpeli kaadettava niin välierissä kuin finaalissakin mieli kultaa voittaa. ( olettamalla että menevät semmareista jatkoon )
Ja toisekseen sanansa on Jomalla sekä Koplallakin välierissä jos lähdetään asetelmia laskemaan.
Aika syvälle on Sotkamopeikko juurtunut jos tässä vaiheessa lähdetään sitä nyt jo väistelemään.
Ja finaalin kotietu menee jos suosiolla jäädään toiseksi.

Ainahan näillä asioilla voidaan spekuloida suuntaan ja toiseen.

Paitsi että finaalien kotietua ei menetetä, jos niissä tulee vastaan jokin runkosarjassa huonommin sijoittunut joukkue... Onko Joensuussa mestaruuslippikset jo painossa?

Täysin varmoja seuraavin reunaehdoin:

1. Kärkenä pelaa play offeissa Kallio numerolla 1, Jussila nro 2 ja M Kempp nro 4

2. late Kivisen taso on laskenut ja laskee syksyn keleissä kun pomppu ei nouse. Ja etenkin Kohosen myllyssä.

Niinpä Litmanen numerolle 3 kun omaa syksyiset vaihtolyönnit ja Kohonen ei hae koukkunäpyjä

Muuten valtakunnassa kaikki hyvin.

Isompi Jii sanoi:
Täysin varmoja seuraavin reunaehdoin:

1. Kärkenä pelaa play offeissa Kallio numerolla 1, Jussila nro 2 ja M Kempp nro 4

2. late Kivisen taso on laskenut ja laskee syksyn keleissä kun pomppu ei nouse. Ja etenkin Kohosen myllyssä.

Niinpä Litmanen numerolle 3 kun omaa syksyiset vaihtolyönnit ja Kohonen ei hae koukkunäpyjä

Muuten valtakunnassa kaikki hyvin.

Eihän siinä sitten. Uho on isolla jiillä kova mutta katotaan nyt ensin pleijarit alta pois ja mikä sen jälkeen on tilanne. Varma syksyn merkki on kyllä ollut joma pronssipelissä esittelemässä ulkopeli kuvioitaan ;)

Eihän siinä sitten. Uho on isolla jiillä kova mutta katotaan nyt ensin pleijarit alta pois ja mikä sen jälkeen on tilanne. Varma syksyn merkki on kyllä ollut joma pronssipelissä esittelemässä ulkopeli kuvioitaan ;)
[/quote]

Ei taida huumori ja sarkasmi olla goldhammarin vahvoja lajeja, ne ovat etenkin syksyisin suotavia ominaisuuksia monille meistä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.