Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2025

Nyt v***uttaa enemmän kuin Kempeleellä pelatun pelin jälkeen. Silloin oli todella hutipäivä, mutta nyt JoMa oli kuskin paikalla ja silti prkl takkiin tuli lopulta.

Kyllä Välläriä vastaan kuvittelisi, että kokeiltaisiin myös pienillä kotiutusta.

Tän matsin olis voinu hoitaa kyllä, jäi paskan maku suuhun. Pari lahjaa räpylästä ja lopputulos tämä. Pääsee taas nimeltä mainitsematon heittämään Jomaa luiskaan...

Yksi voitettavissa ollut matsi räpellettiin niukasti, (samoin kuin edellinen niukan voitokkaasti.)

Ei jäädä märehtimään - taas seuraavaa matsia päin.
Pelejä voitetaan ja hävitään, näillä mennään,

Joma oli suurimman osan ottelusta parempi, joten karvas maku jäi.

Hämäläinen taitaa olla jo meidän paras koppari. Varmaa tekemistä, erinomainen käsi ja tänäänkin huikea pelastus Jussilan lyöntiin.

Ruudun kuvasta ei kunnolla näy, mihin kohti kenttää kotareiden ratkaissut lyönti tuli, mutta itse olen näkevinäni, että sitä olisi voinut yrittää syöksykopiksi (paikan päällä olleet korjatkaa jos olen väärässä). Jos näin on, ihmettelen miksi Piiroinen ei yrittänyt sitä. Tuossa tilanteessa jossa kaveri lähti syötöstä, ei ollut enää mitään mahdollisuutta kellään kopparilla polttaa. Jos syöksykoppi epäonnistuisi ja pallo menisi maisemiin niin mitä sitten. Ei kai noita kotareissa tehtyjä juoksuja tilastoida mihinkään.

Ruudun kuvasta ei kunnolla näy, mihin kohti kenttää kotareiden ratkaissut lyönti tuli, mutta itse olen näkevinäni, että sitä olisi voinut yrittää syöksykopiksi (paikan päällä olleet korjatkaa jos olen väärässä). Jos näin on, ihmettelen miksi Piiroinen ei yrittänyt sitä. Tuossa tilanteessa jossa kaveri lähti syötöstä, ei ollut enää mitään mahdollisuutta kellään kopparilla polttaa. Jos syöksykoppi epäonnistuisi ja pallo menisi maisemiin niin mitä sitten. Ei kai noita kotareissa tehtyjä juoksuja tilastoida mihinkään.

Se tippuu huomattavasti aikaisemmin maihin ja lyönti lähti aika matalana, ei ainakaan livenä katsottuna ollut syöksykoppiin mahdollisuutta.

Omaan silmään tuo joman ulkopeli on hyvällä tasolla,mikä mahdollistaa taistella joka pelissä kyllä voitosta. Sisäpelissä on sitten enemmän työnsarkaa,mitä nähty on ja mikä siellä potentiaali on👍
Itsestä tuo järjestys on kyllä ihan toimiva,missä Kettunen/Hämäläinen sekä Piironen/Tirkkonen voivat vaihdella paikkoja keskenään. Minusta kotiutukset on jääny piippuun ja se antaisi enemmän happea tuohon sisäpeliin. Nyt otettiin hyvin jo pari pinnaa pussareilla,juuri tälläistä enemmän ja näpyjä myös.
Toinen asia,että jos Rätöllä kuumempi maila,niin annettaisiin tulla ekana lyömään,nyt Toivola menee räiskimään sinne niitä vapaita aina ensiksi(varmaan toki sovittuja asioita)

Niin se on ostoporukasta tullut Superin toiseksi omavaraisin seura.

Kuitenkaan ilman niitä ostomiehiä ei olisi aikanaan luotu buumia, jonka ansiota tämä nykyinen pelaajakehitys ja junioritoiminta ainakin osittain on.

Nyt Hylkilä tekee kuten on toivottu, Ukkoa kokeillaan nelosena.
Kuitenkin Kopla lähtee illan otteluun omissa papereissani ennakkosuosikkina.
IMG_0713.jpeg

Komean vihreältä (voitokkaalta) näyttää Koplan edellisten pelien saldo !
Hyvin pelaavat ! 👍

Mutta sekin ilta lähestyy koko ajan, kun heidänkin rivilleen ilmestyy punainen täplä .. 🙃

No joo, ei Koplakaan voittamaton ole jos Joma tänään yltäisi kauden parhaimpaansa, tai lähelle sitä.

Mielenkiitoinen matsi luvassa - ei kun vain hyvässä säässä katsomoon !!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.