Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2024

Viestejä
655
Hävettää tämä. Lupasin itselleni mennä Hyvinkäälle sunnuntaina, mutta silloin Patty pitää tänään voittaa.
Eka jakso on menetetty, mutta ainahan meillä on jaksopeli.

Kyllä tää on...
 
Viestejä
655
En muuten ole sarjataulukko katsonut kun en ole uskaltanut.

Ilmeisesti tässä joudutaan johonkin karsintoihin tai jotain en tiedä.
 
Viestejä
1,570
Hävettää tämä. Lupasin itselleni mennä Hyvinkäälle sunnuntaina, mutta silloin Patty pitää tänään voittaa.
Eka jakso on menetetty, mutta ainahan meillä on jaksopeli.

Kyllä tää on...
Joo, jos Pattu voittaa tänään, niin voi olla,ettei kolmen pisteen voittokaan riitä Hyvinkäältä. Eka jakso on hävitty, mutta olisi 2-1 voittokin kova. Vaikea kyllä nähdä toteutuvan, mutta sattuuhan näitä. Ihmeitä.
 
Viestejä
778
Haava ja Palo ? Kuka vie ja kuka vikisee ?
Still on kyllä huippu kaveri
Velho säästelee temput ties mihin
En nyt tiedä menikö tuo minun aiempi viesti jotenkin sinun ihon alle vai kuinka, mutta siinä ei varmaan missään vaiheessa mainittu Topi Stilliä suoraan nimeltä saati haukuttu häntä huonoksi, päinvastoin siitä pystyy varmaan löytämään myös tunnustusta vastustajan lukkarille?
 
Viestejä
655
En nyt tiedä menikö tuo minun aiempi viesti jotenkin sinun ihon alle vai kuinka, mutta siinä ei varmaan missään vaiheessa mainittu Topi Stilliä suoraan nimeltä saati haukuttu häntä huonoksi, päinvastoin siitä pystyy varmaan löytämään myös tunnustusta vastustajan lukkarille?
Still on todella hyvä, mutta niin on Surakka myös. Tulevat molemmat vielä taistelemaan vuoden lukkarin tittelistä.
 
Viestejä
49
En nyt tiedä menikö tuo minun aiempi viesti jotenkin sinun ihon alle vai kuinka, mutta siinä ei varmaan missään vaiheessa mainittu Topi Stilliä suoraan nimeltä saati haukuttu häntä huonoksi, päinvastoin siitä pystyy varmaan löytämään myös tunnustusta vastustajan lukkarille?
Minun ihon alle eI kesäpoika pääse
Nyt vain meillä Velho joka tössii kaiken
Missä ne sinun mainitsemat Ipv kärpäslätkät ?Toivotaan että vielä tulee
Kyllä taas tuli kärpänen joka päätti jakson, tätä tarkoitin kun Still vie ja Ipv vikisee
 
Viestejä
655
Minun ihon alle eI kesäpoika pääse
Nyt vain meillä Velho joka tössii kaiken
Missä ne sinun mainitsemat Ipv kärpäslätkät ?Toivotaan että vielä tulee
Kyllä taas tuli kärpänen joka päätti jakson, tätä tarkoitin kun Still vie ja Ipv vikisee
Aika outoa. Eikös nuo kärpäset menneet aika lailla tasan.
Luulin hetken, että expelinjohtaja on Ipvn kannattaja, mutta ei ilmeisesti.
 
Viestejä
49
Ipvn pelitapahtuma on noussut potenssiin 100 kun M Reitti tuli, harmi ettei joukkue pelaa kuin miten koko tapahtuma on kehittynyt
Mikko Nieminen laittoi seuran uuteen nousuun, nyt pitäisi pelaajien jatkaa hyvää meininkiä
 
Viestejä
49
Aika outoa. Eikös nuo kärpäset menneet aika lailla tasan.
Luulin hetken, että expelinjohtaja on Ipvn kannattaja, mutta ei ilmeisesti.
Höpö höpö
Avoin yhtiö on yritys tasolla kyllä 0 tasoa
No jokainen valitkoon nimimerkit niinkuin haluaa
expelinjohtajalla kuitenkin kovat näytöt, joita täällä ei voi kertoa ettei nimimerkki paljastu
 
Viestejä
655
Höpö höpö
Avoin yhtiö on yritys tasolla kyllä 0 tasoa
No jokainen valitkoon nimimerkit niinkuin haluaa
expelinjohtajalla kuitenkin kovat näytöt, joita täällä ei voi kertoa ettei nimimerkki paljastu
Avoinyhtio ei ole kovinkaan köpö yritys, kun sen pienellä vaivalla saa kuka tahansa selville😁

Joku vanha saattaa muistaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös