Vs: JoMa 2017
Hetkinen ... mikäs Joman strategi minä muka olen?
Hetkinen ... mikäs Joman strategi minä muka olen?
starimasi sanoi:Menestymisen (sen edellytykset) voi ostaa, arvostusta ei. Valitettavasti linjamuutoksen edellytyksiä ei ole näköpiirissäkään, etenkin jos Joma soveltaisi kirjastoapulaisen oivallista strategiaa omiin junnuihinsakin, eli mammanpojiksi leimaantumisen välttämiseksi Piiroinen ja Kettunen muihin seuroihin oppia hakemaan ja sitä kautta Itä-Länsi-tason pelureiksi?
Et varmaan olekaan, enkä sellaista ole kirjoituksessani väittänytkään. Mutta olen pannut merkille asiantuntemuksesi, joten eiköhän sekin homma siulta onnistuis. Mutta itse asiassa ehdotin vain, että josko Joma voisi testata Pekkiseen kohdistettuja ja varmaan ihan hyvää tarkkoittavia ohjeitasi myös Joman vastaaviin omiin pelureihin?kirjastoapulaine sanoi:Hetkinen ... mikäs Joman strategi minä muka olen?
starimasi sanoi:Et varmaan olekaan, enkä sellaista ole kirjoituksessani väittänytkään. Mutta olen pannut merkille asiantuntemuksesi, joten eiköhän sekin homma siulta onnistuis. Mutta itse asiassa ehdotin vain, että josko Joma voisi testata Pekkiseen kohdistettuja ja varmaan ihan hyvää tarkkoittavia ohjeitasi myös Joman vastaaviin omiin pelureihin?kirjastoapulaine sanoi:Hetkinen ... mikäs Joman strategi minä muka olen?
Kysyn vaan että jos jokaisella superin joukkueella olisi samat resurssit ja yhtä paljon fygeä ja kuvitteellisesti samat pelaajat saatavilla, niin luuletko hetkeäkään ettei joka ikinen joukkue käyttäisi sitä fyffeä ja hommaisi ne pelaajat joilla mennään mahd pitkälle. Vai onko näin jos alajärven ankkureille annetaan 2 miltsiä massia niin he sanovat että kiitos mut laitetaan tää jonnekki muualle kun pelaajahankintoihinstarimasi sanoi:Menestymisen (sen edellytykset) voi ostaa, arvostusta ei. Valitettavasti linjamuutoksen edellytyksiä ei ole näköpiirissäkään, etenkin jos Joma soveltaisi kirjastoapulaisen oivallista strategiaa omiin junnuihinsakin, eli mammanpojiksi leimaantumisen välttämiseksi Piiroinen ja Kettunen muihin seuroihin oppia hakemaan ja sitä kautta Itä-Länsi-tason pelureiksi?
Dzah, Joman ja joukuueen kannattajien arvostus eivät välttämättä kulje käsi kädessä ja minulla ei todellkaan ole varaa esittää mitään henkilökohtaisuuksiin menevää negatiivista krittiikkiä kenestäkään näillä palstoilla kirjoittelevista, joten se siitä tulkinnastasi. Mielipiteitä voi toki kommentoida. Kipa varmaan panostaa erityisesti niihin otteluihin, joissa se olettaa olevan mahdollisuuksia saada pisteitä. Jomalta olisi piste kotona kaivattu, mutta nyt vain veikkoset saivat tyydytystä Kiteen kurmuttamisesta oikein kunnolla.Djbobo sanoi:starimasi sanoi:Et varmaan olekaan, enkä sellaista ole kirjoituksessani väittänytkään. Mutta olen pannut merkille asiantuntemuksesi, joten eiköhän sekin homma siulta onnistuis. Mutta itse asiassa ehdotin vain, että josko Joma voisi testata Pekkiseen kohdistettuja ja varmaan ihan hyvää tarkkoittavia ohjeitasi myös Joman vastaaviin omiin pelureihin?kirjastoapulaine sanoi:Hetkinen ... mikäs Joman strategi minä muka olen?
Masi yrittää olla piilovittuilun edelläkävijä, vai ootko käyny ihan jollaki standuppi kurssilla. Enemmän oisin sinuna huolissani kannattamasi seuran viidestä kolmostilanteesta Vimpulaa vastaan, kuin Joman tilanteesta. Taitaa kuherruskuukausi Ramin kanssa olla ohi.
mr Madizine sanoi:On se Sotkamo tai Vimpeli kaadettava niin välierissä kuin finaalissakin mieli kultaa voittaa. ( olettamalla että menevät semmareista jatkoon )
Ja toisekseen sanansa on Jomalla sekä Koplallakin välierissä jos lähdetään asetelmia laskemaan.
Aika syvälle on Sotkamopeikko juurtunut jos tässä vaiheessa lähdetään sitä nyt jo väistelemään.
Ja finaalin kotietu menee jos suosiolla jäädään toiseksi.
Ainahan näillä asioilla voidaan spekuloida suuntaan ja toiseen.
mr Madizine sanoi:Ja finaalin kotietu menee jos suosiolla jäädään toiseksi.
Isompi Jii sanoi:Täysin varmoja seuraavin reunaehdoin:
1. Kärkenä pelaa play offeissa Kallio numerolla 1, Jussila nro 2 ja M Kempp nro 4
2. late Kivisen taso on laskenut ja laskee syksyn keleissä kun pomppu ei nouse. Ja etenkin Kohosen myllyssä.
Niinpä Litmanen numerolle 3 kun omaa syksyiset vaihtolyönnit ja Kohonen ei hae koukkunäpyjä
Muuten valtakunnassa kaikki hyvin.