Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2020

kontiola

Luuletko minun lähteeni perustuu tuohon hyvinkään tahkon haastatteluun? :) Tiedän 100% varmuudella että vielä ei sopimusta ole kirjoitettu suuntaan tai toiseen. Neuvotellut Puhtimäki on mansen sekä Joman kanssa tulevasta/tulevista kausista.
En tiedä lähteitäsi, omani tiedän...😢.

Kuosa loukkaantui ehkä tilanteessa, josta syntyi Pattun ainoa juoksu eli syöksyssä ykkösrajanäpyn palautukseen.

Juu katsoin lehdistötilaisuuden ja Doksa sanoikin siinä että Kuosa otti osumaa tuossa tilanteessa. Paskempi juttu näin pudotuspelien kynnyksellä mutta toivottavasti ei mitään isompaa.

Mielenkintoista oli kuunnella Sojyn Komulaisen puheta tämän illan IPV- pelistä. Sotekamon Jymyn vahvuus on aina ollut, että se nousee ahdingosta ja voittaa ottelun. Näin kävi myös tänään.

Sama on myös Joman osalta. Ihan peruspelillä voitetaan. Ainut ero on , etä Joma panostaa aina jaksojen alkuun ja voittaa yleensä eka jakson. Hyvän alun jälkeen peli hyytyy. Kutenkin voitetaan.

Sotkamo on aivan äärettömän vahva eli ennustan Joma-Sojy finaalia. Haluaisin kyllä Koplaa finaalin.

Mielenkiintoinen keskustelu tulossa tapaus Puhtimäki koska Elmo lehti väittää Puhtimäen menevän ( sopimus ) Manseen ensi kaudelle ja Puhtimäki itse kieltää tämän kokonaan eli tässä tapauksessa jompikumpi osapuoli valehtelee joten mielenkiintoinen juttu kumpi puhuu totta.

Mielenkiintoinen keskustelu tulossa tapaus Puhtimäki koska Elmo lehti väittää Puhtimäen menevän ( sopimus ) Manseen ensi kaudelle ja Puhtimäki itse kieltää tämän kokonaan eli tässä tapauksessa jompikumpi osapuoli valehtelee joten mielenkiintoinen juttu kumpi puhuu totta.

Kauden jälkeen tiedetää kumpi valehteli.

kontiola

Tirkkonen myös lepäilee. Onhan tuo nyt rankkaa.
Tää oli muuten hieno otos viime matsista.

Eiks sinne tuppukylään kulje ollenkaan sellasia junia, jotka tois selostajia?
Alkaa olee joka paikkakunnalla jo, mutta ei muoviseuralla.

Vainikainen on ollut tänään aikamoinen pyrömaani.

Itse kun seuraan vain pesilivestä niin olen hämmentynyt. Eihän Vainikainen ole tänään palanut kertaakaan etenijänä eikä hänen lyöntivuorollaan ole tullut yhtään paloa.

Toki vielä ehtii.

Itse kun seuraan vain pesilivestä niin olen hämmentynyt. Eihän Vainikainen ole tänään palanut kertaakaan etenijänä eikä hänen lyöntivuorollaan ole tullut yhtään paloa.

Toki vielä ehtii.
Kenties hän on polttanut vastustajan etenijöitä ison läjän?

Toki vielä ehtii.

Lähinnä hyvin häärii tuossa etukentällä ja tekee maukkaita paloja.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.