Supervuoro Verkkolehti »

IPV 2016

Vs: IPV 2016

Itse näkisin redseille parhaaksi tilanteeksi jos Kokkonen pelaisi jokerina ja kopparina vain jos tarvitaan paikkausta. Lyöntivalikoima nyky-ykköseen melkolailla ylivertaista ja eikä etenijäkään mikään huono. Jokerina voisi aina käyttää kulloisenkin tilanteen vaatimaa osaamista. Mutta eihän Kokkonen räpylässäkään nyt millään muotoa heikennä joukkuetta. Eiköhän se rooli sisäpeliin löydy melko helposti.

MieVaan sanoi:
Itse näkisin redseille parhaaksi tilanteeksi jos Kokkonen pelaisi jokerina ja kopparina vain jos tarvitaan paikkausta.

Samaa olen ajatellut. Jos Muuruvirta on todella kehittynyt niin paljon kuin hallissa vaikutti, olisi häntä järkevää peluuttaa takana. Luostarinen tosin minusta on se kaikkein loukkaantumisalttein pelaaja tässä joukkueessa mutta jokerina huomattavasti vähemmän hyödyllinen kuin Kokkonen. Toki tarvittaessa on sitten vielä Hämäläinen käytettävissä, ellei Kouvolassa tule loukkaantumisia.

Mitä sitten Kokkosen rooliin tulee, niin kyllä se tässä joukkueessa väkisinkin on vaihtamisen lisäksi myös kotiuttamista. Toki on etenijänäkin vahva, mutta parempi sinne olisi ruokaa saada eteen. Käytännössä selkeää kotiutusosastoa ovat vain Rönkkö ja Huuhtanen. Joltain Kososelta varmaankin odotetaan myös taustatukea, mutta saapa nähdä käykö keppiin miten.

Torstainahan tuo sitten selvinnee Vallikentällä, sillä Tuuvan mukaan kokeilut on nyt kokeiltu ja Hamina-otteluissa on tarkoitus pelata samalla kokoonpanolla kuin sarjassakin.

Tarkoitin tuolla Kokkosen paikkaajalla, että JOS mies ei pysyisi ehjänä niin Kokkosen ollessa erittäin tärkeä pelaaja sekä sisä-, että ulkopelissä niin takuuvarmasti heikentää kokonaisuutta. Ulkopelin osalta vaikutus olisi pienempi mutta sisäpelissä merkittävä.
Mutta hei , tuo nyt vaan oli alunperin pientä spekulointia ja omalta osaltani perustui juuri viime kauden tietoihin Kokkosesta...ei minulla miehen nykykunnosta mitään tietoa ole. Toivottavasti pysyy terveenä koko kauden.

Koukku Ruudussa sanoi:
Tarkoitin tuolla Kokkosen paikkaajalla, että JOS mies ei pysyisi ehjänä niin Kokkosen ollessa erittäin tärkeä pelaaja sekä sisä-, että ulkopelissä niin takuuvarmasti heikentää kokonaisuutta. Ulkopelin osalta vaikutus olisi pienempi mutta sisäpelissä merkittävä.

Tämä on tietysti itsestäänselvyys. Toisaalta olen aika vakuuttunut siitä, että Vainikaisen loukkaantuminen heikentäisi ihan yhtä lailla SiiPeä. Tuosta nyt vain saa sen kuvan, että IPV:n materiaali ilman Kokkosta on täyttä kuraa tähän sarjaan, mikä käsitys tuntuu jostain syystä olevan vallalla erityisesti SiiPe-kannattajien keskuudessa. No, ehkä pienen keulimisen ymmärtää kahden harjoitusotteluvoiton myötä.

Provosoidut nyt ihan tyhjänpäiväisestä. En ole missään vaiheessa maininnut mitään kenestäkään muusta IPV:n pelaajasta tai ylipäätään mitään negatiivista IPV:stä muutenkaan. Jos haluat välttämättä ymmärtää kirjoitukseni väärin niin se on ihan oma asiasi. Vainikaisen puuttuminen olisi katastrofi SiiPelle se on fakta ja siinä ollaan ihan samaa mieltä...kuten Kinnusen loukkaantuminen viime kesänä.
Kiva kuulla että SiiPekin jo noteerataan myös siellä Imatralla ja joukkuetta pidetään jo varteenotettavana haastajana. Uskon, että sekä IPV ,PuPe ja SiiPe ovat kaikki 4 parhaan joukossa tällä kaudella. Ainakin toivon, että Itä-Suomen seurat pärjäävät. On totta , että kannatan SiiPeä ja näin tulee aina olemaan ja usko tai älä olen siitä ylpeä.

Hei,
älkäähän nyt toisillenne kiukutelko, ei siinnä ole mitään järkeä...

Enhän mie nyt mistä voi tietää kuka voittaa, kuka on paras jne jne. Muute, Pöytyä on viiden sakis!

Mie halusin keskustelua siitä, miksi joku joukkue olisi parempi kuin IPV! Koska mielestänne IPV EI OLE ykkössuosikki. Miulla näkemys siitä, mikä on IPV:n pelaajamateriaali, nyt ja oli esim. viime vuonna.

Olen taas jäävi antamaan lausuntoja IPV:n pelaajista, ainakaan nimillä, en muidenkaan joukkueen pelaajista. Mutta, jos tänne tulee teiltä kannanottoja, on mahdollista, että laitan omia näkemyksiäni.....

asioita voi Matti katsoa niin monelta kantilta. Mulle IPV on ennakkosuosikki ja huominen HP-IPV ja IPV-HP sitten kertookin jo paljon miten valmiina joukkueet ovat kauteen. Kummankaan ulkoharjoituskausi ei ole alkanut mitenkään vahvasti, mutta en olisi yllättynyt jos Haminakin kauden lopussa kuitenkin olisi kärkinelikossa mukana.

HP:lla on tuttu murhe reservejä ei kotona kauheasti ole joten kaikkien avaukseen ajateltujen saaminen pelikuntoon olisi ensiarvoisen tärkeää.

Teen huomisen jälkeen niitä arvioita sitten IPV:n päivän kunnosta jos jaksan vaikkakaan ei mun osaaminen ja ymmärrys oikein mihinkään syväanalyysiin riitä.

Vaikka en edelleenkään ymmärrä paikalliskierrosten logiikkaa kun on suora nousu tarjolla niin onhan se katsojan kannalta kiva, että on neljä IPV vs HP kohtaamista tarjolla jos nyt joku jengi pitää neljästi kohdata.

Matti Mansikka sanoi:
Muute, Pöytyä on viiden sakis!

MieVaan sanoi:
Vaikka en edelleenkään ymmärrä paikalliskierrosten logiikkaa kun on suora nousu tarjolla niin onhan se katsojan kannalta kiva, että on neljä IPV vs HP kohtaamista tarjolla jos nyt joku jengi pitää neljästi kohdata.

Pöytyähän takoo näitä pelejä Jalasjärveä vastaan. Tuskin se ainakaan heikentää heidän sarjasijoitustaan. Toki Hamina on kyllä minullekin mielenkiintoisempi vastus kuin Jalasjärvi.

Voisiko joku auttaa?

IPV:n pre-game jutun mukaan HP johtaa tän harjoituskauden kohtaamisia 1-0 oltuaan hallissa etevämpi. Milloin moinen ottelu on pelattu?

2-0 voitto sieltä Velimaljapelistä tuli!

Pidin uudesta stadionista, vaikka omasta mielestäni ne katsomoiden yläpuolella olevat "käytävät" olivat liian ahtaat. Toivottavasti viikon päästä se musta suorakulmio siitä tulostaulusta saataisiin korjattua.

Myyryläinen ja Rönkkö eivät mielestäni mitään hyviä otteita näyttäneet. Hyviä otteita mielestäni näyttivät ainakin Kokkonen, Liukku ja Kosonen

Stadion on ihan ok, kunhan taulu saadaan kuntoon. Istuimien osalta tosin ollaan palattu 70-luvulle, sillä sitäkään vähää kuppi-istuimia ei ole mitä Linnalassa.

Stadionhan on sikahieno ja ne katsomon puulauteet on kyllä selkeästi ajateltu kuppi-istuimia varten. Odota vaan niin itälännessä on kuppi-istuimia ainakin osassa stadionia.

Imatralle ansaittu voitto, Haminan sisäpeli hyytyi tälläkin kertaa toisella jaksolla mutta paria vuoroa myöhemmin kuin torstaina. Ulkopelikin oli kuutisen vuoroa kohtuu ok vaikkei sitä numeroista Näekkään. Ote pitäisi saada kestämään pelin loppuun tai tulee kärkijengejä vastaan vaikeaa.

IPV oli yllättävissä vaikeuksissa koko ekan jakson, melko lailla sillassa ulkona ja sisälläkin oli melko vaikeaaa mutta 1+3 kahden palon tilanteessa ykkösen kärkikoppareihin listatun pelaajan tontilta on aina maukasta koulutusta. Toisen jakson lopussa Hamina oli sitten sisällä täysin hampaaton.

Paljonhan tänään tehtiin juoksuja, keli suosi sisäpeliä ja ulkopeliä isolla kentällä ulkona ei ole kummallakaan paljoa alle. Tämänpäiväisen perusteella näyttäisi että Ukonniemessä nähdään juoksuja ihan mallikkaasti, mutta voihan se olla että kauden aikana ulkopelit tiivistyvät.

Olihan tuo lauantai lupaava esitys, kun vertaa hallikauteen. Siltikin tuo kotiuttajien määrä arveluttaa. Rönkkö oli täysin yössä. Kososen kunnari taisi mennä hieman scouttaamattomuuden piikkiin Haminalta, kun Suurnäkki oli järkyttävän paljon vastassa eikä tainnut olla tietoa pojan (näin miesten kesken) hartioissa piilevästä voimasta.

Kärki toimi ihan hyvin ja Kokkonen-Liukku akseli näyttää pelaavan parhaiten 3-4 numeroilla. Lattu vielä tuohon kakkoseksi ja Myyryläinen kakkoskärkeen.

Enpä olisi uskonut näkeväni sitä päivää että Imatralla on loistavat puitteet pesäpalloilulle. Komea stadion, toimivat fasiliteetit. Invavessoja ei kuulemma jostain käsittämättömästä syystä ole, joten nekin sinne rakennettaneen vielä. Kuulutukset ja musiikki kuuluvat selkeästi, eikä puuroudu tuulen mukana kuten Linnalassa toisinaan kävi.

Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu minullakin ;D

Oonko ainut jota ihmetyttää se, että siitä 17.6 tapahtumapelistä ei olla vieläkään kerrottu mitään? En ainakaan itse ole mitään kuullut

IPV4Ever sanoi:
Oonko ainut jota ihmetyttää se, että siitä 17.6 tapahtumapelistä ei olla vieläkään kerrottu mitään? En ainakaan itse ole mitään kuullut

No nyt on tarjolla tietoa.

Ja olin mielestäni jo aikaisemminkin nähnyt, että jotain tuollaista tulee.

Eipä ole näköjään Myyryläinen pelikunnossa, joten Luoma pelannee ykkösvahtina. Huuhtanen on näköjään nelosena ja Liukku vasta viitosena.

Star

Ja näköjään nuoret herrat on laitettu kopparipariksi. Hyvä, että saavat mahdollisuuden näyttää osaamistaan.

Star

Oliko se niin, että Lievestuoreella tulospalvelu hoidetaan kirjekyyhkyllä. Vai tuleeko pesisliveen ja pesistuloksiin tilannetietoja?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.