Missä vaiheessa mitään muuta väitin?Antakaa nyt (edes) mahdollisuus.
Missä vaiheessa mitään muuta väitin?Antakaa nyt (edes) mahdollisuus.
Äkkiäpä unohtu!Onhan hylkilä valmentanu vedon runkosarjan voittajaks asti ja huotari ei oo ollu lähelläkää. En usko et kellää tulee mikkoo ikävä
Eipä taida ikävä olla toisinpäinkään. Toivon menestystä sillä kombolla, minkä saa/saatte kasaan.Onhan hylkilä valmentanu vedon runkosarjan voittajaks asti ja huotari ei oo ollu lähelläkää. En usko et kellää tulee mikkoo ikävä
Pakko todeta, että treenaamisesta olen kuullut itsekin ihan samaa. Tällöin tuli väistämättä mieleen Suomen Yrittäjien mainosvideo:
Nyt kun katsoin ko. videon parin vuoden tauon jälkeen tuli videon toteamuksesta "kyllä se mulle riittää" mieleen Huotari tänä kesänä monessa pelien jälkeisessä lehdistötilaisuudessa 😂
Mutta joo, toivottavasti jatkossa menee Jomalla paremmin ja pelit jatkuu pidemmälle syksyyn. Ei tämä liian vakavaa hommaa ole, mutta kivaahan tuo olisi, jos olisi syksyisin muutakin jännitettävää kuin siirtomarkkinat.
Kyllä jäävät joensuuhun. ns siviilityöt jatkuvat entiseen malliin. Pelinjohdossa ei jatka ainakaan voihan se vielä seurassa toimia jossain muussa tehtävässä.Onko Huotarin lähtö jossain ilmoitettu virallisesti? Kuulin lounaspöydässä, että Huotarin vaimo oli maininnut, että aikovat jäädä Joensuuhun. Ei toki tarkoita, että jatkaisi Jomassa missään tehtävissä.
Mikko on!Mikko Huotari on hieno ihminen.
Ei se että on huippu pelinjohtajana estä sitä että voi käyttäytyä fiksusti ja olla positiivinen luonne.
No hyi helvata.. ei voi olla totta??98% todennäköisyydellä Markku Hylkilä on 2024 Joman pelinjohtaja.
Sen tiedon varassa mitä minulla tästä on.
Toivottavasti JoMan kaarelle ei tule MINKÄÄN NIMISTÄ Hylkilää... Painukoot sinne mistä ovat tulleetkin!No hyi helvata.. ei voi olla totta??
Olipas tervetulotoivotus! Ei tyrmätä etukäteen. Annetaan Markun nyt ensin aloittaa työnsä rauhassa. Kritisoidaan sitten kauden aikana, jos aihetta on ja yleensä sitä aihetta löytyy. Kuraa niskaan ovat saaneet kaikki pelinjohtajat, myös kultacoutsit Pennanen ja Lehtimäki.Toivottavasti JoMan kaarelle ei tule MINKÄÄN NIMISTÄ Hylkilää... Painukoot sinne mistä ovat tulleetkin!
Ihan Joman kannalta toivoisin, että osuu tuohon 2%:n marginaaliin.98% todennäköisyydellä Markku Hylkilä on 2025 Joman pelinjohtaja.
KVG. Siirtyypi P-K:n herruus Kitteelle lopullisesti.Mikä tuosta Hylkilästä tekee noin "vihatun" pelinjohtajan? Pahoittelut jos tyhmiä kyselen...
100%98% todennäköisyydellä Markku Hylkilä on 2025 Joman pelinjohtaja.
Lajiniilot tietää että Hylkilä ei ollut tykätty pelaajien keskuudessa Vimpelissä eikä Oulussa. Ja ei nostanut Oulua superiin, vaikka olisi pitänyt sillä kokoonpanolla nostaaEn ymmärrä mikä siinä hylkilässä on nyt isosti vikana? Vimpelissä tuli runkosarjan voitto ja eikös nostanut liponkin vielä ykkösestä superiin jne. Ei itselle ainakaan tule mieleen kuka vapaana olevista olisi äkkiseltään parempi vaihtoehto? Kyllä siellä Pennasta ja muita on varmasti yritetty, mutta jos ei ole kiinnostusta niin ei ole kiinnostusta. Mahdollisuus kannattaa ainakin antaa ensin ja tyrmätä sitten.