Itse olen vielä ukon vankkureissa. Tänään oli muutama kivireki numerolla ja asenne vamma osalla joka syö muilta ilon.Mie oon kyllä viimeisten pelien perusteella sillä kannalla, että Seeti on vetämässä pidempään kortta. Ei ukko ole pelannut huonosti, mutta ehkä Seetin ikä ja kokemus kuitenkin paistaa olemuksesta ja otteista. Alkukaudesta tosin oisin sanonut toisin
Monta hyvää peliä on ollut 7-10 otannalla? Häpeällistä esittää tämmöistä kotona. Vieraissa ymmärrän ennemmin jos vahinko tulee.En oikein, että miksi porukka on noin hapanta. Yksi ohipeli, jota kukaan ei muista enää kun kausi on ohi. Näitä tulee kaikille ja runkosarja on vain runkosarja. Mielestäni parempi niin, että joukkue häviää rehellisesti siksi että oli tänään huono, eikä siksi että annetaan aivan kaikkemme ja sekään ei riitä. Tästä tulee hyvä kausi, laittakaa muistiin.
Jooo ja kattokaa muutenkii tehtyjen juoksujen saraketta ja miettikää mihin riittää. Sarjataulukko on emävalhe tällä hetkellä ja rytinällä tullaan alasMonta hyvää peliä on ollut 7-10 otannalla? Häpeällistä esittää tämmöistä kotona. Vieraissa ymmärrän ennemmin jos vahinko tulee.
Sulla on näköjään erilainen muistikuva kuin mulla.
Hyvällä joukkueella tuppaa olemaan onneakin, ehkä ripaus enemmän kuin sarjan hännillä.
Niin tulee olemaan jatkossakin.
Taulukko kertoo kuitenkin faktaa ilman muistin varaisia vertailuja muistakin käkijoukkueista.
Aika moni veikkasi Jomalle mestaruutta v 2020 runkosarjan jälkeen, mutta jo puolivälierissä alkoi näkyä merkkejä
huonommasta.
Sen sijaan nykyinen Joma on välillä hyvällä onnellakin kääntänyt pelejä voitoksi. Ei välttämättä vakuuttavasti,
mutta riittävästi kuitenkin. Menneiden kesien pahoja sukellusputkia ei nyt ole tullut.
Huolestuttavia merkkejä, kun ei kotona sytytä pelaamaan. Keli varmaan ok. Pallot varmaan ok. Vastustaja hyvä. Porukkaa paikalla katsomoissa.Jooo ja kattokaa muutenkii tehtyjen juoksujen saraketta ja miettikää mihin riittää. Sarjataulukko on emävalhe tällä hetkellä ja rytinällä tullaan alas.
No referoi nyt ne kommentit.Huutista Konsta Kettusen kommentille lehdistötilaisuudessa. 🤌
Monta hyvää peliä on ollut 7-10 otannalla? Häpeällistä esittää tämmöistä kotona. Vieraissa ymmärrän ennemmin jos vahinko tulee.
Jooo ja kattokaa muutenkii tehtyjen juoksujen saraketta ja miettikää mihin riittää. Sarjataulukko on emävalhe tällä hetkellä ja rytinällä tullaan alas
Olet oikeassa. Pisteitä tullut hyvin. Enemmän mitä odotettu.Määrittele mitä sinulle tarkoittaa hyvä peli?
Se, että joukkue tekee x määrän juoksuja tai päästää max x määrän?
Vai se, että tehdään läpilyönti tai pari?
Kaikkien pelaajien tilastot ovat jotain, mitä?
Se, että aurinko paistaa?
Kaikilla on kivaa katsomossa?
Tarkennatko vähän hyvän pelin määritelmää?
Minulle ainostaan pisteillä ja sarjasijoituksella on merkitystä, ei sillä miten pisteet tulevat. Pudotuspeleissä sitten voitoilla on merkitystä. Välillä tulee tappio ja ei maailma siihen kaadu.
Ihme nillitystä mielestäni. Saa olla toki eri mieltä.
Oon samaa mieltä, huilaa vähänVoi olla, että pitäs enemmän tietää lajista.
Tehdään näin. Kirjoitellaan vähemmän.Oon samaa mieltä, huilaa vähän
On tietystiJa loppuun vielä ajatusleikki, johon monikaan ei varmasti osallistu.
Joukkue X voittaa runkosarjan yhdellä pisteellä pelkillä vastustajan tekemillä harhaheitoilla ja vapailla, lyömättä ainoatakaan juoksua koko runkosarjan aikana. Muilla joukkueilla ulkopeli on muissa peleissä läpi runkosarjan normaalia/hyvää/erinomaista, mutta kauden ainoa ulkopelin mustahetki jokaisella vastustajalla sattuu joukkuetta X vastaan.
Onko joukkue X runkosarjan paras joukkue?
Miten tuon nyt ottaa.Sarjataulukko ei valehtele koskaan. Piste.
Ei, ellei siitä erikseen sovita.Noissa pelaajien vuokrasopimuksissa ei siis ole erityisehtoa, että vuokrattu pelaaja ei pelaa vuokralleantajaseuraa vastaan?