Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2024

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,628
Viestejä
197
Apropos Rättö. Sellainen olo ollut, että jos Huotari edes tekisi tästä lähin enemmän sitä että ei AINAAINAAINA ekaks Toivolaa lyömään, vaikka sillä on huono päivä, vaan Joosua sen sijaan, jos sillä on jo osunut mojovasti keppiin, niin olisi voittosarake jo ihan sillä pikkuisen ehompi. Rätön lyönnit on myös yleensä olleet erittäin laadukkaita, kun taas Toivolan onnistumisista suurempi osa on ollut ulkokentän avustamia nyt alkukaudella. Sitäpaitsi Toivolalla on keskimäärin paremmat etenijät. Jos juoksuhanat aukeaa ja juoksuja tulee 2, itsevarmuus ja onnistumisen kierre iskee helpommin muihinkin, jos sisävuoro saa jatkua ja on happea pelata.
 
Viestejä
2,108
Kun Huotari on ajoissa ilmoittanut päätöksestään, on Jomajohdolla hyvää aikaa etsiä seuraavaa pelinjohtajaa.
Lienee epäilemättä hyvissä ajoin verkkoja vesissä pyytämässä mahdollisimman suurta / käytettävissä uivaa kalaa tähän hommaan.
 
Viestejä
203
Positiivinen yllätys: Huotari on hylännyt lukuisten vuosien ajan kestäneen perinteen, jonka mukaan lyöntijärjestys nimenomaan Seinäjoen vierasotteluun täytyy laatia arvontakoneella. Onko tämä avain siihen, että JoMa hakee Seinäjoelta ensimmäisen kolmen pisteen voittonsa sitten vuoden 2018?

 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
579
Apropos Rättö. Sellainen olo ollut, että jos Huotari edes tekisi tästä lähin enemmän sitä että ei AINAAINAAINA ekaks Toivolaa lyömään, vaikka sillä on huono päivä, vaan Joosua sen sijaan, jos sillä on jo osunut mojovasti keppiin, niin olisi voittosarake jo ihan sillä pikkuisen ehompi. Rätön lyönnit on myös yleensä olleet erittäin laadukkaita, kun taas Toivolan onnistumisista suurempi osa on ollut ulkokentän avustamia nyt alkukaudella. Sitäpaitsi Toivolalla on keskimäärin paremmat etenijät. Jos juoksuhanat aukeaa ja juoksuja tulee 2, itsevarmuus ja onnistumisen kierre iskee helpommin muihinkin, jos sisävuoro saa jatkua ja on happea pelata.
Itse olen ihmetellyt samaa. Toivolalla on ansionsa - hyvä vaihtaja ja osuessaan mahtava kumura, mutta Rättö on jäänyt useissa vuoropareissa vailla töitä tuon itsepintaisen marssijärjestyksen vuoksi eikä siinä ole mielestäni järkeä varsinkin, jos Toivolalla on selvästi heikko päivä.
 
Viestejä
391
Onko tuo harmitusta tai mitä, mutta miun on vaikea tykätä tuosta Huotarin ulosannista tuollaisen ottelun jälkeen.
Huotari kertoi ajattelevansa tässä hetkessä pesistä kokonaiskuvassa, että jos joku sanoo miesten pesiksen olevan 2024 vuonna tylsää, niin kannattaa tulla kentälle.

Olikohan seurajohdolta tullut pelistä tuollainen kommentti, koska ei lajimarkkinointiin viuhkallaan osallistuva pelinjohtaja kai muita kuuntele. 🤽‍♂️
 
Viestejä
115
Itse olen ihmetellyt samaa. Toivolalla on ansionsa - hyvä vaihtaja ja osuessaan mahtava kumura, mutta Rättö on jäänyt useissa vuoropareissa vailla töitä tuon itsepintaisen marssijärjestyksen vuoksi eikä siinä ole mielestäni järkeä varsinkin, jos Toivolalla on selvästi heikko päivä.
Toivola lyö mahdollisesti sen takia ensimmäisenä, että hän on Rättöä parempi säilyttämään tilanteen ajolähdössä. Jos siis miestä ei saada kotiin kahdella ensimmäisellä.
 
Viestejä
1,773
Oottelinkin jo, että milloin alkaa pj:n sättiminen tällä palstalla. No, nyt sitten alkoi. Olkaa levollisia, pääsette eroon ( 3. vuosi ja vika vuosi sopparia). Saatte Pennasen, tori parlamentin mukaan takaisin.
Kumpi on luotettavampi, tori parlamentti vai Pennanen itse?

Peni oli kertonut, että ei tule pelinjohtajaksi. Antaisin tässä prosentit 99% Pennaselle ja 1% tori parlamentille.
 
Viestejä
97
Kumpi on luotettavampi, tori parlamentti vai Pennanen itse?

Peni oli kertonut, että ei tule pelinjohtajaksi. Antaisin tässä prosentit 99% Pennaselle ja 1% tori parlamentille.

Antaisin myös Pennasen julkisille lausunnoille varsin vähän arvoa. Ei näitä asioita huudella, ennen kuin on lupa puhua.
 
Viestejä
2,108
nic Osuuko

En ole kommenteissani sättinyt Huotaria, kuten väität.
Koetetaan siis ymmärtää mitä kukin on täällä sanonut!
Jos koet jonkun muun sättineen Huotaria, käytä silloin edes oikeita viitteitä, älä laita niitä minun sanomiksi.

Otin vain kantaa Huotarin jälkeiseen aikaan, mitä ei vielä nyt tiedetä.
Huotari voi vielä johdattaa Joman erinomaisesti päättyvään kauteen
tai toisaalta mille sijoille hyvänsä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös