Samaa mieltä. Imatralla ollaan junnattu käytännössä paikallaan viimeisimmästä noususta lähtien. Pudotuspeleihin päästy kerran ja silloinkin koronan vuoksi käytössä olleen pistekeskiarvon ansiosta, kun jäi pelejä pelaamatta jonka ansiosta keskiarvo nousi.Näennäinen negatiivisuus lähtee siitä, että näen Imatrallakin pystyttävän parempaan kuin ainaisista jämäsijoista pelaamiseen. Ennenkin on pärjätty, niin miksei voitaisi pärjätä nykyään. Enemmän se on luovuttamista, jos pitää yhdeksättä sijaa jonain mestaruutena.
Mutta kuten kirjoitin, hyvä peli tänään ja toivottavasti samalla tiellä jatketaan.
Itse en ainakaan ymmärrä mitkä IPV:n tavoitteet ovat pitkällä tähtäimellä. Taistella joskus Suomen mestaruudesta vai toimia pelkästään kasvualustana läpimurtopelaajille, jotka voivat sitten siirtyä samaa sarjaa pelaaviin seuroihin? Resurssit ovat rajalliset, mutta itse olen jo lopen kyllästynyt tuohon jatkuvaan 'toivotaan toivotaan' mentaliteettiin, jossa kaudesta toiseen odotetaan josko arpahankinnat ja omat kasvatit kantavat pudotuspeleihin. Parina kautena kun on pitänyt olla paperilla menestykseen kykenevä joukkue, on sitten sakannut väärillä pelinjohtajavalinnoilla.
Latinaksi voisi kysyä Quo vadis, IPV?