Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2025

LBC

No joo, ei Koplakaan voittamaton ole jos Joma tänään yltäisi kauden parhaimpaansa, tai lähelle sitä.
Ei varmasti ole. Tasaisen nihkeä ottelu oli toukokuun lopullakin. Tästä saattaa tulla myös yhden lyönnin peli, jonka laittaa Rättö, joka on alkanut kai osumaan palloon.

Viimeksi muokattu:
Näyttää hyvältä illan kokoonpano, 3 pojoo tästä niin ei kopla pääse karkuun sarjataulukossa. Kova homma mutta mahdollinen. 💪🏻

Joensuun grafiikan mukaan Nikkanen on ehtinyt pelata tällä kaudella jo 16 ottelua ja niissä 22 juoksua.

Sinänsä totta, jos otetaan talvisuperi mukaan, mutta ehkä yleisöä kiinnostaisi enemmän kesäpelit.

Nyt muuten Toivolakin haukkui pallot...

Pallonhakijat kentän reunoilla ovat kuulemma "pallotoimihenkilöitä"... No, niin on kai ohjeistettu sanomaan. Mutta silti: voi hyvät hyssykät.

Pallonhakijat kentän reunoilla ovat kuulemma "pallotoimihenkilöitä"... No, niin on kai ohjeistettu sanomaan. Mutta silti: voi hyvät hyssykät.
Ovatko sitten juomaterassilla olevat pullotoimihenkilöitä?

Viinamäen miehiksi niitä ei voi kuitenkaan enää kutsua.

On kyllä sairasta. Miksi nämä nuoret eivät voi olla pallopoikia tai -tyttöjä?
Jomalta eka jakso oli hyvää ulkopeliä.
Mä olin luullut et ne olisi pallojunioreita jossain papruissa, mutta eihän ne tietty ihan aina ole junnuja vaikka melkein aina ovatkin. Viimeisin kerta ku mä muistan että oli jotain muuta kuin junnuja oli IPV:n joku matsi, oiskomollut Ukonniemen eka matsi tms?

Mä olin luullut et ne olisi pallojunioreita jossain papruissa, mutta eihän ne tietty ihan aina ole junnuja vaikka melkein aina ovatkin. Viimeisin kerta ku mä muistan että oli jotain muuta kuin junnuja oli IPV:n joku matsi, oiskomollut Ukonniemen eka matsi tms?
Kouvolassa ainakin on pallopoikia. Ruudussa Tokkari puhuu pallopojista. Hyvä niin silloin kun pojat ovat yksin kyseessä. Jos on tyttöjä, niin he ovat pallotyttöjä. Toivottavasti nyt ei kukaan ala taas saivartelemaan ja saarnaamaan ...

Kettunen totutun hälläväliä asenteella. Ja Tirkkonen sössii toisella jaksolla ulkona sekä sisällä.
Kohti kotiutuslyöntikilpailua ja siellä en usko Joensuulla olevan annettavaa Kouvolaa vastaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.