Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2024

Viestejä
210
Pitipäs ruveta muistelemaan.
Pekkinenhän oli mukana vain ensimmäisenä kultavuotena.
Tilalle? tuli silloin jo Lehikoinen ja muuan Simo Rahunen.
Doksan kaudelle taas Hurskainen ja Hartikainen, jotka sitten pitkän voittoputken päätteeksi loukkaantuivat samassa välieräpelissä ja vielä voitelun avausjakson jälkeen.
Ja nuo loukit ei mee kyllä Doksan piikkiin. Olis varmaan jokaisella pelinjohtajaa mennyt sormi suuhun, kun tärkeät 2 ja 3 putoaa rosterista?
Mikähän oli pointtisi?
Pekin, Lehin, Rahun tai Topin (Hoo) menot ja tulot ei suurta kuvaa hetkauta. Hartikaisen olin autuaasti unohtanut ja sille on varmaan perustekin. Ei tietenkään mene loukit Doksan piikkiin, hohhoijaa. Ja tottakai jokaisella pelinjohtajalla on vitsit vähissä kun 2 ja 3 putoaa rosterista. Aivan kuten siinäkin tapauksessa kun 1 ja 2 putoavat rosterista.

Mutta kuten itse varsin hyvin tiedät ja itse silloin myönsit yhtenä harvoista, Doksan kakkoskausi ennen potkuja oli ankeaa ja ilotonta aikaa. Itse katson, että silloin Joman puoleensavetävyys ja henkinen etulyöntiasema suhteessa muihin (se jota täällä tietyt kirjoittajat nyt kovasti kaiken vertailukohtana käyttää) jäi lopullisesti taakse.
 
Viestejä
2,191
Mikähän oli pointtisi?
Pekin, Lehin, Rahun tai Topin (Hoo) menot ja tulot ei suurta kuvaa hetkauta. Hartikaisen olin autuaasti unohtanut ja sille on varmaan perustekin. Ei tietenkään mene loukit Doksan piikkiin, hohhoijaa. Ja tottakai jokaisella pelinjohtajalla on vitsit vähissä kun 2 ja 3 putoaa rosterista. Aivan kuten siinäkin tapauksessa kun 1 ja 2 putoavat rosterista.

Mutta kuten itse varsin hyvin tiedät ja itse silloin myönsit yhtenä harvoista, Doksan kakkoskausi ennen potkuja oli ankeaa ja ilotonta aikaa. Itse katson, että silloin Joman puoleensavetävyys ja henkinen etulyöntiasema suhteessa muihin (se jota täällä tietyt kirjoittajat nyt kovasti kaiken vertailukohtana käyttää) jäi lopullisesti taakse.
Ei mulla mitään pointtia ollut, eikä pidäkään olla.
Tuo on mulle elettyä elämää.
Ja hyviä muistoja, siinä kaikki.
 
Viestejä
985
Sanonpahan vaan sen et olis suorastaan rikos olla peluuttamatta elmeri lonkaista pudotuspeleissä. Menis nokkalan tilalle täysin sisällä ja ulkona
 
Viestejä
92
Yllättyneet käsi pystyyn että tää matsi menee näin..Nyt vaan joukkueelle saunailta ja unohtaa tämä surullinen runkosarja. Taisteluilme esiin ja kohti puolivälieriä. 💪🏻
 
Viestejä
223
Alan kallistua myös siihen, että Jomalle tekisi hyvää kyntää sinne säälipleijareihin. Se olisi myös sitä, mitä joukkue on tilannut näillä esityksillä.
 
Viestejä
2,108
Ei sääleihin jääminen ratkaisisi mitään tässä tilanteessa.
Ollaan jälleen suossa ja se ihmeparaneminen ehkä auttaisi hetken jatkossa.
Taso ja perusvarmuus ei vaan näyttäisi riittävän tänä kesänä mitaleille.
 
Herkästihän sitä aina vertaa niihin mestaruusvuosiin, mutta oli siinä muutamaksi vuodeksi kasassa vaan sellainen nimilista, että sellaisen uusiminen vaan tuppaa olemaan aika vaikeaa. Jos "pienimmän" roolin kaverit oli 2018 luokkaa etenijäjokeri Piironen ja kulmapelaaja Mikko Kemppainen, niin on joukkue tosi vahva.

Pitäisi muistaa, että siinäkin tapauksessa joukkueen runko kasvoi yhteen vaikeampien vuosien läpi kunnes sai palkinnon! Nyt on runkoa uusittu reilulla kädellä ja Korhonen on pitkästä aikaa jussilamainen stara johtamaan porukkaa. Välissä käyneet Hacklinit ja Kososet huteja. Lieto taitojen puolesta olisi ollut iso pelaaja pitää, mutta ei varsinainen liideri hänkään vielä. Rättö myös kova poiminta.

Hakuammunta toimistolla seis, pari omaa junioria mukaan tukirooleihin, valmennuskuvio kuntoon ja hitsautumaan!
 
Viestejä
1,788
Joensuun selostajasta täytyy sanoa, että hän on parantanut aivan älyttömästi verrattuna omiin aiempiin selostuksiin. 👌

Nykyään ehdottomasti jatkoon. 😊
 
Viestejä
1,788
Jep ja noi tuloksia muilta paikkakunnilta on ihan parhaita.. 😊
Olet oikeassa siitä, että tuo on iso virhe.

Ne heikoimmat maneerit selostaja on saanut jätettyä pois mistä olen jopa yllättynyt.
 
Viestejä
700
Nyt vain pitää toivoa, että jompikumpi Konsta tervehtyy. Kettu liikkui tänään kepeillä, mutta on tässä vähän aikaa parantua. Jos vielä Niemeläinen ei pysty pelaamaan, niin onhan tämä aika epätoivoista.

Sotkamo tulee vastaan, joten ainakin ihannevastustaja.
 
Viestejä
34
Tällä kaudella tullut kaksi JoMa-KPL matsia ruudusta katseltua, niin kiitokset selostajalle: mukavaa, ja asiantuntevaakin jutustelua pesäpallosta. Tänään hymyilytti toisella jaksolla kun äänestä kuuli samaan aikaan vitutuksen kotijoukkueen esityksestä, ja arvostuksen vierailijoiden hyville suorituksille mutta kumpikaan ei mennyt yli tai teatraaliseksi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös