Täytyy tosiaan toivoa, että Kohonen pelaisi koko pelin lukkarina.Kohonen on ehdottomasti Puhtimäkeä parempi valinta Idän joukkueeseen.
Terveisin Lännen kannattaja.
Terveisin,
Toinen Lännen kannattaja
Täytyy tosiaan toivoa, että Kohonen pelaisi koko pelin lukkarina.Kohonen on ehdottomasti Puhtimäkeä parempi valinta Idän joukkueeseen.
Kohonen on ehdottomasti Puhtimäkeä parempi valinta Idän joukkueeseen.
Sen varalta että presidentti ilmestyy Suomi 100 juhlapeliin paikalle niin Kohonen vanhana juttukaverina on hyvä olla paikalla, näin kai Vuorinen ajatteli Puhtimäelle kämmin tehdessään.
Sitä en sitten tiedä, sallivatko pressan avustajat enää menemistä samaan kuvaan ja juttusille tahallaan palloja läpi ja yli ja ali päästävän pelaajan kanssa. Niinistö kun on yleensä aika tarkka näissä asioissa, siis imagoasioissa.
Minun mielessäni Puhtimäki on ollut joukkueelleen paljon tärkeämpi kuin Kohonen Jymylle. Joku voisi väittää, että tällä perusteella, kun Joman ja Jymyn pelaaminen on ollut suurin piirtein samaa tasoa, Puhtimäki olisi parempi valinta Idän joukkueeseen.
Jos niin sanot, vaikken tiedä miten se nyt tähän liittyy.Tahko - Veto 1-0 pari päivää sitten. Tahko mestarisuosikki nro. 1 tällä hetkellä.
Yritetäänkö tässä sanoa, että Rytkösen kuuluisi olla Lännen toinen lukkari Heimosen sijaan?Tahko - Veto 1-0 pari päivää sitten. Tahko mestarisuosikki nro. 1 tällä hetkellä.
No jos noin niin kyllä.Yritetäänkö tässä sanoa, että Rytkösen kuuluisi olla Lännen toinen lukkari Heimosen sijaan?
Itse olen katsellut tällä kaudella lähes kaikki Jymyn ja Joman ottelut:
-- Täytyy kyllä ihmetellä väittämää tyyliin "laajemmassa perspektiivissä Kohonen
on ulkopelissä Puhtimäkeä parempi"!!
Tästä voi hyvinkin olla eri mieltä, sen verran vaisu Kode on
alkukaudesta ollut!!
Mutta kun valitsijana sattuu olemaan J Vuorinen ja valittavana pitkän linjan
paras pesäpalloilija samasta seurasta, niin eihän valinta tuosta näkökulmasta ole lainkaan yllättävä..
En ole nähnyt tämänpäiväistä matsia mutta lopputuloksen huomioonottaen musta kyllä vähättelet ja vieläpä perusteettomasti Konsta Pylkkästä.
No kyllä, tätä odotellessa! Idällä myös kovin erikoinen koppari kolmospuolella, liekö pelannut sielä koskaan? Eiku...Hurja on lännen arsenaali. Aikamoinen ylijuoksu tulossa kyllä.