Vällärikin siellä on. Hmm… aika iso ylläri, jos Hartikainen jatkaa!
Ottaisin Hartikaisen rosteriin, kunhan seuran ei tarvitse maksaa palkkaa, jos ei parane pelikuntoon.Vällärikin siellä on. Hmm… aika iso ylläri, jos Hartikainen jatkaa!
Joku sanoi, että rouvalla olisi kytky Joensuuhun. Lienee sukuloimassa tms.Rytkönen oli keskiviikkona Katajan pelissä rouvan kanssa. Asuuko he Joensuussa. Näyttää Joman kannalta hyvältä ensi kaudella. Tai...
Niin, ensi kaudestahan Rytkösellä on sopimus Jymyn kanssa. Vai mitä tarkoitit?Rytkönen oli keskiviikkona Katajan pelissä rouvan kanssa. Asuuko he Joensuussa. Näyttää Joman kannalta hyvältä ensi kaudella. Tai...
Minun tietääkseni Rytkönen teki syksyllä 2019 Jymyyn kolmen vuoden sopimuksen 2020, 2021 ja 2022. Viimeinen kausi jäljellä. Korjatkaa, jos olen väärässä.Niin, ensi kaudestahan Rytkösellä on sopimus Jymyn kanssa. Vai mitä tarkoitit?
Ei, sinä olet oikeassa. Veikko1 tuolla vain haaveilee olemattomia.Minun tietääkseni Rytkönen teki syksyllä 2019 Jymyyn kolmen vuoden sopimuksen 2020, 2021 ja 2022. Viimeinen kausi jäljellä. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Nuori ja yllätysvalmis joukkue.JoMa:n paketti näyttää erittäin hyvältä. Väliahon oletettu optio ja Hartikaisen mahdollinen jatko kun vielä julkaistaan, niin joukkue lienee kasassa. Lantiaistakin oli PA:n mukaan tulossa, mutta saas nähdä. Joni Rytkönen -spekulaatiot voidaan joka tapauksessa lopettaa. Eri asia sitten ensi kauden jälkeen, mutta ottajia löytyy taatusti joka suunnasta.
Pitkä on talvi odotella toukokuuhun runkosarjan alkua, mutta onneksi joukkueen edesottamuksia pääsee tiirailemaan halliin jo hyvissä ajoin talvella. Jos tämä kausi oli yksi jännittävimmistä miesmuistiin, niin veikkaampa, että ensi kausi tulee olemaan entistä mielenkiintoisempi.
Ei kaivata tällaisia kommentteja.Ryde matkaa kohti etelää. Seuraava etappi on Tampesteri. Kolmen vuoden sopimuksesta 5.000€/vuosi ja seuran maksamat terapeuttipalvelut.
Mikä sensuuritoimiston mielestä tässä kommentissa oli vikana?Ei kaivata tällaisia kommentteja.
Huolestuttavaa, jos et itse sitä ymmärrä.🙁Mikä sensuuritoimiston mielestä tässä kommentissa oli vikana?
Ryde halua isolle kirkolle.
Ei kaivata tällaisia kommentteja.
Jep. Saadaan koppariosastollekin kierrätystä ja rosteriin laajuutta mahdollisia loukkaantumisia ajatellen!Justus Niemeläisen sopimus on julkaistu.
Justus Niemeläisen sopimus on julkaistu.