Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2024

Viestejä
10
Jospa tämä herättäisi joukkuetta ettei tämä olekaan voitosta voittoon menemistä. Jotain pitäisi ykköskärkeen keksiä että saisi Kettusen ykköseksi takaisin. Tirkkonen numerolla 2 ja Kettunen 1?
 
Viestejä
92
Jospa tämä herättäisi joukkuetta ettei tämä olekaan voitosta voittoon menemistä. Jotain pitäisi ykköskärkeen keksiä että saisi Kettusen ykköseksi takaisin. Tirkkonen numerolla 2 ja Kettunen 1?
Mites näin?
1. Kettunen
2. Korhonen
3. Litmanen
4. Hämäläinen
5. Tirkkonen
6. Lehikoinen
7. Niemeläinen
8. Nokkala
9. Väliaho
+ jokerit
 
Viestejä
700
Oli hienosti taktikoitu Jomalta. Edelleen näyttää vahvasti siltä, että saadaan Sotkamoa vastaaan aloittaa. Muutkin pelit meni meidän kannalta loistavasti.
 
Viestejä
1,532
Niin hyvänoloisen näköinen Piironen ainakin ulospäin ettei uskoisi että muutama päivä sitten osunut täysillä viskattu harhaheitto päin kasvoja.

Kuha ei olisi jo seuraavassa Vimpeli pelissä mukana? Hope so.
 
Viestejä
210
Eihän siinä missään kohtaan sanoja että kaikki, vaan viitataan niihin jotka on herkkiä ja äkkipikaisia.

Juh, ja sitten leikitään, että et olisi moksiskaan, jos joku postaisi naapurin ketjuun vaikka tällaisen

”Herkkien mutta äkkipikaisten jomafanien kanssa syntyisi tietty Joma-ketjussa taas pienimuotoinen sota, jos siellä uskaltaisin tämän mainita, mutta en minä tietenkään edes yritä vaan mainitsen vain täällä: olipahan esine Joman lahjapussissa.”
 
Viestejä
1,532
Juh, ja sitten leikitään, että et olisi moksiskaan, jos joku postaisi naapurin ketjuun vaikka tällaisen

”Herkkien mutta äkkipikaisten jomafanien kanssa syntyisi tietty Joma-ketjussa taas pienimuotoinen sota, jos siellä uskaltaisin tämän mainita, mutta en minä tietenkään edes yritä vaan mainitsen vain täällä: olipahan esine Joman lahjapussissa.”
Mikä ongelma nyt ?
 
Viestejä
1,532
Keskusteluhan oli siitä että Kiteen palkinnosta oli joman videolla.
En minä ole palkintoa moittinut missään kohtaa. Pidän vaan hauskana tuota joman videotuotannon loppua, missä menomatkan juttu yhtäkkiä realisoitui toteen paluumatkalla.
 
Viestejä
2,108
Manse parempi sisällä ja ulkona. Peruspeli kohdallaan. Lyönnit olivat loistavia!
Jomalta taas puuttui lyönneistä laatu; kissanpierulyönneillä oli jälki tänään tällaista.
Viimeisellä tasoittavalla taas paha sekoilu, se ei enää kuuluisi tälle tasolle!

No, seuraava voittopeli on yhtä lähempänä ;).
 
Viestejä
780
No olihan peli. Eka jakso oli kyllä tuskainen, toinen jo vähän parempi. Ulkopelissä tuntui, että kenttä oli reikiä täynnä ja Kettu liian lyhyt. Oli vissiin Manse sisuuntunut KiPa-tappiosta.

En nyt ihan ymmärtänyt pointtia siinä, että Nokkala laitettiin toisella jaksolla nro kolmoseksi. Joku varmaan osaa kertoa, mikä siinä oli ideana? Olisin laittanut itse melkein kenet tahansa muun (no en Välläriä). Toisella jaksolla olisi voinut käyttää Toipparia enemmänkin vaihtajana, kun muuten ei mikään onnistunut ja yksittäisistä kolmostilanteista (ja juoksuista) kuitenkin pelattiin. Rättö ei tainnut montaa kertaa edes päästä lyömään.

Oli kyllä mainiota, että Piiro oli itse kertomassa kuulumisiaan ja näytti ulkoisesti arvioiden olevan ok. Toivottavasti niin tosiaan on myös pään sisällä!
 
Viestejä
700
Eihän tässä pelissä ollut mitään järkeä voittaa, kun tavoite on kuudes sija kuten Huotari on kertonut. Juna menee nyt täysin oikeaan suuntaan. Pääasia, että Sotkamo tulee vastaan enkä usko että Sotkamokaan on siitä pahoillaan. Saadaan mahtavat ottelut ja paljon yleisöä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös