Vs: IPV 2014
Kyllä se Soinikin siellä oli.
Kyllä se Soinikin siellä oli.
Dyrokopus sanoi:Oliko Linnalassa riittävästi väkeä, että Timo Soinkin hukkui väenpaljouteen, vai eikö Timo taipunut pesismatsiin tällä kertaa. Käsitin radio-ohjelmasta, että Soini oli kyllä pelipaikkakunnalla.
Tikka sanoi:Ja Dyrokopus: Harkita matsiin menoa??? Minä kun luulin että sulla on vähintään kausari? Ei nyt harkita, vaan ylös, ulos, ja peliin!!
Dyrokopus sanoi:Tikka sanoi:Ja Dyrokopus: Harkita matsiin menoa??? Minä kun luulin että sulla on vähintään kausari? Ei nyt harkita, vaan ylös, ulos, ja peliin!!
Minulla on kodista matkaa Linnalaan noin 250 kilometriä. Harvemmin tulee matseihin lähdettyä. Jos IPV pelaisi sunnuntaisin aikaisemmin kuin viideltä, niin voisi muuta perhettä yrittää saada suostumaan matsin jälkeiseen kotiin lähtöön.
Tosin silloin, kun Lehtola edellisen kerran pelasi IPV:ssä ja vähän sen jälkeenkin, tuli tuota tehtyä. Kotiin ennätti sitten joskus vasta maanantain puolella.
Mutta nyt näyttää IPV:ssä olevan sellainen tekemisen meininki, että ehkä sitä tulee useammin mentyä otteluun.
@avoinyhtio sanoi:Tästä päivästä on vaikeaa keksiä hirveän hyvää sanottavaa.
MieVaan sanoi:Tämän hetekn vahvin alisuorittaja lienee HP.