Mitä arvelette, onko Puhtimäki itsestäänselvästi Joman seuraava kapteeni?
Ei välttämättä. Kyllä aiemminkin kapteenina ollut Allu olisi hyvä ratkaisu tai sitten pitkän linjan Kemppi. Hengen luojana Putte varmaan paras vaihtoehto.
Mitä arvelette, onko Puhtimäki itsestäänselvästi Joman seuraava kapteeni?
Allua mietin itsekin kyllä. Ja uskon heti, että Kemppi olisi yhtä lailla pidetty ja arvostettu. Mutta vaikea kuvitella, että he oikeasti haluaisivat sitä, kun kerran on olemassa myös Puhtimäki. Jollakin tavoinhan se on myös edustushomma, johon Puhtimäki on kuin luotu. Tulisi myös hutunkeitosta entistä viihdyttävämpää ruutukatselijoille.Ei välttämättä. Kyllä aiemminkin kapteenina ollut Allu olisi hyvä ratkaisu tai sitten pitkän linjan Kemppi. Hengen luojana Putte varmaan paras vaihtoehto.
Ei varmasti ole Juha Puhtimäki joman kapteeni! siihen on omat syynsä jotka varmasti täälläkin tietää ketkä seuraa jomaa läheltä. Veikkaan Kapteeniksi Allu Rautiaista Tai Mikko Kemppaista.
ei olisi varmaan myöskään yhtään huono. Eikä myöskään Kivinen ja Kuosa, muttei sitten ainakaan minun maalaisjärjelläni enää kukaan muu. Vaikea vain kuvitella, että hekään sitä haluaisivat.Voiskohan seuraava kapteeni olla Litmasen Henkka
Voihan täällä arvuutella, kuka on seuraava kapteeni, mutta se on täysin turhanpäiväistä jorinaa. Joukkue valitsee kapteeniston keskuudestaan.Voiskohan seuraava kapteeni olla Litmasen Henkka
Voihan täällä arvuutella, kuka on seuraava kapteeni, mutta se on täysin turhanpäiväistä jorinaa. Joukkue valitsee kapteeniston keskuudestaan.
Vo
voisin sanoa seuraavanI läheltä, mutta tämä ei minulle kyllä auennut yhtään.
Voit halutessasi tarkentaa.
Jaahas. Ahneus on täyttänyt toimiston. Tulevalla kaudella runkosarjan ja pudotuspelien kausikortit myydään erikseen. Taitaa jäädä ensimmäistä kertaa kausikortti ostamatta.
Kyllä mutta itse pidän tuonlaista muutosta enemmän perseennäyttönä kannattajille. Väärässä paikassa rahastetaan ja muutetaan toimivaksi todettuja käytäntöjäNoh noh, älä kysy mitä seura voi tehdä Sinulle vaan kysy mitä Sinä voit tehdä seuralle.
Ainakin kausikortin hankkia.
Menestys vaatii taloudellisia resursseja ja jokaisen on syytä edes kausarin verran panostaa yhteiseen hyväämme.
Edelleen edulliset kausipassit - ihan turha nillittää. Kyllä minä ainakin kortin lunastan kunhan tulevat myyntiin.Kyllä mutta itse pidän tuonlaista muutosta enemmän perseennäyttönä kannattajille. Väärässä paikassa rahastetaan ja muutetaan toimivaksi todettuja käytäntöjä
Tämä yrityskortti-istumapaikka show olis hyvä saada jollain tapaa kontrolliin, ja ehkä se tällä ratkennee 👍🏼Vanhalla mallillahan kävi niin, että erityisesti yrityksille myydyillä kausareilla saattoi finaalien loppuunmyydyissä otteluissa jäädä lunastamattomia istumapaikkoja.
Pudotuspelit erikseen myytynä tuokin ongelma poistuu. Ja edelleen kausarina ottelukohtainen kustannus on käsittämättömän edullinen. ”Tukkuosto” palkitaan hyvin.
Kyllä kyllä, kunhan pitää päästä valittamaan jostain kun muuten kaikki menee putkeen. #miksikaikenpitääainamuuttuaEdelleen edulliset kausipassit - ihan turha nillittää. Kyllä minä ainakin kortin lunastan kunhan tulevat myyntiin
Voihan olla, että noita pudotuspelien kausareita tarjotaan ekana varsinaisen kausarin ostaneille, ennen kuin
laitetaan yleiseen myyntiin. Sitten kun ensi syksy joskus koittaa..
--- Keissi ei vaikuta mitenkään omaan peleissä käynteihini!
Allua mietin itsekin kyllä. Ja uskon heti, että Kemppi olisi yhtä lailla pidetty ja arvostettu. Mutta vaikea kuvitella, että he oikeasti haluaisivat sitä, kun kerran on olemassa myös Puhtimäki. Jollakin tavoinhan se on myös edustushomma, johon Puhtimäki on kuin luotu. Tulisi myös hutunkeitosta entistä viihdyttävämpää ruutukatselijoille.![]()