Supervuoro Verkkolehti »

JoMa 2015

Vs: JoMa 2015

JoMa pistänyt sitten astetta paria tyylikkäämmän toimiston pystyyn Kuurnankadulle. Laittaisin ison peukun, jos hymiöiden ohessa sellainen olisi. Kun ei ole, niin sen sijaan sitten: 8)

Mielenkiintoista. Arffman spekuloi JoMan tilanteella. Joukainen kuulemma saanut talvella potkut, mutta JoMa päättikin ottaa miehen vielä takaisin. Itse en mistään potkuista edes ole tiennyt. Urheilulehti taisi välirikolla talvella spekuloida, mutta itse en ainakaan tuota niin tosissani ottanut. Videolla miettivät Henri Inkin kanssa, että kestääkö Joukaisen ja Vuorisen liitto ensi kesän ajan vai räjähtääkö homma käsiin.

http://www.urheilulehti.fi/pesapallo/huippupelaajan-kuuma-potkudraama-kuin-kohuavioliitto-nyt-homma-joko-toimii-tai-rajahtaa-lo

Joka makuun, kuten alempana voorumilla :) Mutta tosissaan puhuen enpä minäkään ole mistään Joukaisen erottamisesta, tai eroamisestakaan kuullut? Ja kyllä siitä varmasti olisi tälläkin voorumilla jojensuulaiset jotain puhuneet ja tienneet?

Arffman on eräänlainen trollaaja hänkin, mutta eihän miehellä enää uskottavuutta näitten juttujen takia ole ollut aikoihin!

Pieni rovoilu on keskustelun herättämisen takia usein paikallaan, mutta en mä kyllä ymmärrä tätä Arffamiehen tyyliä enää.... Vai onko tuossa Arffamiehen jorinassa jotain perää?

ps. Mullekin on joskus huhuiltu semmoistakin, että Arffamies olisi tälläkin voorumilla kirjoittajana? :)

Arwwi

Late Kivisellä taas polvivammaa JoMan sivujen mukaan. Poissa peleistä juhannustaukoon asti...ainakin.
http://www.joensuunmaila.fi/lauri-kivinen-alkukauden-sivussa/

Jos tuo Urheilulehden joukaistarina pitää täysin paikkansa, niin käsittämättömän hyvin se on pysynyt vain todellisen ydinporukan tietona. Jutun ollessa kuumimmillaan asioista varmuudella todellisen tilanteen tietäneet tahot kommentoivat hyvin rauhallisena, että Joukaisella on voimassaoleva sopimus ja hän pelaa ainakin kauden 2015 JoMassa. Ei ollut pienintäkään syytä epäillä vastauksen todenperäisyyttä. Minun veikkaus on, että Urheilulehti keksi värikkään tarinan jota uutisena kertoi mediassa tai ainakin isolla värikynällä kuvitti juttua.

Joukainen itse kommentoi koko "kohua" hallikarsintojen alla aika rauhalliseen malliin tuossa JoMan omassa haastattelussa...

Mutta kauden alku lähestyy; Urheilulehti muistuttelee olemassaolostaan suoltamalla sarjatuotannolla mahdollisimman raflaavia otsikoita ja sitten yrittää keksiä edes jotain otsikoita etäisesti muistuttavaa "sisältöä"...

Hemppa Hulvetti sanoi:
Joukainen itse kommentoi koko "kohua" hallikarsintojen alla aika rauhalliseen malliin tuossa JoMan omassa haastattelussa...

Mutta kauden alku lähestyy; Urheilulehti muistuttelee olemassaolostaan suoltamalla sarjatuotannolla mahdollisimman raflaavia otsikoita ja sitten yrittää keksiä edes jotain otsikoita etäisesti muistuttavaa "sisältöä"...

Kyseisessä haastattelussa Joukainen antaa mielestäni aivan selvästi ymmärtää, että jotakin perää UL:n jutussa on. Hän ei syytä mediaa, vaan henkilöä joka on asian vuotanut medialle.

"Urheilussa media esittää isoa roolia ja sinäkin olit hieman negatiivisissa uutisissa esillä. Miten pelaaja itse käsittelee kyseiset asiat?

– Hymyssä suin. Se aina ihmetyttää, että kuka asioista laulaa eteenpäin. Pesiksen piirit on ikävä kyllä niin pienet, että joillain taholla on pakottava tarve laulaa medialle asioita. Onneksi kokemuksen kautta nahka on paksuuntunut ja ajattelen näin, että edestänsä löytävät."

No jos juttu kertoo, että Samin sopimus on jo purettu ovet paukkuen, niin kyllä se minusta on valetta tai ainakin erittäin voimakkasti väritetty tai ennakoitu.

Itse hieman epäilin, että juttu olisi voinut olla tottakin, koska Arffman ei ollut siirtämässä Joukaista IPV:hen. Kaikki muut Arffmanin markkinoimat kohusiirrot ovat kohdistuneet Imatralle.

pesis_pappa

Joensuun Maila haastaa tänä vuonna Sotkamon Jymyn tosissaan! Tuossa ennakko & analyysi JoMasta kaudelle 2015 >> http://turtlebet.com/ennakot/pesapallo/item/1618-superpesis-ennakko-2015-joensuun-maila.html

Toivottavasti Joensuussa jatkuu vahva työ, mikä on näkynyt loistavana tunnelmana Mehtimäellä. Joukkue saanut olla vuoden pidempään yhdessä, joten nyt menestystä voi odottaa todenteolla!

Noniin, eiköhän herätetä tämäkin topiikki henkiin. Huomenna se ois sitten kauden avaus Mehtimäellä. Viimeksi nämä joukkueet kohtasivat pronssiottelussa, joten pientä ekstra lataustakin saattaa olla ilmassa. Mielenkiinnolla odotan etenkin uudistuneen Tahkon näkemistä, Joma taas taitaa jatkaa aikalailla loppukauden kokoonpanolla. Kelinkin pitäisi olla hyvä, joten juoksuja varmasti nähdään. Oma veikkaukseni lopputuloksesta on, että kolme pistettä jää Joensuuhun.

Hyvin veikattu.

Tahkolla paljon virheitä, kopinnostopaloja, harhaheittoja ja vapaataival. Kore ei nyt ihmeitä esittänyt. Onko Puhtimäellä jotain vammaa päällä?
Niemen toinen lyöty oli kova pommi, hienosti esti tahkokoppari kunnarin hakemalla kiinnioton.

eräjorma

kyllä oli joma pehmonen vimpelissä,aivan avutonta pelaamista!toisella jaksolla niemen kaksi lyöty tuli aurinkon avustuksella,ja sitä edeltävä tilannekkin ihan vahingossa!ei taistele joma mitalleista!

zhzzh

Mikä oli tämä joman viimeisen sisävuoron, paloton ajo siis ja niemi lyömään. Koppi ja kenttä tyhjäksi. Mitä siellä tapahtui?

yhdys sana provo kaatio

taso ero oli silmiin pistävä :eek:

joma nosti viitosesta ysiin koppia (tai no viitonen, se lukkari, ei meinannut saada palloa ilmassa poltto linjan yli)

eräjorma

eihän siinä sen kummempaa ollut,puputilta hyvä haku,ja se oli siinä!tais kaks ekaa nykästä laittomaksi..juu vimpeli pelas koko joukkueella :)haukkala muutaman kerran kopitti ittensä lönnin edestä pois!on muuten helvetin kova lyömään se vimpelin 17vuotias ruuska :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.