kontiola
eihän siitä voi päästä täysin yli Mutta ali tai ohi tai jotain muuta sellaista kyllä. Ja tänään haluan uskoa siihen koko fanisydämelläni.Ei täälläkään.
eihän siitä voi päästä täysin yli Mutta ali tai ohi tai jotain muuta sellaista kyllä. Ja tänään haluan uskoa siihen koko fanisydämelläni.Ei täälläkään.
Mä vähän tuunasin tätä, jos sopiiPutte on paras ja ilman puttee ei ois tullu kultaa
Sopii. Noin sen pitää ollakki. Kulta-Putte.Mä vähän tuunasin tätä, jos sopii
Ja siitähän otetaan sisutehot irti!! Täältä tullaan. Eikun täällähän jo ollaan! Kerubilla siis! Kotietu ja kaikki. Voi mikä ihana unohtumaton päivä tiedossa!!Näköjään iskee harmituksen toinen aalto..
Ja joo en oo päässy vieläkää yli tästä koplalle tippumisesta. Pännii vieläki ja näkyy kirjoituksissa. Sori palstaveljet
Ihanaa päivää, Mr Madizine! Huudathan Putelle ja Latelle minunkin puolestani. Tuli ihan pakollinen toinen meno, mutta olen totisesti hengessä mukana!! Ja Kahvanäppi ja Koppari ja Marducan myös!
Kyllä voi olla aneemista selostusta ja kommentointia Ei jatkoonja Veikko1 ja kaikki muutkin!
Enpä usko, että häiritsi. Jokainen pelaaja tekee varmasti kaikkensa joukkueensa eteen.Onko tullut mieleen, kuinka paljon Joman tiettyjä pelaajia häiritsi sopimuskuvioneuvottelut kesken koko kauden, erään seuran toimien vuoksi? Superin seuroilla on äänetön herrasmiessopimus, ettei kesken käynnissä olevan pesiskauden, aleta haalimaan ja häiritsemään muiden seurojen pelaajia. Kun ei tuota pesiskulttuuria ole, eikä tapoja, niin näin härskisti toimitaan!
Onko tullut mieleen, kuinka paljon Joman tiettyjä pelaajia häiritsi sopimuskuvioneuvottelut kesken koko kauden, erään seuran toimien vuoksi? Superin seuroilla on äänetön herrasmiessopimus, ettei kesken käynnissä olevan pesiskauden, aleta haalimaan ja häiritsemään muiden seurojen pelaajia. Kun ei tuota pesiskulttuuria ole, eikä tapoja, niin näin härskisti toimitaan!