Poistuin kerran kesken, kun peli oli niin selvä. Vuonna -92, IPV johti Kiriä vastaan 10-2, pelattiin 8. vuoroa. Kiri voitti 11-12. Sen jälkeen olen katsonut loppuun.
Ai onko katsomoissakin omat katsomokulttuurit? Ja jos jokaisella 2000 katsojalla on katsomokulttuuri, niin kovin on monikulttuurista katsomoissa.Ottelusta kesken pois lähteminen todistaa yleisesti vain kulttuurin puutteesta ja seuran puutteellisesta merkityksestä katsojalle, vaikka yksilöllisiä päteviä syitä toki löytyy. Esimerkiksi Englannissa voi 8000 katsojaa olla pikkupakkasessa ja räntäsateessa seuraamassa pienen kaupungin seuran jatkuvasti tappiollista räpellystä vitosdivarissa. Kukaan ei koskaan lähde kesken pois, sillä silloin sataisi ainakin noin kuvainnollisesti puukkoja selkään. Poistumisilmiön olen tosin huomannut aikoinaan kiekkoliigassakin ennen jatkoerän alkamista.
Kyllä on ja vesi kiehuu sadassa asteessa ja suorakulma on 90 astetta. Montaa asiaa on joutunut katumaan elämässä, mutta ei sitä, että on ollut tilaisuus seurata Malagan korismatsia Espanjan ykkösliigassa 13000 muun katsojan kanssa, lätkän Saksan liigaa Rosenheimissa ehkä 5000 katsojan seisomakatsomossa tai sitten hurlingin Irlannin cupin loppuottelua 30000 katsojan seassa. Ori erilaista katsomokulttuuria, unohtamatta hienoa katsomokultturia aikoinaan vaikka Vimpelin Saarikentällä. Mutta jos katsomosta haluaa häipyä vaikka protestina surkealle pelille tai anopin luokse suuntautuvan kyläreissun vuoksi, se on ihan ookoo vaikka Joensuussakin. Helkkari, mutta siellä ei taida enää ollaravintola Jokelaa...Ai onko katsomoissakin omat katsomokulttuurit? Ja jos jokaisella 2000 katsojalla on katsomokulttuuri, niin kovin on monikulttuurista katsomoissa.
Itse en ole koskaan jättänyt pelin katsomista kesken pelitapahtumien takia. Mutta jos joku niin haluaa tehdä niin go for it.
Katsojia on joka lähtöön ja hyvä niin.
Sama juttu täällä, paikallis matseja odottelen innolla. Erityisesti ensi torstain peliä. Voi olla "vedenjakaja" noi 3 matsia.No JoMa ei enää voi niitä viittä pelata.
5 viimeistä ottelua Vimpeli on pelannut 11 pistettä JoMan 8 vastaan. Ja Vimpleillä on suhteessa enemmän alemman 4 joukkueen otteluita jäljellä. Tuohon se minun kirjoitukseni eilen viittasi. pistekeskiarvo itse asiassa on vielä JoMalla isompi.
Ja Mansea ei kannata unohtaa.
Siinä olet oikeassa, että kun otteluita on vielä paljon jäljellä, niin se tasainen suorittaminen nykykunnolla voi helposti heilahtaa. JoMa-KiPa -matseja tässä itse mielenkiinnolla odotan.
Niin hyvä kuin Puputti edelleen onkin ja mitään häneltä pois ottamatta, niin kyllä esim Ollille soittelisin ensinPallotellaan vähän tulevaa kun seuraavaan peliin on aikaa. Mitä mieltä porukka, Puputilla ei ensi kaudelle vielä sopparia, (ehkä). Sopisko Jomaan, mun mielestä olisi todella hyvä lisä rosteriin? Pitäskö toimiston olla hereillä. 🤔
Eikös jossain ollu et Olli olis menossa Manseen..Niin hyvä kuin Puputti edelleen onkin ja mitään häneltä pois ottamatta, niin kyllä esim Ollille soittelisin ensin
Ei kukaan ole ketään pois potkimassa. Spekulointia vaan olisko käyttöä.Miks täällä ollaan koppareita hankkimassa? Potkimassa piiroa tai hämäläistäkö pois??
Tule ihmeessä katsomoon!Harmittaa kun eilinen peli oli mitä oli niin lupasin itselleni, että en tule katsomoon
Kannattaako noita kalliita eläkeukkoja haalia enään, alttiita loukkaantumisellePallotellaan vähän tulevaa kun seuraavaan peliin on aikaa. Mitä mieltä porukka, Puputilla ei ensi kaudelle vielä sopparia, (ehkä). Sopisko Jomaan, mun mielestä olisi todella hyvä lisä rosteriin? Pitäskö toimiston olla hereillä. 🤔
Ei kannata. Eiköhän JoMa ole ottanut opikseen JuhoHakliinin ja TopiKososen hankkimisten myötä että nämä tämän ikäluokan pelimiehet eivät ole muuta kuin kuluerä.Kannattaako noita kalliita eläkeukkoja haalia enään, alttiita loukkaantumiselle
Ja näin näytetään omille junioreille, että JoMassa on tulevaisuus? 😂😂Pallotellaan vähän tulevaa kun seuraavaan peliin on aikaa. Mitä mieltä porukka, Puputilla ei ensi kaudelle vielä sopparia, (ehkä). Sopisko Jomaan, mun mielestä olisi todella hyvä lisä rosteriin? Pitäskö toimiston olla hereillä. 🤔