Hyvä kysymys. En ymmärrä miksi @Jymäkkä selostaa tänne peliä. Eikö ole parempaa tekemistä pelin aikana?Kenelle tämä "tekstiselostus" on tarkoitettu?
Toki on fiksumpaa kommentoida toisten kommentointia. Minusta on kiva pelin aikana kommentoida, sori siitä.Hyvä kysymys. En ymmärrä miksi @Jymäkkä selostaa tänne peliä. Eikö ole parempaa tekemistä pelin aikana?
Koitetaan nyt voittaa tää ensin. Nyt näyttää kyllä jo varmalta.Sit vaan PattU ja KeKi saisivat pelata 1-0 kahdella jaksolla vai hmm 0-1?
Anteeksi nyt vaan, mutta ihmisillä on monta muuta välinettä/sivustoa, mistä pelejä voi seurata livenä. Minua @Jymäkän selostus sinällään ei häiritse, mutta IPV:n sivua supervuoro.com:ssa on ikävä selata, kun yli puolet kommenteista on parin nimimerkin otteluselostusta.Toki on fiksumpaa kommentoida toisten kommentointia. Minusta on kiva pelin aikana kommentoida, sori siitä.
No, täällä nämä otteluseurannat ovat joukkueiden omiin ketjuihin keskittyneet, vaikka otteluseurannallekin oma ketju on.Anteeksi nyt vaan, mutta ihmisillä on monta muuta välinettä/sivustoa, mistä pelejä voi seurata livenä. Minua @Jymäkän selostus sinällään ei häiritse, mutta IPV:n sivua supervuoro.com:ssa on ikävä selata, kun yli puolet kommenteista on parin nimimerkin otteluselostusta.
No, täällä nämä otteluseurannat ovat joukkueiden omiin ketjuihin keskittyneet, vaikka otteluseurannallekin oma ketju on
Noin. Ottelukeskusteluista edellinen 14.8. pelatusta ottelusta, tais olla naisten peli vielä. Sitä edelliset heinäkuulta. Mutta tämä tästä, kyllä mä maltan kommentointia vähän rauhoittaakin, en tiennyt tuon ketään haittaavankaan. Etäkannattajana vaan usein pelit sohvalta, niin on tullut kommentoitua kieltämättä reilusti.Noinkohan mahtanee olla?
No KeKi kyllä tarvitsee itse niin paljon pisteitä, ettei ole varmasti haluja Imatraa auttaa. Ja eiköhän se Pulikin ole siellä ihan vakavissaan hommissa. Kiteellä nyt teoriassa olisi ollut varaa "lahjoitukseen", mutta epäilen tuotakin.Ollaan me vaan kummaa sakkia, ensin urputetaan, kun pelataan vaan kärjellä plus parilla jokerilla. Sitten kun annataan kakkoskärjelle vastuuta, niin pitäisi pelata vaan kärjellä.
Itse mietin, että koko rosterin peluuttaminen ainakin yhdessä jakson sisävuoroista antaa vähän palautumisaikaa ykköskärjelle ja kenties myös vähän motivaatiota 5-9 pelaajille. Ja hyvinhän nuo tänään homman klaarasivat. Rosterissa on nyt toipilaiden kuntouduttua laatua ja leveyttä.
Muuten Ipv:n pari viimeistä kolmen pisteen voittoa on tullut joukkueilta, joilla on pelinjohtajana "IPV:n" mies.ei puhuta sopupelistä, mutta uskaltaisiko puhua jonkin sortin lukkarinrakkaudesta, en tarkoita tällä Liukun Villeä.
Anteeksi nyt vaan, mutta ihmisillä on monta muuta välinettä/sivustoa, mistä pelejä voi seurata livenä. Minua @Jymäkän selostus sinällään ei häiritse, mutta IPV:n sivua supervuoro.com:ssa on ikävä selata, kun yli puolet kommenteista on parin nimimerkin otteluselostusta.