Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2024

Viestejä
75
Olisi ollut hyvä paikka antaa Lonkaiselle matsi. Tirkkonen ei ole esittäny mitään miksi pitäisi pelata Superpesistä. Harmi kyllä. Mahdottoman lupaava kaveri oli. Ei kai se myöhästä ole vieläkään, mutta ei hyvältä näytä kun taso tuntuu tippuvan peli peliltä
Ei varmaan Lonkaista oteta kun vain ”pakon edessä” superiin ulkokentälle, kun hänelle kai siitä lankeaisi karenssi ykköspesikseen. Toki korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt, Lonkaisella ei ainakaan ole kaksoisedustusta
 
Viestejä
176
Eihän Tirkkonen vielä ole entisensä ollut, mutta ei sitä oikein voi odottaakaan, jos ei pysty 1,5 vuoteen ulkopeliä pelaamaan. Jos nyt pysyisi terveenä, niin ei se lahjakkuus sieltä ole mihinkään kadonnut. Vaatii vaan pelejä räpylässä alle, että varmuus ja itseluottamus löytyy.
 
Viestejä
1,533
Eihän Tirkkonen vielä ole entisensä ollut, mutta ei sitä oikein voi odottaakaan, jos ei pysty 1,5 vuoteen ulkopeliä pelaamaan. Jos nyt pysyisi terveenä, niin ei se lahjakkuus sieltä ole mihinkään kadonnut. Vaatii vaan pelejä räpylässä alle, että varmuus ja itseluottamus löytyy.
Kyllähän tuo esimerkkinä Litmasen Matias ihan hyvin vaikuttaa pystyvän. Se vaan, et pitääkö käydä jossain kärkiseuran ulkopuolella pelaamassa ja hakemassa tuntumaa.
 
Viestejä
976
Ei varmaan Lonkaista oteta kun vain ”pakon edessä” superiin ulkokentälle, kun hänelle kai siitä lankeaisi karenssi ykköspesikseen. Toki korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt, Lonkaisella ei ainakaan ole kaksoisedustusta
Erikoista koska Lonkainen on ainakin Joman esittelyvideossa yhtenä pelaajista
 
Viestejä
1,773
Onhan tuo Kettu merkitty kokoonpanoon.
ainakin pesistulokset.fi saitin mukaan numerolle 5.
Kumpaan luotat enemmän...?
- pesistuloksiin
- Joensuun Mailan omaan someen
 

Liitteet

  • Joensuun Maila (@joensuunmaila) • Instagram.png
    Joensuun Maila (@joensuunmaila) • Instagram.png
    1.4 MB · kertaa luettu: 59
Viestejä
1,992
Nyt nähdään Huotarin pelinjohdon taso. Kovasti jotkut tuntuvat tällä JoMan palstalla Huotaria dissaavan. Nyt nähdään miten Huotari pärjää Haimia vastaan. Illalla ollaan viisaampia. Itse toivon Huotarille menestystä sillä hän tuntuu pelinjohtajalta, joka todella arvostaa pelaajiaan.
 
Viestejä
247
Nyt nähdään Huotarin pelinjohdon taso. Kovasti jotkut tuntuvat tällä JoMan palstalla Huotaria dissaavan. Nyt nähdään miten Huotari pärjää Haimia vastaan. Illalla ollaan viisaampia. Itse toivon Huotarille menestystä sillä hän tuntuu pelinjohtajalta, joka todella arvostaa pelaajiaan.
Pelinjohdon lisäksi on milenkiintoista nähdä miten sarjan tällä hetkellä selkeästi kaksi kuuminta lyöjäjokeria ''ottavat yhteen''. Varmasti hieno peli tulossa!
 
Viestejä
1,992
Minua ihmetyttää miksi Toivola otetaan lyömään ennen Rättöä. Rättö joutuu lyömään kahden palon tilanteessa. Kummalla on enemmän läpilyöntipotentiaalia, Toivolalla vai Rätöllä?
 
Viestejä
12,960
Ei ole ei, lyöjät lyövät mitä sattuu, ilmeisesti Komulaisen syötöt vaan ovat niin pahoja. Jymy tehnee taas ajolähdön, saa nähdä pystyykö JoMa puolustamaan nekin nollille kolmannen kerran.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös