Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2024

Viestejä
235
Kyllä itse väittäisin että hyvä kapteeni on joukkueelle iso apu ja varsinkin valmennukselle siitä on jopa tulokseen vaikuttava merkitys. Valmentajat harvemmin on mukana niissä bussin takapenkkien jutuissa ja muissa pelaajien keskinäisissä hommissa ja niissä on tärkeää olla mukana herkkä karvainen kaveri joka voi viestiä joukkueen fiiliksiä ja tunteita eteenpäin valmennukselle. Kriisissä olevassa yhteisössä kuten pesäpallo joukkueessa tahtoo väkisinkin muodostua " kuppikuntia" ja näiden estämisessä myös kapteenilla on iso merkitys!!! Ja tämä ei ole väite ettei Kettunen tuohon pystyisi kun en ole ollut näkemässä 😂 tänään Kempele nurin ja siitä se taas lähtee...
 
Viestejä
115
Tämä pelinjohtaja Joensuullahan on todella hölmö?!? Peluutus niin ihmeellistä kuin olla ja voi. Etutilanteessa vie lyhyellä pelkkää kärkeä?? Jättää lyönnit mihin tahansa numeroon? HUOTARI ULOS!
 
Viestejä
33
Toivottavasti jaksohäviöstä ei nyt lannistuta. Ensimmäisen jakson aikana nähtiin kuitenkin ihan hyviä onnistumisiakin, vaikka sitten niitä epäonnistumisiakin. No, jospa tästä pelistä tulisi edes yksi pinna kotiin. Tässä tilanteessa yksikin piste on tärkeä. Parempi tietysti jos saadaan kaksi.

Mitä mieltä Kettusen estämistuomiosta?
 
Viestejä
775
Mä en ymmärrä, mikä synti se olevinaan on, jos ei halua fuduja antamassa. Ne päätökset eivät kuulu mulle, vaikka on alkanut todella kyrsiä tämä kyntäminen.

Kun nyt tässä on tullut Kettua kritisoitua niin tänään hällä näyttäisi olevan parempi peli-ilme.
 
Viestejä
2,106
Ketunko olisi pitänyt odotella ennen kakkoselle paluutaan, jotta ei pala estämisestä? Siinä tapauksessa olisi palanut kuitenkin.
Entä jos pesävahti olisi saanut pallon kiinni, olisiko sekin ollut estäminen?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös